17.30 Registrace účastníků
18:00 Zahájení
Petr Koubský (TUESDAY Business Network)
18:10 Současné trendy v technologiích kontaktních center
Michal Beránek ( předseda představenstva, OpenOne)
Konvergence technologií od call centra k úplnému kontaktnímu centru, vazba na CRM a na data mining, řízení operátlrů call centra.
18:30 Komunikace s generací Y přes kontaktní centra anebo jak neztratit zákazníka
Patrik Ort ( GENESYS)
Nároky a představy dnešních mladých lidí ohledně komunikace jsou zcela jiné než dříve. Call centra se tomu musí přizpůsobit, jinak jejich provozovatelé odradí své zákazníky z této věkové skupiny. Náměty a nápady vycházející z průzkumu společnosti Genesys, která je součástí skupiny Alcatel-Lucent, jsou užitečné pro každého, kdo provozuje byznys obsahující hromadnou komunikaci se zákazníky.
18:50 Telemarketing dnes a zítra
Danuše Kulhánková (Obchodní a marketingová ředitelka, FORMICA Group)
Školení a příprava operátorů call centra, práce se znalostní bází, jak dosáhnout vysoké kvality služby, co to je a jak se dosahuje FCR (First Call Resolution – řešení prvním hovorem). Jak sestavit skript, jak vést prodejní rozhovor.
19:10 Panelová diskuse
Danuše Kulhánková (FORMICA Group)
Michal Beránek (OpenOne)
Jan Vobořil (Iuridicum Remedium)
Roman Kříž (T-Mobile Czech Republic)
Petr Bucher (Comgate)
20:00 Networking, občerstvení
Stanice: Pankrác
Linkou C
Zastávka: Pankrác
Linkou 134, 188 a 193
Možnost parkování na přilehlých parkovištích nebo v obchodním centru Arkády Pankrác.