Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
V komunikační skupině Publicis Groupe má Anna na starost placené reklamní kampaně v prostředí sociálních médií. Brandové i výkonnostní, od Snapchatu přes Instagram až po Twitter. Se svým týmem tak klientům pomáhá najít nové cesty, jak oslovit jejich cílovou skupinu ve světě platforem.
Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 55 poboček a staráme se o téměř 3500 klientů a plánujeme jich v roce 2026 mít 10000.
Vít Janda je spoluzakladatel agentury ShortPRO (dříve TikTokuj.cz). V rámci agentury pomáhají firmám a podnikatelům oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých videí. Svou působnost dnes rozšiřují i na další sociální sítě (Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat apod.). Mezi klienty patří Superzoo, Záchranná služba Hl. m. Praha, Red Bull, NUTREND, L'Oréal, O2, DJI, Čedok, Brit, Bambule, Ukliďme Česko, Xbox, NVIDIA, Health Factory, Amenity Resorts, Andaz, Vasky, Liberecký kraj, Ogilvy, VŠE, Ochutnej ořech, Hedepy, Avéne.
Ve VISIBILITY mám na starosti kampaňové a analytické oddělení. Nejvíce se soustředím na brandové kampaně, efektivní plánování mediamixu a správné měření dopadu těchto kampaní. Není umění vyvěsit reklamu na internet, ale je důležité přemýšlet komplexně o povaze platformy, cílových skupinách, formátu reklamy a jak dosáhnout požadovaných výsledků v rámci dostupného mediálního budgetu.
Již 10 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.
Starám se o instagramové, facebookové a TikTokové profily hraček a panenek, které dnešní děti milují. Zároveň jsem v každodenním kontaktu s influencery, které vybírám našim klientům. Mezi moje srdcové klienty patří MGA a Zapf Creation.
Ve Fragile od roku 2017 a věnuji se správě sociálních sítí, tvorbě obsahu a influencer marketingu. Většinu svého profesního života se starám o profily beauty klientů, aktuálně tvořím pro Indulonu, Bioten a Hisense. Pro klienty se snažím vymýšlet zajímavý obsah, který i ráda sama připravuji, moje srdce bije pro focení a natáčení.