Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Oblíbený web trpělivě a zasvěceně přebírající hromadu plev těch největších hudebních obskurností.
Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: One (wo)man show
Pořadí: 2. místo
Hudební publicista
Jarda Konáš je hudební publicista a zakladatel serveru Hudební masakry. Přes deset let se věnuje muzice, ať už autorsky, tak z technicko-organizační stránky. Hudební masakry založil v létě 2010 a ačkoliv jde "pouze o blog," na kterém se s návštěvníky dělí o své zkušenosti a názory na dění v českém hudebním šoubyznysu, dokázal si získat velkou čtenářskou obec jak z řad hudebních fanoušků, tak odborné veřejnosti. Společně s jejich pomocí se snaží dopátrat odpovědí na otázky, nad kterými občas zůstává (při pohledu na některé interprety) rozum stát.
Systém pro automatické identifikování firem, které si prohlédly zákazníkův web, a sběr jejich kontaktů.
Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Marketingová inspirace
Pořadí: 5. místo
IMPER CZ, s.r.o.
Tomáš založil a vede startup Imper.cz, který dodává nové zákazníky B2B firmám v ČR, SRN, USA. Mezi úspěšné projekty firmy patří B2B ledgen Leady.cz /.com, databáze firem Merk.cz, nebo jejich monitoring Monitora.cz. Za rok a půl existence je uživatelem některého projektu každá 5. B2B firma v ČR s obratem nad 200 mio a tisíce dalších menších a středně velkých společností. Startup zatím odmítá investice, jen letos posílil o 12 lidí a brousí si zuby na další trhy.
Web pro získávání finančních prostředků prostřednictvím crowdfundingu už úspěšně využila řada zajímavých projektů.
Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Marketingová inspirace
Pořadí: 6. místo
Lovec projektů
Jeden za zakladatelů největšího českého crowdfundingového portálu Hithit.cz. Ředitel eventové agentury NEXT LEVEL s.r.o. a Schedule Coordinator/Showcaller v Red Bull Air Race GmbH.
Obchod nabízející zboží evropských designérů, založený na principu tzv. "nákupů očima".
Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: E – commerce inspirace
Pořadí: 2. místo
CEO Bonami a partner Miton
Zvídavý optimista povahou a internetový budovatel profesí. Spoluzaložil a později úspěšně prodal ikonu českého internetového marketingu H1.cz. Poslední rok spolu s firmou Miton provozuje nákupní klub Bonami.cz, jehož posláním je přinášet inspiraci a nabízet krásné věci pro bydlení a život. Zajímá ho psychologie, rád se jen tak prochází a popíjí kávu ve společnosti příjemných lidí.
Magazín o fotografování iPhonem.
Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Obsahová inspirace
Pořadí: 6.-7. místo
Zakladatel a editor
Novinář a fotograf, který 17 let pracoval v českých médiích na různých pozicích, naposledy v týdeníku Reflex. V září 2011 založil blog www.iPhonefoto.cz, který popularizuje fotografování telefonem iPhone, iPhone Art a obecně trend mobilní fotografie. Letos v září ho "přetavil" na magazín a přizval ke spolupráci další autory. Je velkým propagátorem mobilní fotografie, který se s každým rád sází, že lidé už brzy budou komunikovat zejména na sociálních sítích především obrazem.
Retro přímý přenos invaze z roku 1968 na sociálních sítích.
Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Obsahová inspirace
Pořadí: 2. místo
Šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.