Tato akce již proběhla. Další akce Content First 2025 se koná 27. 5. 2025.

Přednášející

Moderátor

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Přednášející

Jana Bačová

Jana ráda pracuje mezi lidmi, kteří se nebojí nových věcí a jsou pro týmovou práci. A práce pro slevový portál Pepa.cz přesně tohle vyžaduje - mít přehled v novinkách, neusnout na vavřínech a pracovat v týmu. Pracuje zde necelé 2 roky, dříve pro Pepa.cz dělala externě z agentury H1.cz, kde působila 5 let. Její první práce byla v call centru, kde prodávala různé telefonní tarify, postupně se dostala k on-line marketingu. Nic takového nikdy nestudovala, vše se naučila díky svému manželovi, kolegům a internetu. Ve volných chvílích se věnuje dětem a mladým lidem - její srdce vždy zaplesá, když s nimi může trávit čas.

Anna Březinová

Má dlouholeté zkušenosti z kreativních pozic v agenturách a z redaktorských a produkčních pozic v médiích. Momentálně je v Newcastu zodpovědná hlavně za návrh digitálních strategií a správu sociálních sítí pro Toyotu Central Europe (český, slovenský a maďarský trh), poskytuje konzultace i pro Hasbro Czech. Ač žije online marketingem, schůzky a zápisky si dodnes píše do papírového diáře.

Pavel Čejka

V roce 2009 spoluzaložil českou pobočku mediální společnosti VICE, která je někdy neprávem spojovaná s kontroverzním obsahem, v současnosti je však lídrem obsahového marketingu. Šéfuje sekci brandovaného obsahu v ČR, pod níž patří například výroba oceňované televizní show Herbář pro Českou televizi nebo obsahové vertikály pro Tchibo či E.ON. Studoval VUT v Brně a Studia nových médií na UK.

Kamil Fila

Filmový publicista, pedagog a držitel novinářské ceny Křepelka za rok 2013. Vystudoval Teorii a dějiny filmu a audiovizuální kultury na MU v Brně. Působil v několika internetových periodikách (Inzine, Renaultrevue, Filmpub, Filmweb, Moviezone) a přispíval do alternativních kulturních časopisů (Živel, Tamto, Film a doba). Od roku 2003 byl externistou filmového měsíčníku Cinema. Coby kmenový autor prošel redakcemi dvouměsíčníků Cinepur (2015 - 2010), online deníku Aktuálně.cz (2008 - 2012) a týdeníku Respekt (2012 - 2016). V současné chvíli se věnuje projektu Ještě větší kritik, než jsme doufali.

Jan Javornický

Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.

Hana Kostovičová

Je brand markeťačka, ale především idealistka. Stále si totiž nepřestává myslet, že i přes všechny ty řeči o “navoněné zdechlině” má být marketing značky užitečnou službou lidstvu. Nyní v LMC řeší brandové kampaně a komunikaci značek jako jsou Prace.cz a Jobs.cz.

Martin Pistulka

Martin dělal 7 let onlinový magazín Čilichili, se kterým se dostal až na hranici milionu čtenářů měsíčně. Před rokem odešel z agentury Boomerang Publishing, aby se staral o veškerý obsah v agentuře Bubble. Na starosti má mimo jiné klienty jako je Sazka, Pernod Ricard, Tchibo, Philips nebo Oriflame. Na peďáku vystudoval dějepis, ale učil jen jedno pololetí. Hodně čte, hraje fotbal, má dítě a jen 4 fotky na Instagramu.

Petr Pluháček

Petr je marketér digitálního věku. Teoretické základy získal studiem Informačního managementu a Komerční komunikace na VŠE. Ty praktické pak nasbíral prací v PR agentuře, marketingových odděleních na straně klientů a digitálních agentur. V současnosti plave v akvárku agentury Socialsharks, kde se stará o spokojenost jejích klientů a business strategii firmy.

Michaela Raková

Od dětství chtěla být novinářkou nebo spisovatelkou, její první profesní kroky tak vedly do médií a ke studiu žurnalistiky. Po flirtech s televizí a weby se zamilovala do magazínů. V posledních letech se podílela na kariérním magazínu Studenta nebo městském projektu CityBee. V současné době se věnuje content marketingu v KPMG, kde vychovává dva magazíny

Ondřej Tyleček

Původně profesionální muzikant, pak hledač hudebních talentů a nakonec spolumajitel kreativní agentury Fairy Tailors, která šije kampaně pro Sazku nebo Porsche. Vystudoval hru na violoncello na Konzervatoři Jaroslava Ježka a Arts Management na VŠE.

Jan Vašík

Honza se věnuje marketingové komunikaci a strategiím značek bezmála 10 let. Zpočátku jako konzultant on-line marketingu na volné noze, aktuálně jako majitel social media agentury Fairy Tailors, kterou založil. V rámci své kariéry měl možnost pracovat pro celou řadu velkých, či méně známých značek, jako např. Teekanne, Plus4U, TV Nova, Unilever, Lee&Wrangler, HET a celou řadou dalších. Občas přednáší na workshopech nebo seminářích, v zimním semestru pak vzdělává studenty na Metropolitní univerzitě v Praze.
Pokud zrovna nepracuje, věnuje se sportu, své přítelkyni nebo cestování – ne vždy v tomto pořadí.