Dobrý web vzdělává Česko v digitálním marketingu od roku 2004. Za tu dobu prošlo veřejnými kurzy přes 10.000 lidí a realizovány byly desítky kurzů šitých na míru podnikům s různými stupni digitální vyspělosti. Od roku 2021 je možné vzdělávat se ONLINE IHNED v rámci natočených kurzů. Dobrý web pořádá také akademii digitálního marketingu DigiAka, čtyřměsíční kurz, během něhož se účastníci seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Na kurzech školí výhradně lektoři s každodenní praktickou zkušeností z oboru a s vedením školení.
ExperienceU je specializovaná divize společnosti Dobrý web a zároveň přední česká agentura v oblasti UX. Agentura disponuje týmem špičkových odborníků a moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups, uživatelského testování webů, využití oční kamery, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků.
Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 86 zemích světa. Disponuje moderním technickým zázemím pro sběr a zpracování dat a využívá také know-how specializovaných divizí Ipsos Loyalty, Ipsos Marketing, Ipsos MediaCT, Ipsos ASI, Ipsos Public Affairs, Ipsos CEM a Ipsos UU. Je členem organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a SAVA, řídí se jejich etickými principy a metodickými pravidly. Více na www.ipsos.cz.
Newcast je specializovaná digitální contentová agentura, zaměřující se na Brand Content, Live Brand Experiences a speciální Media Partnerships. V současné době funguje Newcast už ve více než 16 zemích v rámci EU, US, Latinské Ameriky a Asie a má své ústřední sídlo v UK. Využívá mezinárodních zkušeností v oblasti práce s vlastními (Owned) médii a staví je do klíčové pozice v rámci integrované komunikace. Velký důraz klademe především na efektivitu sociálních médií. Newcast nabízí své služby consultingu, project managementu, client servisu a kreativity ve zmíněných třech oblastech: Brand Content (digitální komplexní content audit včetně social content a celkové strategie, mobilní aplikace), Live Brand Experiences (spojení online a offline pomocí inovativních digitálních a technologických řešení) a speciální Media Partnerships (partnerství se speciálními digital dodavateli, netradiční digitální spojení) Newcast motto je: “Helping brand builders to plan and execute digital content in a more strategic way”
SentiOne is a professional tool to follow information on a selected topic from the whole web. With us, you will learn who, what, where, when and how has published on-line about your company, brand or product. Regarless of whether it is discussed in social networks, on-line forums, blogs or websites.
SentiOne gives the answer to the question: "How are companies, brands, events or persons visible on line?"
On-line following of your brand has never been so easy and funny!
Shutterstock je celosvětovým leadrem mezi fotobankami. Je skvělým zdrojem nepřeberného množství kvalitních fotografií, vektorů, ilustrací, videí i hudby licencovatelných pro komerční účely. Shutterstock se vyznačuje svým pokrokovým přístupem k inovacím a neustálým technologickým i obsahovým rozvojem. Sdružuje pod sebou bohatou celosvětovou komunitu fotografů a grafiků (contributorů), kteří jej neustále zásobují aktuálním obsahem. Nedávno překročila databáze Shutterstocku hranice 50 000 000 obrázků a 2 000 000 videoklipů. isifa CEE vám přináší služby Shutterstocku jako autorizovaný reseller. Spojení isify a Shutterstocku tvoří silnou oporu pro všechny klienty nejen z České republiky, kteří tak mají možnost být blíže materiálům potřebným pro svoji tvorbu.
STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.
O dění nejenom na těch internetech vás informujeme již od roku 2009 a nic nenasvědčuje tomu, že by nás někdo zakázal! Pokud vás zajímají novinky, case-studies i rozhovory se zajímavými lidmi o marketingu, sociálních sítích, technologiích či startupech – zkrátka a dobře o všem důležitém, co se objeví na těch internetech i kolem nich – víte, kde nás najdete.
Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Jsme volné uskupení studentů, absolventů a přednášejících na oboru Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.