BRANDstorming 2025

Budování silné značky je dlouhodobý proces, který vyžaduje jasné hodnoty a konzistentní komunikaci vycházející z kvalitního produktu či služby. Jedním z klíčových aspektů je důvěra, kterou si značka buduje se zákazníky, partnery i zaměstnanci. Tuto důvěru však lze lehce ztratit díky nevhodnému chování či špatnou reakcí na vzniklé problémy, po nichž následují komunikační fauly.

Jak vybudovat silnou značku a jak si udržet přízeň zákazníků, i když se úplně nedaří, bude tématem další konference BRANDstorming. Zástupci známých značek i experti na komunikaci se s vámi podělí o zkušenosti, jak být hvězdou mezi ostatními a nepohasnout při první větší krizi. Věnovat se budeme také inovacím a nejnovějším trendům v marketingu, ať už v oblasti budování značky, reklamní kreativity či měření efektivity marketingových kampaní.

Hotel Jalta, Václavské náměstí 45, Praha 1 Václavské náměstí 45, Praha 1
Téma
Jak vybudovat silnou značku a nepokazit si reputaci během jednoho dne
Call for papers

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Blíží se další ročník BRANDstormingu a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 20. ledna 2025.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Hlavní témata

  • Budování dlouhodobě úspěšných značek 
  • Krizová komunikace a reputace značky – jak zachránit pověst vaší značky
  • Uvedení značky na trh – strategie, realizace, výsledky
  • Vizuální identita: tvorba loga, typografie a dalších vizuálních prvků, které podpoří rozpoznatelnost značky 
  • UX a design thinking v marketingu
  • Brand voice a tón komunikace: jak definovat a konzistentně používat tón komunikace napříč různými kanály (web, sociální sítě, email)
  • Budování značky na sociálních sítích: jak využít platformy jako Instagram, TikTok či LinkedIn pro posílení brandu
  • Inovace v marketingu – AI a další nové platformy a technologie ve službách vaší značky
  • Data Driven Marketing
  • Rebranding a revitalizace značky: kdy je správný čas na změnu
  • Purpose-Driven Marketing – jak propojit hodnoty značky s marketingovými kampaněmi
  • Právní ochrana značky a právo v marketingu

Pro koho

  • Marketingoví ředitelé a manažeři 
  • Marketingoví specialisté 
  • Brand manažeři 
  • Copywriteři 
  • Kreativci 
  • Majitelé a ředitelé firem
Ceny a vstupenky

Registrace

Early Birds

4 950 Kč cena je uvedena bez DPH
do 28. 02. 23:59:59

Základní cena

5 950 Kč cena je uvedena bez DPH
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Produktový partner

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem? Kontaktujte mě, prosím.

Renáta Kolaříková

Business Development Manager
Místo konání

Místo a kontakt

Hotel Jalta, Václavské náměstí 45, Praha 1
Václavské náměstí 45
Praha 1
110 00
Jak se k nám dostat?

Jak se k nám dostat?

  • Metro

    Stanice: Můstek

    Linkou A, B

  • Metro

    Stanice: Muzeum

    Linkou C

  • Tramvaj

    Zastávka: Václavské náměstí

    3, 5, 6, 9, 14, 24

Barbora Graclíková

Senior Event Manager

Proběhlé akce