Martin se online médiím věnuje už téměř 15 let. Působil v Centrum Holdings, digitální agentuře Advertures nebo internetovém obchodu Zoot. Poté v roce 2011 spoluzaložil mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group a patří mezi největší online mediální agentury v Česku. Mezi její klienty patří například ČSOB, Karlovarské minerální vody nebo Zoot.
Zdeněk má zkušenosti jak s výkonovým marketingem pro e-shopy, tak s online kampaněmi korporátních klientů. V Dobrém webu zaštiťuje webovou analytiku. Zdeňkovou snahou je předávat data ve srozumitelné podobě a ukázat, jak je použít ke zvýšení obchodní úspěšnost. Mimo jiné je také lektorem školení Google Analytics.
Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.
Ondřej ve společnosti Seznam.cz pracuje na rozvoji PPC reklamního systému Sklik a má na starosti péči o největší inzerenty Skliku. Zaměřuje se na identifikaci potenciálu v PPC kampaních a pokročilé optimalizační techniky v reklamních kampaních. Už během studií marketingu a podnikových financí na VŠE se zabýval podporou startupů a podílel se na rozjezdu soutěže podnikatelských nápadů Nápad roku. V oblasti výkonnostního online marketingu má zkušenosti také z největší agentury v ČR – H1.cz, kde působil jako konzultant PPC reklamy.