Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Jak zvládnout sezónu v dynamicky se měnícím prostředí tak, abyste ani nepocítili, že je sezóna? Jak ovlivňuje přípravy na sezónu ekonomická recese? A jaké přináší výzvy i příležitosti?
Managing Director
Už devět měsíců řídí českou Zásilkovnu, ale má za sebou přes dvacet let profesní praxe v pojišťovnictví a logistice, posledních osm let v řídících pozicích v amerických společnostech AIG (obchodní ředitel) a STARR Companies (ředitel organizační složky v České republice). Zkušenosti s logistikou čerpal nejen během studia na VŠE, kde vedlejší specializací byla Logistika – Mezinárodní přeprava a zasílatelství, ale i ve společnosti Lidl, kde řídil centrální sklad na Slovensku a absolvoval i tříměsíční praxi v Berlíně.
Být či nebýt (na marketplace)? Doby, kdy byla česká a slovenská e-commerce unikátní, jsou pryč. Poslední roky kopírujeme trendy západní Evropy a já vám ukáži naši projekci, jakou roli budou marketplaces hrát ve vašem oboru do pár let.
Sales
Působím v EXPANDO téměř od samého začátku. Z EXPANDO se stal spíš životní styl, zanechal jsem škol a vrhnul se plno do práce. Mám na starosti nové prodejce a jejich hladký vstup na marketplace, pokud o marketplace uvažujete, je velká šance, že narazíte právě na mě.
Mirka z Kaufland Global Marketplace prozrazuje, co je důležité a na co byste si měli dát pozor při mezinárodním prodeji přes online tržiště. S Kaufland Global Marketplace můžete zahájit expanzi na zahraniční trhy a oslovit nové cílové skupiny. Ukážeme vám konkrétní kroky a doporučení, které byste měli podniknout, abyste s nami úspěšně prodávali v zahraničí.
Manažer mezinárodního prodeje CZ / SK
Mirka pracuje ve společnosti Kaufland Global Marketplace od roku 2021 jako manažerka mezinárodního prodeje. Během své bohaté profesní dráhy v oblasti e-commerce se podílela na internacionalizaci na třinácti evropských trzích nebo na implementaci dvoustranných obchodních modelů. Pro Kaufland Global Marketplace Mirka získává nové prodejce z Česka a Slovenska pro kaufland.de, kaufland.cz a kaufland.sk a zároveň optimalizuje prodejní výkony stávajících partnerů.
Jak je na tom digitalizační transformace České republiky, od komerční sféry po státní sféru. Srovnání na úrovni konkrétních příkladů v rámci našeho působení v Evropské Unii. Kde je prostor pro zlepšení, možné „quick-wins“ a dlouhodobá strategie“.
Managing Partner
Vladimír má 15 let zkušeností z ING a NN Group, kde zastával různé pozice od manažera podpory prodeje až po ředitele oddělení péče o zákazníky. Od roku 2018 je spolumajitelem společnosti Dreamview, která přináší na český a slovenský trh inovativní a ověřená FinTech řešení.
Expanze a soustavný růst je přímo v DNA Notina. Ať už se bavíme o růstu extenzivním – vstup na nové trhy, otevírání kamenných prodejen či rozšiřování sortimentu – nebo o zintenzivňování stávajících procesů. To vše pomohlo Notinu vyrůst v posledních pěti letech o více než deset miliard korun. Lukáš prozradí, co je pohledem Notina v dnešním ecommerce světě pro úspěch nezbytné.
Web & Innovations Director
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
E-commerce logistika je dynamický a rychle se vyvíjející obor. Nejde jen o to, že váš sklad musí zvládat sezonní špičky a umět dlouhodobě růst s vaším eshopem. Své zboží také musíte umět nabídnout do celého světa – ať už sami, nebo přes marketplaces, chytrá a efektivní logistika je základem úspěchu každého eshopu.
CEO
Mailstep
Libor Hudeček je matadorem fulfillmentu a e-commerce logistiky. Více než dvacetileté zkušenosti z tohoto nasbíral z 3PL a intra logistiky pro eshopy jako Deichmann, Zalando, Zoot, Mall Group. Poslední 3 roky řídí Mailstep, který se stal technologicko logistickou společností, vlastním SW developmentem a evropskou ambicí. Mailstep i letos posiluje pozici lídra fulfillmentu na českém trhu a úspěšně expandoval do Itálie.
Za růstem firmy stojí především lidé. Zakladatel ale většinou na všechno sám nestačí. Matěj se ve své přednášce zaměří na dvě oblasti. Poradí vám, jak najít a vybrat toho pravého investora, nastavit s ním smysluplné podmínky investice a co všechno je potřeba si pohlídat. Zároveň vám také prozradí, jak si na současném turbulentním trhu práce udržet důležité lidi v týmu a jak nalákat nové. Představí vám aktuální trendy v nastavování zaměstnaneckých motivačních programů i jejich právní a daňové (ne)výhody. To vše na praktických příkladech a bez citování paragrafů.
Advokát
Matěj je advokát v AK eLegal, kde se specializuje především na korporátní a závazkové právo. Ve své praxi nejčastěji řeší fúze a akvizice, restrukturalizace skupin nebo nastavování manažerských a zaměstnaneckých motivačních programů. Klientům také pomáhá s financováním podnikání a vstupy investorů, otázkami odpovědnosti managementu a nastavováním vztahů mezi společníky. A samozřejmě i s různorodou každodenní agendou. Věnuje se ale i komplexnímu smluvnímu právu, nemovitostem a sporné agendě.
HoppyGo je peer-to-peer carsharingová služba, která bezpečně a jednoduše propojuje lidi, kteří mají auto, ale nepoužívají ho každý den, s těmi, co ho potřebují jen příležitostně. Za pětiletou dobu své existence si našla již bezmála 165 tisíc příznivců na českém, slovenském a polském trhu a čísla nadále rostou. Co všechno předcházelo úspěšné expanzi na zahraniční trhy a na co je nutné se při expanzi firmy připravit? Ohlédnutí za největšími milníky firmy vám představí ředitel společnosti Robin Švaříček.
CEO
Robin Švaříček má bohaté zkušenosti z oblasti hromadné i osobní dopravy. Po studiu na Vysoké škole ekonomické nastoupil do vlakové společnosti Leo Express, kde se velice rychle vypracoval na top pozice finančního ředitele a COO. Pod jeho vedením došlo nejen na úspěšné rozšíření o autobusovou dopravu, ale i zahraniční expanzi do mnoha evropských zemí. Spoluzaložil také P2P carsharingovou platformu SmileCar, která nyní působí na českém, slovenském a polském trhu pod značkou HoppyGo jako součást ŠKODA Auto DigiLab. Zde od roku 2019 působí jako CEO.
Udržitelnost je dnes nezbytnou hodnotou firmy nejen v očích jejich zákazníků a zaměstnanců, ale stále více investorů toto téma staví do popředí žebříčku svých investičních kritérií. Tadeáš ve své přednášce prozradí, jak skutečně zavést toto komplexní téma do každodenních činností tak, aby nezůstalo jen mezi výčtem superlativů na webu. Čemu se vyhnout, aby tato snaha nedostala nálepku “greenwashing”, a konečně jak o udržitelnosti mluvit, aby skutečně pomohla získat důvěru investorů a veřejnosti, potřebnou k růstu a expanzi. Jeho firma Reknihy je světově unikátním projektem, který získal ocenění SDGs pod hlavičkou OSN.
CEO & Founder
Reknihy
Tadeáš Kula je CEO a zakladatel startupu Reknihy, digitální platformy umožňující lidem snadno prodat knihy, které jim nevyužité leží v knihovně. Byznysovou kariéru započal velice brzy – ve 13 letech, kdy spravoval a vlastnil oblíbené herní servery. Ještě jako náctiletý se věnoval tvorbě webů, na kontě má podíl na expanzi firmy FaceUp do zahraničí a rok na pozici product managera v ProSpolužáky.cz. Reknihy si Tadeáš nadělil k 22. narozeninám, a jak sám říká, vznikly z jeho vlastní potřeby poslat své knížky dál, aby se jimi mohl obohatit někdo další a zároveň u toho šetřit životní prostředí.