Budování silné značky je dlouhodobý proces, který vyžaduje jasné hodnoty a konzistentní komunikaci vycházející z kvalitního produktu či služby. Jedním z klíčových aspektů je důvěra, kterou si značka buduje se zákazníky, partnery i zaměstnanci. Tuto důvěru však lze lehce ztratit díky nevhodnému chování či špatnou reakcí na vzniklé problémy, po nichž následují komunikační fauly.
Jak vybudovat silnou značku a jak si udržet přízeň zákazníků, i když se úplně nedaří, bude tématem další konference BRANDstorming. Zástupci známých značek i experti na komunikaci se s vámi podělí o zkušenosti, jak být hvězdou mezi ostatními a nepohasnout při první větší krizi. Věnovat se budeme také inovacím a nejnovějším trendům v marketingu, ať už v oblasti budování značky, reklamní kreativity či měření efektivity marketingových kampaní.
Blíží se další ročník BRANDstormingu a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 20. ledna 2025.
Stačí vyplnit jednoduchý formulář.
Stanice: Můstek
Linkou A, B
Stanice: Muzeum
Linkou C
Zastávka: Václavské náměstí
3, 5, 6, 9, 14, 24