Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference BRANDstorming 2025.
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- Budování dlouhodobě úspěšných značek
- Krizová komunikace a reputace značky – jak zachránit pověst vaší značky
- Uvedení značky na trh – strategie, realizace, výsledky
- Vizuální identita: tvorba loga, typografie a dalších vizuálních prvků, které podpoří rozpoznatelnost značky
- UX a design thinking v marketingu
- Brand voice a tón komunikace: jak definovat a konzistentně používat tón komunikace napříč různými kanály (web, sociální sítě, email)
- Budování značky na sociálních sítích: jak využít platformy jako Instagram, TikTok či LinkedIn pro posílení brandu
- Inovace v marketingu – AI a další nové platformy a technologie ve službách vaší značky
- Data Driven Marketing
- Rebranding a revitalizace značky: kdy je správný čas na změnu
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 20. ledna 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.