Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference BRANDstorming 2025.

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Budování dlouhodobě úspěšných značek
  • Krizová komunikace a reputace značky – jak zachránit pověst vaší značky
  • Uvedení značky na trh – strategie, realizace, výsledky
  • Vizuální identita: tvorba loga, typografie a dalších vizuálních prvků, které podpoří rozpoznatelnost značky
  • UX a design thinking v marketingu
  • Brand voice a tón komunikace: jak definovat a konzistentně používat tón komunikace napříč různými kanály (web, sociální sítě, email)
  • Budování značky na sociálních sítích: jak využít platformy jako Instagram, TikTok či LinkedIn pro posílení brandu
  • Inovace v marketingu – AI a další nové platformy a technologie ve službách vaší značky
  • Data Driven Marketing
  • Rebranding a revitalizace značky: kdy je správný čas na změnu

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 20. ledna 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Pro odeslání formuláře prosím vyplňte všechny níže uvedené položky.