Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Program

10:00 - 10:05

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

10:05 - 10:45

TikTok v byznysu: Jak vytěžit maximum z nejdynamičtější platformy?

TikTok je nejen fenoménem mezi mladou generací, ale také klíčovým hráčem v digitální marketingové aréně. V rámci přednášky se zaměříme na hlubší porozumění TikToku z pohledu byznysu.

Prozkoumáme, jaké jsou aktuální možnosti monetizace na platformě, od přímých reklamních kampaní až po spolupráce s influencery. Podíváme se na konkrétní případové studie firem, které úspěšně integrovaly TikTok do své marketingové strategie a jakých výsledků dosáhly.

Na konci přednášky budete mít jasnou představu o tom, jak využít TikTok jako silný nástroj pro růst vašeho podnikání v digitálním světě.

Vít Janda Vít Janda

Group CEO

ShortPRO (dříve TikTokuj.cz)

Vít Janda

Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.

10:45 - 11:25

TikTok v kontextu ostatních social platforem

Jak si TikTok stojí jako reklamní médium ve srovnání s dalšími sociálními sítěmi Generace Z? Podíváme se na data o uživatelích, způsob, jak zde konzumují obsah i to, pro jaký typ kampaní se tato populární video platforma hodí.

Anna Hospodárová Anna Hospodárová

Head of Social Media

Publicis Groupe

Anna Hospodárová

V komunikační skupině Publicis Groupe má Anna na starost placené reklamní kampaně v prostředí sociálních médií. Brandové i výkonnostní, od Snapchatu přes Instagram až po Twitter. Se svým týmem tak klientům pomáhá najít nové cesty, jak oslovit jejich cílovou skupinu ve světě platforem.

11:25 - 12:05

Pokud je na TikToku účetní firma, tak se nemůžete vymlouvat, že pro vás to není

Ředitelka a majitelka účetní firmy UOL Jana Jáčová prozradí, proč před 2,5 lety vstoupili na sociální síť TikTok. Podělí se o zkušenosti, jak vytvářejí obsah, kolik je to stojí a co jim to vlastně přináší. Těšte se na užitečné tipy a praktické ukázky.

Jana Jáčová Jana Jáčová

Ředitelka, majitelka

UOL

Jana Jáčová

Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 55 poboček a staráme se o téměř 3500 klientů a plánujeme jich v roce 2026 mít 10000.

12:05 - 12:35

Coffee break

12:35 - 13:15

Cesta Kauflandu na TikToku od bodu A po generaci Z.

Rozdíl mezi uživatelským a firemním profilem na TikToku je veliký, přesto byste ho na první pohled neměli poznat. Povíme si, jakou strategii jsem zvolil pro Kaufland Česká republika i jaké jsou překážky na cestě s cílem oslovit generaci Z. Podělím se o zkušenosti své, o rady přímo od TikToku a samozřejmě o inspiraci, která přináší výsledky.

Jan Molina Jan Molina

Head of Social Media

Kaufland Česká republika

Jan Molina

Již 10 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.

13:15 - 13:55

TikTok trendy aneb jak na ně

Že nevíte, co je “side eye” nebo “beige flag”? Společně se podíváme na to, co je základem úspěšného TikTokového videa – na trendy. Jak vlastě vznikají, kde je hledat a jak používat. Nebudou chybět konkrétní příklady z českého rybníčku.

Kristina Rudišová Kristina Rudišová

Social media & Influencer specialist

Fragile media

Kristina Rudišová

Starám se o instagramové, facebookové a TikTokové profily hraček a panenek, které dnešní děti milují. Zároveň jsem v každodenním kontaktu s influencery, které vybírám našim klientům. Mezi moje srdcové klienty patří MGA a Zapf Creation.

Anna Vaňková Anna Vaňková

Social Media & Influencer Specialist

Fragile media

Anna Vaňková

Ve Fragile od roku 2017 a věnuji se správě sociálních sítí, tvorbě obsahu a influencer marketingu. Většinu svého profesního života se starám o profily beauty klientů, aktuálně tvořím pro Indulonu, Bioten a Hisense. Pro klienty se snažím vymýšlet zajímavý obsah, který i ráda sama připravuji, moje srdce bije pro focení a natáčení. 

13:55 - 14:30

TikTok jako součást media mixu brandových kampaní

Pojďme se spolu podívat i na tvrzení podložená čísly. Jakou roli může hrát TikTok v brandových kampaních, jaké typy kampaní nám TikTok nabízí, co jsou jejich výhody a nevýhody či jaké metriky je důležité sledovat? Jakými optimalizacemi můžeme dosáhnout kvalitnějších výsledků? Na podobné otázky si budeme v rámci přednášky zodpovídat a podělit se s vámi o praktické zkušenosti z oboru, který je nám každodenním chlebem.

David Kotrč David Kotrč

Campaign & Data Team Leader

VISIBILITY

David Kotrč

Ve VISIBILITY mám na starosti kampaňové a analytické oddělení. Nejvíce se soustředím na brandové kampaně, efektivní plánování mediamixu a správné měření dopadu těchto kampaní. Není umění vyvěsit reklamu na internet, ale je důležité přemýšlet komplexně o povaze platformy, cílových skupinách, formátu reklamy a jak dosáhnout požadovaných výsledků v rámci dostupného mediálního budgetu.

14:35

Předpokládaný konec konference