Freelancer - Social Media Consultant
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Tomášova prezentace bude protikladem k čistě firemnímu contentu. Jak se liší psaní scénářů a žurnalistika od komerčních textů? Tomáš se také podívá na zoubek kvalitě aktuálních reklamních textů nebo vám poví o tom, jak psát chytlavé příběhy.
Filmový publicista, novinář, scenárista a kreativní producent
Muž mnoha talentů, International man of hystery nebo také genius for hire. Sloupkař Lidových novin, kreativní producent sitcomu Comeback a Global Format Lead komediálních seriálů, které vyrábí mediální skupina CME nejen v Česku a na Slovensku, ale také v Rumunsku, Bulharsku, Chorvatsku a ve Slovinsku. Jeho sloupek Baldachýn na přelomu století na několik let poznamenal vývoj české internetové publicistiky podobně jako humoristický server Kompost.cz, který pomohl založit. Působil také jako reportér a filmový kritik časopisu Reflex, šéfredaktor filmového měsíčníku Premiere či předseda rady Státního fondu ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie.
O rozhýbávání veřejnoprávního dinosaura, tančení mezi vejci a cestě za tím, co lidi zajímá. Co vlastně znamená "zajímavý obsah"? Dá se vůbec rozdělit na komerční a veřejnoprávní? A jak vyrobit obsah, když nemáte rozpočet?
Šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.
Interaktivní využití hlasovacích zařízení zajišťuje výzkumná agentura Ipsos.
IPSOS s.r.o.
Tomáš více než 20 let pracuje v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění a zabývá se analýzami trhu.Po vystudovaní VŠCHT Praha pracoval ve výzkumu a v průmyslu. Působil ve výzkumných agenturách Agma, Agmanova, v letech byl členem vedení 2001-2006 ve společnosti TNS Factum/Factum Invenio. V r. 2007 nastoupil do Ipsos Tambor jako Research & Consulting Director, nyní je ve funkci Research & Communication Director. Podílí se na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty.
Vaši návštěvníci nejsou ufoni, baví se stejně rádi jako vy. Seriózní korporátní nudy mají dost u sebe v práci. Necpěte jim další. Nebojte se okořenit svůj obsah špetkou zábavy.
UX designer
"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.
Firemní blog nesmí primárně prodávat, musí v první řadě bavit. Prodejní efekt se dostaví sám, ale až v dlouhodobém horizontu a taková strategie vyžaduje důvěru. Důvěru vedení, kolegů i agentur. Bez důvěry to prostě není ono.
Digital Marketing Manager
Tchibo Praha, spol. s r.o.
#9years #in #B2B #B2C #online #marketing #ecommerce #ebusiness #obsah #socialnisite #CRM #produktovyvyvoj #Dell #LMC #Tchibo #32 #cestovani #sport #skydiving
Sex a erotické pomůcky jsou tak zajímavé téma! Ukážu vám, jak to děláme v Růžovém slonovi. Sami vše testujeme. Fotíme a točíme videa. Píšeme erotické fantazie. A vymýšlíme zážitkové karty i tajné sekce.
Founder
Adam Durčák založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.
V čase boomu sociálních sítí mnozí zapomínají na starý dobrý e-mail, který však každý den dokazuje, že důchodového věku má daleko. Spíše naopak. Popovídáme si o tom, co všechno děláme v Martinus.sk pro to, aby právě newsletter od nás lidé chtěli, vyhledávali ho mezi stovkami jiných nabídek a vysloveně se na něj těšili. Ano, i toho se dá dosáhnout.:-)
Social media manager
Juraj Šlesar je social media manager v Martinus.sk, kam prišiel v roku 2009 a odvtedy mu platia za to, čo ho baví najviac – budovanie martinusáckej komunity na sociálnych sieťach, vedenie firemného blogu o knihách a všetkom, čo s tým súvisí a email marketing, ktorý uspokojuje jeho túžbu po číslach a copywritingu. Mimo práce veľmi rád (naozaj prekvapivé) číta, behá a vychutnáva si dobrú kávu (ale naozaj dobrú).
Objevte obsah, který se líbí uživatelům a zároveň splní vaše obchodní cíle. Prozradí vám to kontinuální měření a vyhodnocování obsahu. Bez něj nikdy nezjistíte, do čeho se vyplatí investovat čas a peníze.
Zdeněk má zkušenosti jak s výkonovým marketingem pro e-shopy, tak s online kampaněmi korporátních klientů. V Dobrém webu zaštiťuje webovou analytiku. Zdeňkovou snahou je předávat data ve srozumitelné podobě a ukázat, jak je použít ke zvýšení obchodní úspěšnost. Mimo jiné je také lektorem školení Google Analytics.
Head of Sales CEE
Head of Sales SentiOne CEE. Serial prelegent at InternetBeta and Social Media Thursday Conferences. Currently responsbile for development of SentiOne in Central Eastern Europe. He`s working with biggest media houses , agencies and clients like Mindshare, Newcast, P&G, Nestle, Reckit Benkinser, Microsoft and more. Previous experience gained in Funmedia, where he was responsible for development of relations with strategic partners like Intel, Orange(France Telecom), Dell. Graduate of a prestige Warsaw School of Economics, strategic management specialization.
Business Unit Director
Olga v agentuře 2FRESH vede divizi Komunikace a zákaznické zkušenosti – od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.
Nechvalně známý výrok o tom, že jsou Češi smějící se bestie, dostává ve vodách sociálních sítí poněkud nový rozměr. A zatímco se marketéři učí zaujmout humorem a hranou autentičností, uživatelé jsou mnohdy mílové kroky vepředu. Demokratizace digitálních médií sebou přináší častokrát velmi krutou zpětnou vazbu, ale také i cílený trolling, který dokázal zabít nejeden vlhký sen marketéra. Dá se dnes trollingu na internetu bránit a může komerční subjekt přistoupit na rovnou cenou hru?
Head of MBA
Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).
Spousta firem se ocitá v situaci, kdy nemůže najít správné lidi na otevřené pozice. Mnohdy je to způsobeno tím, že jejich inzeráty svým obsahem a sdělením ony správné kandidáty vůbec nezasáhnou. Jak otextovat a prezentovat pracovní nabídky, aby se na ně hlásili správní lidé? To si ukážeme na příkladu Slevomatu.
HR manager
Veronika Hlaváčová se ponořila do oboru HR, který nazývá raději Human Relations než Human Resources. Používá v HR nové přístupy, které oproti těm tradičním reflektují potřeby generace Y a internetového prostředí. Své poznatky a objevy šíří prostřednictvím blogu Neonová HR. Od roku 2011 působí ve společnosti Slevomat.cz jako šéfka HR, předtím pracovala v PPF Media. Zajímá se o novinky ze světa IT, sociálních médií, marketingu, žije online, zbožňuje maso a rodnou Šumavu. Ráda se obklopuje lidmi, kteří myslí “ven z krabičky”, nahlížím na situace inovativně a netradičně a na rozdíl od mnohých jiných je tak i řeší.
Stoly, židle, botníky. Co o nich pořád psát? Jak rozpohybovat obsahový deník nábytkářů? Marián představí zákulisí blogu Můj byt nábytkářského prodejce MT-nábytek. Co se povedlo i co ne. Zatím.
Stratég obsahu & copywriter
Marián je stratég obsahu & copywriter na volné noze. Pomáhá klientům ze segmentu malých a středních firem obsahový marketing startovat, udržovat v chodu, obsah propagovat, ladit i vyhodnocovat. Zastává role stratéga, supervizora, ideamakera. Láme na zakázku slova, bloguje via mariankabele.com. Jeho zbraněmi jsou selský rozum, obsahová empatie a také závěrky fotoaparátů, jimiž na cestách světem sbírá inspiraci.
Uber boří zažité marketingové způsoby s každým krokem, který udělá. Podělíme se s vámi o to, jak vzniká lokální obsah uvnitř globálního start-upu a kdo za tím vším stojí.
Marketing Manager
Barbora vystudovala Univerzitu Karlovu. Své bohaté zkušenosti získala v České republice a Kanadě, kde se podílela na propagaci a realizaci mezinárodně uznávaných uměleckých projektů. Do povědomí mnohých se dostala především svou neúnavnou dvouletou prací pro spolek Zachraň jídlo. Byla u samého zrodu české pobočky společnosti Uber, kde od září loňského roku pracuje na pozici Marketing Manager. V této roli zodpovídá za komunikaci se zákazníky Uberu, vytváření strategických partnerství a propagaci na sociálních sítích.
Blog Kafe a cigárko Marušky Doležalové je vtipný, čtivý a oblíbený. Je to tedy přesně takový „content“ , o jakém si firmy nechávají zdát. S čerstvou vítězkou blogu roku v Magnesia Litera si bude nejen o textech a psaní povídat Honza Simkanič.
Herečka
Pochází z Trutnova. V roce 2007 maturovala na hudebně dramatickém oddělení Pražské konzervatoře, 6. ročník dokončila v roce 2009. Na první pokus se ale na tuto školu nedostala, ale pak se zúčastnila konkurzu na chystaný televizní film Jiřího Krejčíka. Roli sice nedostala, ale začala na sobě víc pracovat, i s pomocí Yvetty Kornové.[1] Po dobu studia hrála v představeních Divadla Konzervatoře. Poté byla členkou souboru Strašnického divadla a hrála ve svém vlastním muzikálu Krysy. Na Krysy navázala svojí druhou hrou Zápalka, aneb noc v kabaretu (2010), kterou také sama režírovala. Před kamerou se poprvé objevila v televizní pohádce Lojzička je číslo Jaroslava Hanuše (2006), ve filmu debutovala v roli Išky v Pusinkách Karin Babinské (2007). Hrála také v několika televizních seriálech a v klipu k písni Anděl Xindla X. Je členkou hudební skupiny Olats otesoc, jejíž základ tvoří spolužáci z konzervatoře, pro kterou skládá písničky. Koncerty kapely se vyznačují humorem, různými převleky a hereckými čísly. O kapele Doležalová říká: „Jedinou naší ambicí je výzkum, kam až lze v trapnosti dojít.“[2] S Janem Cinou také účinkovala na festiválku pantomimy, pohybu a improvizace Jsem spokojenej v kině Aero a uvádí s ním televizní pořad Planeta Yó (2011). Nyní je členkou souboru Divadla Na Fidlovačce Píše blog Kafe a cigárko o životě herečky,[2] který získal Literu za blog roku v rámci cen Magnesia Litera 2015.