Tato akce již proběhla. Další akce Content First 2025 se koná 27. 5. 2025.

Partneři

Partneři

Dobrý web

Dobrý web vzdělává Česko v digitálním marketingu od roku 2004. Za tu dobu prošlo veřejnými kurzy přes 10.000 lidí a realizovány byly desítky kurzů šitých na míru podnikům s různými stupni digitální vyspělosti. Od roku 2021 je možné vzdělávat se ONLINE IHNED v rámci natočených kurzů. Dobrý web pořádá také akademii digitálního marketingu DigiAka, čtyřměsíční kurz, během něhož se účastníci seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Na kurzech školí výhradně lektoři s každodenní praktickou zkušeností z oboru a s vedením školení.

ExperienceU

ExperienceU je specializovaná divize společnosti Dobrý web a zároveň přední česká agentura v oblasti UX. Agentura disponuje týmem špičkových odborníků a moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups, uživatelského testování webů, využití oční kamery, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků.

Ipsos

Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 86 zemích světa. Disponuje moderním technickým zázemím pro sběr a zpracování dat a využívá také know-how specializovaných divizí Ipsos Loyalty, Ipsos Marketing, Ipsos MediaCT, Ipsos ASI, Ipsos Public Affairs, Ipsos CEM a Ipsos UU. Je členem organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a SAVA, řídí se jejich etickými principy a metodickými pravidly. Více na www.ipsos.cz.

Lion Communications s.r.o. - Divize Newcast

Newcast je specializovaná digitální contentová agentura, zaměřující se na Brand Content, Live Brand Experiences a speciální Media Partnerships. V současné době funguje Newcast už ve více než 16 zemích v rámci EU, US, Latinské Ameriky a Asie a má své ústřední sídlo v UK. Využívá mezinárodních zkušeností v oblasti práce s vlastními (Owned) médii a staví je do klíčové pozice v rámci integrované komunikace. Velký důraz klademe především na efektivitu sociálních médií. Newcast nabízí své služby consultingu, project managementu, client servisu a kreativity ve zmíněných třech oblastech: Brand Content (digitální komplexní content audit včetně social content a celkové strategie, mobilní aplikace), Live Brand Experiences (spojení online a offline pomocí inovativních digitálních a technologických řešení) a speciální Media Partnerships (partnerství se speciálními digital dodavateli, netradiční digitální spojení) Newcast motto je: “Helping brand builders to plan and execute digital content in a more strategic way”

SentiOne

SentiOne is a professional tool to follow information on a selected topic from the whole web. With us, you will learn who, what, where, when and how has published on-line about your company, brand or product. Regarless of whether it is discussed in social networks, on-line forums, blogs or websites.

SentiOne gives the answer to the question: "How are companies, brands, events or persons visible on line?"

On-line following of your brand has never been so easy and funny!

Produktoví partneři

shutterstock

Shutterstock je celosvětovým leadrem mezi fotobankami. Je skvělým zdrojem nepřeberného množství kvalitních fotografií, vektorů, ilustrací, videí i hudby licencovatelných pro komerční účely. Shutterstock se vyznačuje svým pokrokovým přístupem k inovacím a neustálým technologickým i obsahovým rozvojem. Sdružuje pod sebou bohatou celosvětovou komunitu fotografů a grafiků (contributorů), kteří jej neustále zásobují aktuálním obsahem. Nedávno překročila databáze Shutterstocku hranice 50 000 000 obrázků a 2 000 000 videoklipů. isifa CEE vám přináší služby Shutterstocku jako autorizovaný reseller. Spojení isify a Shutterstocku tvoří silnou oporu pro všechny klienty nejen z České republiky, kteří tak mají možnost být blíže materiálům potřebným pro svoji tvorbu.

STRV

STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

Mediální partneři

Tyinternety.cz

O dění nejenom na těch internetech vás informujeme již od roku 2009 a nic nenasvědčuje tomu, že by nás někdo zakázal! Pokud vás zajímají novinky, case-studies i rozhovory se zajímavými lidmi o marketingu, sociálních sítích, technologiích či startupech – zkrátka a dobře o všem důležitém, co se objeví na těch internetech i kolem nich – víte, kde nás najdete.

Lupa.cz

Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Markething.cz

Jsme volné uskupení studentů, absolventů a přednášejících na oboru Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

MediaGuru.cz

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.