Tato akce již proběhla. Další akce Content First 2025 se koná 27. 5. 2025.

Přednášející

Moderátor

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Přednášející

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

Tomáš Baldýnský

Muž mnoha talentů, International man of hystery nebo také genius for hire. Sloupkař Lidových novin, kreativní producent sitcomu Comeback a Global Format Lead komediálních seriálů, které vyrábí mediální skupina CME nejen v Česku a na Slovensku, ale také v Rumunsku, Bulharsku, Chorvatsku a ve Slovinsku. Jeho sloupek Baldachýn na přelomu století na několik let poznamenal vývoj české internetové publicistiky podobně jako humoristický server Kompost.cz, který pomohl založit. Působil také jako reportér a filmový kritik časopisu Reflex, šéfredaktor filmového měsíčníku Premiere či předseda rady Státního fondu ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie. 

Martin Brixí

#9years #in #B2B #B2C #online #marketing #ecommerce #ebusiness #obsah #socialnisite #CRM #produktovyvyvoj #Dell #LMC #Tchibo #32 #cestovani #sport #skydiving

Marie Doležalová

Pochází z Trutnova. V roce 2007 maturovala na hudebně dramatickém oddělení Pražské konzervatoře, 6. ročník dokončila v roce 2009. Na první pokus se ale na tuto školu nedostala, ale pak se zúčastnila konkurzu na chystaný televizní film Jiřího Krejčíka. Roli sice nedostala, ale začala na sobě víc pracovat, i s pomocí Yvetty Kornové.[1] Po dobu studia hrála v představeních Divadla Konzervatoře. Poté byla členkou souboru Strašnického divadla a hrála ve svém vlastním muzikálu Krysy. Na Krysy navázala svojí druhou hrou Zápalka, aneb noc v kabaretu (2010), kterou také sama režírovala. Před kamerou se poprvé objevila v televizní pohádce Lojzička je číslo Jaroslava Hanuše (2006), ve filmu debutovala v roli Išky v Pusinkách Karin Babinské (2007). Hrála také v několika televizních seriálech a v klipu k písni Anděl Xindla X. Je členkou hudební skupiny Olats otesoc, jejíž základ tvoří spolužáci z konzervatoře, pro kterou skládá písničky. Koncerty kapely se vyznačují humorem, různými převleky a hereckými čísly. O kapele Doležalová říká: „Jedinou naší ambicí je výzkum, kam až lze v trapnosti dojít.“[2] S Janem Cinou také účinkovala na festiválku pantomimy, pohybu a improvizace Jsem spokojenej v kině Aero a uvádí s ním televizní pořad Planeta Yó (2011). Nyní je členkou souboru Divadla Na Fidlovačce Píše blog Kafe a cigárko o životě herečky,[2] který získal Literu za blog roku v rámci cen Magnesia Litera 2015.

Adam Durčák

Adam Durčák založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.

Adam Fendrych

"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.

Zdeněk Hejnák

Zdeněk má zkušenosti jak s výkonovým marketingem pro e-shopy, tak s online kampaněmi korporátních klientů. V Dobrém webu zaštiťuje webovou analytiku. Zdeňkovou snahou je předávat data ve srozumitelné podobě a ukázat, jak je použít ke zvýšení obchodní úspěšnost. Mimo jiné je také lektorem školení Google Analytics.

Olga Hrubá

Olga v agentuře 2FRESH vede divizi Komunikace a zákaznické zkušenosti – od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.

Marián Kábele

Marián je stratég obsahu & copywriter na volné noze. Pomáhá klientům ze segmentu malých a středních firem obsahový marketing startovat, udržovat v chodu, obsah propagovat, ladit i vyhodnocovat. Zastává role stratéga, supervizora, ideamakera. Láme na zakázku slova, bloguje via mariankabele.com. Jeho zbraněmi jsou selský rozum, obsahová empatie a také závěrky fotoaparátů, jimiž na cestách světem sbírá inspiraci.

Tomáš Macků

Tomáš více než 20 let pracuje v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění a zabývá se analýzami trhu.Po vystudovaní VŠCHT Praha pracoval ve výzkumu a v průmyslu. Působil ve výzkumných agenturách Agma, Agmanova, v letech byl členem vedení 2001-2006 ve společnosti TNS Factum/Factum Invenio. V r. 2007 nastoupil do Ipsos Tambor jako Research & Consulting Director, nyní je ve funkci Research & Communication Director. Podílí se na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty.

Barbora Polachová

Barbora vystudovala Univerzitu Karlovu. Své bohaté zkušenosti získala v České republice a Kanadě, kde se podílela na propagaci a realizaci mezinárodně uznávaných uměleckých projektů. Do povědomí mnohých se dostala především svou neúnavnou dvouletou prací pro spolek Zachraň jídlo. Byla u samého zrodu české pobočky společnosti Uber, kde od září loňského roku pracuje na pozici Marketing Manager. V této roli zodpovídá za komunikaci se zákazníky Uberu, vytváření strategických partnerství a propagaci na sociálních sítích.

Filip Rožánek

Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.

Pawel Stepien

Head of Sales SentiOne CEE. Serial prelegent at InternetBeta and Social Media Thursday Conferences. Currently responsbile for development of SentiOne in Central Eastern Europe. He`s working with biggest media houses , agencies and clients like Mindshare, Newcast, P&G, Nestle, Reckit Benkinser, Microsoft and more. Previous experience gained in Funmedia, where he was responsible for development of relations with strategic partners like Intel, Orange(France Telecom), Dell. Graduate of a prestige Warsaw School of Economics, strategic management specialization.

Juraj Šlesar

Juraj Šlesar je social media manager v Martinus.sk, kam prišiel v roku 2009 a odvtedy mu platia za to, čo ho baví najviac – budovanie martinusáckej komunity na sociálnych sieťach, vedenie firemného blogu o knihách a všetkom, čo s tým súvisí a email marketing, ktorý uspokojuje jeho túžbu po číslach a copywritingu. Mimo práce veľmi rád (naozaj prekvapivé) číta, behá a vychutnáva si dobrú kávu (ale naozaj dobrú).