Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

Partneři

Crazy Tomato

Crazy Tomato je 'the mobile company'. Jsme specialisté na mobilní marketing, mobilní reklamu a mobilní zábavu. Mobilní marketing nabízí ideální kombinaci osobního kontaktu a interaktivní komunikace. Děláme komplexní kampaně zaměřené na reklamní plochu budoucnosti - displej mobilního telefonu.

- posíláme přes 3 000 000 SMS zpráv měsíčně

- připravili jsme přes 200 bannerových kampaní

- vyvinuli jsme přes 30 mobilních prezentací a přes 20 mobilních aplikací

- vytvořili jsme mobilní marketingová řešení pro více než 100 klientů z různých oborů

Crazy Tomato

Crazy Tomato je 'the mobile company'. Jsme specialisté na mobilní marketing, mobilní reklamu a mobilní zábavu. Mobilní marketing nabízí ideální kombinaci osobního kontaktu a interaktivní komunikace. Děláme komplexní kampaně zaměřené na reklamní plochu budoucnosti - displej mobilního telefonu.

- posíláme přes 3 000 000 SMS zpráv měsíčně

- připravili jsme přes 200 bannerových kampaní

- vyvinuli jsme přes 30 mobilních prezentací a přes 20 mobilních aplikací

- vytvořili jsme mobilní marketingová řešení pro více než 100 klientů z různých oborů

ExperienceU

ExperienceU je specializovaná divize společnosti Dobrý web a zároveň přední česká agentura v oblasti UX. Agentura disponuje týmem špičkových odborníků a moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups, uživatelského testování webů, využití oční kamery, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků.

Google Czech Republic

Google nabízí již od roku 1998 (kromě dalších internetových služeb) zejména inovativní vyhledávací technologii, která umožňuje milionům lidí po celém světě každodenní přístup k potřebným informacím. Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006 a od té doby uvedla na tuzemský trh více než 60 lokalizovaných služeb - kromě vyhledávání a online reklamy také Mapy Google, YouTube, Gmail, Hlasové vyhledávání, OS Android nebo internetový prohlížeč Chrome. České firmy všech velikostí využívají pro textovou, grafickou nebo multimediální reklamu službu Google AdWords a svůj obsah monetizují v Reklamní síti Google pomocí služby Google AdSense. Česká pobočka uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu a svými technologiemi podporuje projekty přispívající ke vzdělávání, podpoře podnikání a šíření české kultury a umění.

T-Mobile Czech Republic

Voláte, píšete nebo brouzdáte po internetu s námi od roku 1996. Dnes je s námi více než 6 milionu z vás, a díky tomu jsme jedničkou na českém mobilním trhu. Děkujeme 6 milionkrát. Milujeme mobily a vše, co se kolem nich točí. Věřte, vždyť jsme T-Mobile. Mobilní volání je taková naše praslužba. Ale nemyslete si, že jsme ji dali k ledu. Kdepak! Stále na ní makáme a vylepšujeme. Jen u nás si třeba můžete vychutnat nejčistší přenos zvuku VoLTE nebo volání přes WiFi. A co teprve internet v mobilu a mobilní internet. Nesmějte se nám, ale nám tyhle služby přijdou hrozně sexy. Sedíte třeba v parku na lavičce (ti extravagantnější na stromě) nebo frčíte expresem na business mítink, a přesto máte celý svět po ruce. Ještě před několika lety téměř sci-fi. A když jsme u toho, jak to frčí, děláme pro vás tu nejbezpečnější superrychlou síť nové generace. Pro firmy pak nabízíme komplexní ICT řešení včetně cloudových služeb. Bez ohledu na počasí. No a kromě toho vám poskytujeme i spoustu dalších produktů a služeb, jejichž popis všech by vydal na román. A nejen pro muže. Prostě když jste s námi, máte se vždycky líp.

Produktoví partneři

KOSMAS

Kosmas.cz, jedno z nejstarších českých internetových knihkupectví, nabízí více než 35000 titulů skladem, e-knihy i audioknihy. Rychlá expedice. Pro pravidelné zákazníky věrnostní program. Odběrná místa v Praze a okolí. Shop roku 2010.

STRV

STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

Mediální partneři

Internet Info

Co běží v televizi, víte dobře. Ale co budou dávat za rok či dva? A půjde vůbec o televizi, jak ji dnes známe? DigiZone.cz rozplétá vztahy na televizním trhu a analyzuje trendy nejen digitálního vysílání. Sleduje nálady diváků, technologické novinky, pohyby peněz a lidí v branži. Zasvěcené komentáře pomáhají televizním příznivcům i profesionálům. Redakce pod vedením Jana Brychty získává odpovědi z první ruky od lidí, kteří řídí nejdůležitější média v ČR.

Lupa.cz

Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Lupa.cz

Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

E15.cz

E15.cz – vyvážené a přehledné zprávy na internetu. Kvalitní domácí, zahraniční a ekonomické zpravodajství je nově rozšířeno o informace z oblasti médií, marketingu a osobních financí. Oddychová část se věnuje digitální a audio-video technice.

Strategie

Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

Euro.cz

Na Euro.cz přinášíme nepřetržitý informační a dokumentační servis profesionálům v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě. Zakládáme si na hlubším vhledu do událostí, které ostatní média zachycují jen velmi zběžně. Věnujeme se těmto tématům: byznys, ekonomika, automotive, letectví, technologie, zdraví, architektura, design, věda s přesahem do byznysu a technologií.

Podnikatel.cz

Předává praktické rady, vykládá složité zákony, upozorňuje na časté chyby a naviguje k zisku i potřebnému optimismu. Podnikatel.cz denně servíruje rozhodující informace pro úspěšný byznys ve všech jeho fázích na různorodých trzích. Podnikavý tým šéfredaktora Michaela Hovorky vytváří užitečné místo pro živnostníky a firmy, které chtějí nastartovat a rozvíjet své podnikání.

Root.cz je už od roku 1999 pevnou součástí linuxové společnosti. Preference svobodného softwaru a smysl pro open-source technologie jsou základní genovou výbavou posádky Root.cz s šéfkapitánem Petrem Krčmářem. Na palubě potkáte komunitu odborníků: programátory, administrátory, správce sítí a fanoušky IT.

Technologický partner

Organizátor

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.