Znáte flow? Je to stav, kdy člověk zcela splyne s časem, prostorem i se sebou samým. Všechno jde tak trochu samo. Optimálně. S lehkostí. Objevte strategii influencer marketingu zaměřenou na české přírodní doplňky stravy Flow Nutrition, které pomáhají lidem být na vrcholu jejich duševního i fyzického potenciálu. Zjistěte, jak spolupracuji se sítí 289 influencerů, kteří jakožto reální lidé s inspirativním životním přístupem, pomáhají dotvářet brand a vizi Flow skrze společné hodnoty. Podíváme se, jak tato partnerství rezonují s různorodým publikem, od rodičů, top manažerek až po vrcholové sportovce.
Sára má více než devět let zkušeností s marketingem a vytvářením komunikačních strategií pro evropský i americký trh. Zaměřuje se na technologické startupy a lifestylové značky. Její specializací je začlenění influencer marketingu do strategií značek. Sára má v databázi více než 700 influencerů z celého světa v oblasti sportu, designu a technologií.