Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Podívejte se na připravované akce.

Program

10:00 - 10:05

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

10:05 - 10:45

TikTok v byznysu: Jak vytěžit maximum z nejdynamičtější platformy?

TikTok je nejen fenoménem mezi mladou generací, ale také klíčovým hráčem v digitální marketingové aréně. V rámci přednášky se zaměříme na hlubší porozumění TikToku z pohledu byznysu.

Prozkoumáme, jaké jsou aktuální možnosti monetizace na platformě, od přímých reklamních kampaní až po spolupráce s influencery. Podíváme se na konkrétní případové studie firem, které úspěšně integrovaly TikTok do své marketingové strategie a jakých výsledků dosáhly.

Na konci přednášky budete mít jasnou představu o tom, jak využít TikTok jako silný nástroj pro růst vašeho podnikání v digitálním světě.

Vít Janda Vít Janda

Group CEO

ShortPRO (dříve TikTokuj.cz)

Vít Janda

Vít Janda je spoluzakladatel agentury ShortPRO (dříve TikTokuj.cz). V rámci agentury pomáhají firmám a podnikatelům oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých videí. Svou působnost dnes rozšiřují i na další sociální sítě (Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat apod.). Mezi klienty patří Superzoo, Záchranná služba Hl. m. Praha, Red Bull, NUTREND, L'Oréal, O2, DJI, Čedok, Brit, Bambule, Ukliďme Česko, Xbox, NVIDIA, Health Factory, Amenity Resorts, Andaz, Vasky, Liberecký kraj, Ogilvy, VŠE, Ochutnej ořech, Hedepy, Avéne.

10:45 - 11:25

TikTok v kontextu ostatních social platforem

Jak si TikTok stojí jako reklamní médium ve srovnání s dalšími sociálními sítěmi Generace Z? Podíváme se na data o uživatelích, způsob, jak zde konzumují obsah i to, pro jaký typ kampaní se tato populární video platforma hodí.

Anna Hospodárová Anna Hospodárová

Head of Social Media

Publicis Groupe

Anna Hospodárová

V komunikační skupině Publicis Groupe má Anna na starost placené reklamní kampaně v prostředí sociálních médií. Brandové i výkonnostní, od Snapchatu přes Instagram až po Twitter. Se svým týmem tak klientům pomáhá najít nové cesty, jak oslovit jejich cílovou skupinu ve světě platforem.

11:25 - 12:05

Pokud je na TikToku účetní firma, tak se nemůžete vymlouvat, že pro vás to není

Ředitelka a majitelka účetní firmy UOL Jana Jáčová prozradí, proč před 2,5 lety vstoupili na sociální síť TikTok. Podělí se o zkušenosti, jak vytvářejí obsah, kolik je to stojí a co jim to vlastně přináší. Těšte se na užitečné tipy a praktické ukázky.

Jana Jáčová Jana Jáčová

Ředitelka, majitelka

UOL

Jana Jáčová

Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 55 poboček a staráme se o téměř 3500 klientů a plánujeme jich v roce 2026 mít 10000.

12:05 - 12:35

Coffee break

12:35 - 13:15

Cesta Kauflandu na TikToku od bodu A po generaci Z.

Rozdíl mezi uživatelským a firemním profilem na TikToku je veliký, přesto byste ho na první pohled neměli poznat. Povíme si, jakou strategii jsem zvolil pro Kaufland Česká republika i jaké jsou překážky na cestě s cílem oslovit generaci Z. Podělím se o zkušenosti své, o rady přímo od TikToku a samozřejmě o inspiraci, která přináší výsledky.

Jan Molina Jan Molina

Head of Social Media

Kaufland Česká republika

Jan Molina

Již 10 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.

13:15 - 13:55

TikTok trendy aneb jak na ně

Že nevíte, co je “side eye” nebo “beige flag”? Společně se podíváme na to, co je základem úspěšného TikTokového videa – na trendy. Jak vlastě vznikají, kde je hledat a jak používat. Nebudou chybět konkrétní příklady z českého rybníčku.

Kristina Rudišová Kristina Rudišová

Social media & Influencer specialist

Fragile media

Kristina Rudišová

Starám se o instagramové, facebookové a TikTokové profily hraček a panenek, které dnešní děti milují. Zároveň jsem v každodenním kontaktu s influencery, které vybírám našim klientům. Mezi moje srdcové klienty patří MGA a Zapf Creation.

Anna Vaňková Anna Vaňková

Social Media & Influencer Specialist

Fragile media

Anna Vaňková

Ve Fragile od roku 2017 a věnuji se správě sociálních sítí, tvorbě obsahu a influencer marketingu. Většinu svého profesního života se starám o profily beauty klientů, aktuálně tvořím pro Indulonu, Bioten a Hisense. Pro klienty se snažím vymýšlet zajímavý obsah, který i ráda sama připravuji, moje srdce bije pro focení a natáčení. 

13:55 - 14:30

TikTok jako součást media mixu brandových kampaní

Pojďme se spolu podívat i na tvrzení podložená čísly. Jakou roli může hrát TikTok v brandových kampaních, jaké typy kampaní nám TikTok nabízí, co jsou jejich výhody a nevýhody či jaké metriky je důležité sledovat? Jakými optimalizacemi můžeme dosáhnout kvalitnějších výsledků? Na podobné otázky si budeme v rámci přednášky zodpovídat a podělit se s vámi o praktické zkušenosti z oboru, který je nám každodenním chlebem.

David Kotrč David Kotrč

Campaign & Data Team Leader

VISIBILITY

David Kotrč

Ve VISIBILITY mám na starosti kampaňové a analytické oddělení. Nejvíce se soustředím na brandové kampaně, efektivní plánování mediamixu a správné měření dopadu těchto kampaní. Není umění vyvěsit reklamu na internet, ale je důležité přemýšlet komplexně o povaze platformy, cílových skupinách, formátu reklamy a jak dosáhnout požadovaných výsledků v rámci dostupného mediálního budgetu.

14:35

Předpokládaný konec konference