Tony je původně z Austrálie, ale žil a pracoval v mnoha zemích světa. Mimochodem je také veterán z vietnamské války. Od 70. let se věnuje komunikaci a tréninkům soft skills. Respekt mnoha ředitelů po celé Evropě si získal také koučováním vrcholného managementu firem.
Začátek Vassiliho kariéry je spojený se společností Microsoft. Ještě při studiu nastoupil do Microsoftu v Seattlu, od roku 1994 do roku 2000 pracoval pro mnichovskou pobočku jako Regional Business Manager pro oblast internetu a telco. Mezi roky 2000 a 2003 zastával pozici MSN Mobile Business Manager pro Microsoft v Londýně. Od roku 2003 působí v Praze, kde byl zodpovědný za rozvoj obchodu s mobilními Windows v regionu. V roce 2008 opustil korporátní byznys a založil startup Bigbrands, který se do roku 2014 rozrostl ve společnost se 1,2 miliony registrovaných uživatelů v Polsku, České republice a Slovensku. Mezi roky 2008 a 2014 byl akcionářem a mentorem zakladatelů ve společnosti Inmite. V roce 2008 také spoluzaložil Lokola.cz. Lokola.cz se zaměřuje na hledání služeb, objektů a akcí (zejména obchodů a restaurací) okolo daného bodu. V současné době pomáhá firmám s digitální a mobilní transformací. Je ženatý, jeho manželka Taťána je šéfkou českého Googlu, mají syna Arsena. Baví ho přírodní medicína, golf, poker nebo třeba klasický rock'n roll.
Nah-Dja působí ve funkci generálního managera Mosaic House. Má nizozemsko-čínské kořeny a má bohaté zkušenosti s gastronomií a hotelovým provozem. Podílel se mimo jiné na otevření moderních konceptů Moods, Icon a fusion. Hovoří několika světovými jazyky a žije v Praze.
Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.