Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Retargeting není jen další možnost pro zopakování marketingové kampaně. Myslete vždy na své zákazníky. Na to v jaké jsou fázi nákupního procesu a jaké jsou jejich potřeby. Vybírejte si opravdu jen ty, kteří o vaši komunikaci, produkty nebo služby stojí. Retargeting není samospásný, musí být zasazený do kontextu celé marketingové komunikace a také tak vyhodnocovaný.
Zdeněk má zkušenosti jak s výkonovým marketingem pro e-shopy, tak s online kampaněmi korporátních klientů. V Dobrém webu zaštiťuje webovou analytiku. Zdeňkovou snahou je předávat data ve srozumitelné podobě a ukázat, jak je použít ke zvýšení obchodní úspěšnost. Mimo jiné je také lektorem školení Google Analytics.
Personalizace ovládá svět marketingu. Díky tomu se targeting a retargeting stali klíčovými prvky online displejové reklamy. Skrývá se za nimi možnost využití relevantní reklamy pro jednotlivé skupiny publik. Miloš Kriššák, Performance Advertising Strategist H1.cz, vysvětlí elementární prvky retargetingu. Uvede na pravou míru, jaký je rozdíl mezi tradičním a behaviorálním publikem. Nastíní, jak se dají jednotlivá publika formovat do modelových skupin. Pojmy jako look-alike modeling, third party či first party u publishera tak dostanou konkrétní obrysy. A jako bonus prozradí některé tipy a triky, které při retargetingu zaručeně fungují.
Sklik letos představil retargeting a nabízí i další možnosti cílení. Ondřej vám jejich použití ukáže na konkrétním případě kampaně společnosti Invia.cz. Uvidíte, jaké konkrétní možnosti se dají využít, a jaký má jejich použití dopad na výsledky.
Předseda představenstva
Ondřej ve společnosti Seznam.cz pracuje na rozvoji PPC reklamního systému Sklik a má na starosti péči o největší inzerenty Skliku. Zaměřuje se na identifikaci potenciálu v PPC kampaních a pokročilé optimalizační techniky v reklamních kampaních. Už během studií marketingu a podnikových financí na VŠE se zabýval podporou startupů a podílel se na rozjezdu soutěže podnikatelských nápadů Nápad roku. V oblasti výkonnostního online marketingu má zkušenosti také z největší agentury v ČR – H1.cz, kde působil jako konzultant PPC reklamy.
Každý mluví o retargetingu v display reklamě, ale je to jediná a nejlepší cesta? Ve svém příspěvku Linda ukáže, že možností znovuoslovení je víc než jen bannery (zacílený mailing, SMS, přímé oslovení) a často mohou vycházet výhodněji.
Performance and Analytics Manager
Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.
Managing Partner
Martin se online médiím věnuje už téměř 15 let. Působil v Centrum Holdings, digitální agentuře Advertures nebo internetovém obchodu Zoot. Poté v roce 2011 spoluzaložil mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group a patří mezi největší online mediální agentury v Česku. Mezi její klienty patří například ČSOB, Karlovarské minerální vody nebo Zoot.