Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Miroslava Birešová

Mirka pracuje ve společnosti Kaufland Global Marketplace od roku 2021 jako manažerka mezinárodního prodeje. Během své bohaté profesní dráhy v oblasti e-commerce se podílela na internacionalizaci na třinácti evropských trzích nebo na implementaci dvoustranných obchodních modelů. Pro Kaufland Global Marketplace Mirka získává nové prodejce z Česka a Slovenska pro kaufland.de, kaufland.cz a kaufland.sk a zároveň optimalizuje prodejní výkony stávajících partnerů.

Matyáš Bokůvka

Matyáš se v AK eLegal specializuje na obchodní právo, Private Equity a právní poradenství v oblasti investic. Široký přehled má i v korporátní oblasti. Poskytuje komplexní právní poradenství zejména podnikatelům, ať už se jedná o dynamicky se rozvíjející start-upy, stabilní rodinné firmy i nadnárodní korporace. Pomůže správně nastavit vztahy uvnitř společnosti i navenek s obchodními partnery nebo investory. Zabývá se také poradenstvím v oblasti obchodních transakcí, kde asistuje klientům jak na straně prodávajících, tak kupujících.

Karel Dytrych

Kapitán Freelo.io, který se snaží zjednodušovat podnikání druhým. Natáčí podcast Z Podpalubí, školí efektivní organizaci práce a projektové řízení v týmech. Od roku 2017 se snaží vzdělávat a posouvat česko-slovenskou SaaS scénu skrze projekt SaaSkaři.

Michaela Formánková

Michaela Formánková působí v NRB od dubna 2019, od září 2019 na pozici ředitelky pražské pobočky a spolu s kolegy se stará o financování podnikatelů působících zejména v oblastech Prahy, středních a severních Čech. Předtím více než 14 let pracovala v Komerční bance na různých pozicích.

Zdeněk Hašek

Zdeněk je marketingový matador - pracoval přes 20 let převážně jako marketingový manažer ve zvučných firmách (např. Jan Becher - Pernod Ricard, Groupe SEB, ETA, Toyota, Marks & Spencer nebo Alza.cz). Po odchodu na volnou nohu začal konzultovat, učit na vysokých školách a od roku 2020 jsou jeho prioritou reality. Pracuje jako realitní makléř a manažer pobočky v OK Real Estate. Jeho největší vášní je golf.

Pavel Klein

Jsem absolventem VŠ Mendelovy univerzity v Brně, obor Ekonomika a management. Po vysoké škole jsem pracoval ve dvou firmách, kde jsem prohloubil své zkušenosti v rámci ekonomiky podniku a řízení lidí. V roce 2017 jsme se spolu s bráchou a dvěma dalšími kamarády vrhli do podnikání. Aktuálně spoluvlastníme tři společnosti, ve dvou z nich jsem jednatelem. Mou hlavní pracovní náplní je finanční řízení a ekonomika daných společností.

Lucie Krausová

Lucie Krausová je ekonomka, účetní, lektorka a konzultantka s dvacetiletou praxí. Spolupracuje především s podnikateli na volné noze, majiteli malých firem a menšími neziskovkami. Soustředí se na podnikatelskou finanční gramotnost, jednoduché analýzy, finanční plánování a cenotvorbu.

Alexandra Krejzová

Jako garant dotačních programů má za sebou 20 let praxe s výzkumnými a vývojovými projekty včetně mezinárodních programů. Vedla více než 45 úspěšných projektů + 3 mezinárodní. Například programy Technologické agentury ČR (TAČR), Sedmý rámcový program (Nyní Horizon Europe), Eurostars nebo Central Europe. Pro firmy získala více jak 1 miliardu Kč. Díky svým zkušenostem má výborný přehled o dotační i nedotační podpoře u nás i v celé EU.

Michal Presse

Michal začínal pozici specialisty na sociální sítě v marketingovém oddělení České spořitelny. Další zkušenosti získal v marketingové agentuře UNIFER, kde se postupně stal šéfem digitální divize. V roce 2019 nastoupil na pozici CMO do společnosti Skinners, která vyrábí a prodává unikátní „ponožkoboty“ ve 120 zemích světa a mimo jiné válcuje crowdfundigové portály jako Kickstarter či HITHIT.