Sales Director
David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
E-commerce ředitel
Jaroslav Kaucký se internetu a online marketingu věnuje bez mála 10 let a zkušenosti sbíral na straně klientů (marketingový ředitel slevového portálu Pepa.cz), v mediálních domech (marketingový konzultant MAFRA), ale i ve výkonnostních agenturách. V posledních 2 letech působil na pozici Head of E-commerce consulting v agentuře ACOMWARE, kde měl na starosti mnoho velkých tuzemských i mezinárodních klientů. Aktuálně pracuje na pozici E-commerce ředitele společnosti Premium Fashion Brands.
Jsme prý národem dobírkářů - je to dobře, nebo špatně? Máte představu, kolik Vás jako obchodníka skutečně stojí jednotlivé platební metody? Dozvíte se něco o tom, jak dostat platební metody pod kontrolu, snížit související náklady, a ještě zvýšit procento konverzí.
Partner
V ERA se specializuje se na bankovnictví, zahraniční obchod a projekty v oblasti e-commerce. „Prakticky denně u nás vznikají nové a nové e-shopy. Důslednou implementací nových možností mohou obchodníci ušetřit desítky procent,“ říká. Pavel má za sebou devatenáctiletou kariéru v mezinárodních finančních institucích jako je ING, Raiffeisen nebo Deutsche Bank, od roku 2012 působí jako poradce. Finance považuje za svůj koníček, oddychuje v přírodě, rád pracuje na zahradě, chová africká plemena psů.
Jaké je typické rozložení platebních metod v e-shopu v současnosti. Různorodost pohledů jednotlivých aktérů platebního řetězce. Ukazuje se, že za preferencí platební metody se skrývá mix nákladů, důvěryhodnosti a rychlosti transakce.
Co Founder
Jan provozuje vlastní e-shop Apotek.cz, dříve pracoval na různých pozicích ve společnosti SimonPharma, kde působil jako šéf dozorčí rady a obchodní ředitel online lékárny DocSimon.cz. Poté vedl internetovou lékárnu sleky.cz vlastněnou drogerií Teta. Mezi jeho zájmy patří rodina, automobily, svět Apple a běhání.
Marketingový konzultant a web architekt
Michal pracuje jako marketingový konzultant a web architekt ve společnosti Litea Solution. Už víc než 8 let navrhuje a konzultuje obsahy a funkce webů podle nejnovějších UX-SEO přístupů. Michal se soustředí na klientovy potřeby, potřeby zákazníků a na měřitelné výsledky. Jeho neotřelá řešení mají úspěch. Zkušenosti a znalosti získával v pozicích marketingových a SEO/UX konzultantů třeba v agentuře Ohdeer nebo MarketUP.
Sales Director
David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
Co Founder
Jan provozuje vlastní e-shop Apotek.cz, dříve pracoval na různých pozicích ve společnosti SimonPharma, kde působil jako šéf dozorčí rady a obchodní ředitel online lékárny DocSimon.cz. Poté vedl internetovou lékárnu sleky.cz vlastněnou drogerií Teta. Mezi jeho zájmy patří rodina, automobily, svět Apple a běhání.
E-commerce ředitel
Jaroslav Kaucký se internetu a online marketingu věnuje bez mála 10 let a zkušenosti sbíral na straně klientů (marketingový ředitel slevového portálu Pepa.cz), v mediálních domech (marketingový konzultant MAFRA), ale i ve výkonnostních agenturách. V posledních 2 letech působil na pozici Head of E-commerce consulting v agentuře ACOMWARE, kde měl na starosti mnoho velkých tuzemských i mezinárodních klientů. Aktuálně pracuje na pozici E-commerce ředitele společnosti Premium Fashion Brands.
Marketingový konzultant a web architekt
Michal pracuje jako marketingový konzultant a web architekt ve společnosti Litea Solution. Už víc než 8 let navrhuje a konzultuje obsahy a funkce webů podle nejnovějších UX-SEO přístupů. Michal se soustředí na klientovy potřeby, potřeby zákazníků a na měřitelné výsledky. Jeho neotřelá řešení mají úspěch. Zkušenosti a znalosti získával v pozicích marketingových a SEO/UX konzultantů třeba v agentuře Ohdeer nebo MarketUP.
Partner
V ERA se specializuje se na bankovnictví, zahraniční obchod a projekty v oblasti e-commerce. „Prakticky denně u nás vznikají nové a nové e-shopy. Důslednou implementací nových možností mohou obchodníci ušetřit desítky procent,“ říká. Pavel má za sebou devatenáctiletou kariéru v mezinárodních finančních institucích jako je ING, Raiffeisen nebo Deutsche Bank, od roku 2012 působí jako poradce. Finance považuje za svůj koníček, oddychuje v přírodě, rád pracuje na zahradě, chová africká plemena psů.