Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
V minulých letech získával YouTube kanál ŠKODA AUTO ČR průměrně 160 odběratelů za měsíc a jejich počet rostl spíše skokově, a to především vlivem marketingových kampaní. Dnes roste v průměru o více než 1 000 odběratelů měsíčně. Jak uspět na největší videoplatformě v ČR?
Manazer marketingove komunikac
Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.
Media strategist
Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.
Jak Kytary.cz ladí sociální média a dokáží přetavit, zdánlivě nekomerční, obsah v konverze? Jak využít YouTube a budovat komunitu on-line? Jak dostat zákazníky ke kase, díky offline aktivitám? Na tyto a další otázky vám odpoví šéf marketingu a hudebník Filip Černý.
CMO
Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč).
Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.
Jak jsme od základů proměnili komunikaci značky a vytvořili dokumenty, se kterými pracují další agentury? Obsahová strategie, tón komunikace, velký příběh… všichni to chtějí, ale málokdo koná. Ukážu vám, jak to děláme my. Postupy, interní materiály i příklady realizace – prostě roční práce shrnutá do jedné prezentace.
Creative Head
Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.
Češi jsou smějící se bestie. Máte unikátní příležitost přijít se pochechtat nad jedním failem, jehož součástí je nacistický zločinec, ryze český produkt a touha agentury dělat edgy věci. O tom, jak jsem balancoval na ostří nože a udělal jeden krůček vedle. O tom, kde je hrana a o těch, kterým se ji povedlo najít.
Founder
Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.
Dneska už to s nima dělal asi každej. Ať už blbě nebo dobře, dělal. Pojďme se podívat, jak to s těma klukama a holkama válíme u nás v 2FRESH. A jak se nebojíme dělat chyby, chyby ze kterých se rádi poučíme. Srovnáme si dvě konkrétní kampaně jednoho klienta a ukážeme, jak se dá i z úspěšné kampaně založené na spolupráci s influencery poučit a udělat další kampaň ještě úspěšnější. Svůj pohled na věc řekne i jeden z nejstarších a nejznámějších influencerů dnešní doby, Nejfake.
Partnership Manager
Milovník komplexních řešení, puntičkář a rebel. Průmyslovák, který zběhl do světa sdílené lásky a nezřízeného marketingu. Součást velkého tepajícího růžového svalu, součást 2FRESH. Reprezentant rychlé a jasné prezentace, protože na nic jiného prostě dneska není čas.
V České Republice dosud nikdo plně nevyužil populární hru Minecraft jako nositele reklamy. Rozhodli jsme se to změnit a pro značku Captain Morgan jsme proto vytvořili unikátní pirátský ostrov. Do propagace nové hry jsme zapojili i známého youtubera Pedra, který se hraním Minecraftu proslavil. Kolik lidí hru hrálo? Co nám to přineslo? A je Minecraft vážně jen pro děti?
Project manager
Martina pracuje tři roky jako projektový manažer v obsahové agentuře Konektor Social. Je zodpovědná za vedení kreativních kampaní, spolupráci s influencery a návrh digitálních strategií. Mezi její klienty patří značky jako Milka, Captain Morgan nebo Johnnie Walker.
Kolik kilo zvednete na bench? Ano, v kariéře marketéra to není tak podstatný údaj. Stejně byste se ale od chlapíků a holek z fitka měli inspirovat. Bodybuilding a fitness se za poslední dekádu vymanily ze škatulky odstrkovaných sportů s anabolickým stigmatem a staly se mainstreamem. A zcela zásadní roli v tom hraje obsah, který začali nejen špičkoví sportovci a prodejci suplementů, ale i trenéři a nadšení amatéři, publikovat na blozích, Instagramu a YouTube. Obsah, za nímž stojí tuny zvednutých činek a hektolitry vypitých proteinových nápojů, může být inspirací pro propagaci dalších sportovních odvětví, stejně jako pro značky z úplně jiných segmentů.
Šéfredaktor
Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.
Klient, přední český shopdeveloper, měl populární B2B blog, pravidelný videonewsletter s tisíci zhlédnutími, organizoval několik velkých konferencí do roka. Pak začal spolupracovat s námi, my doporučili polovinu těchto marketingových aktivit škrtnout a začít vydávat tištěný časopis. Tato case-study vám ukáže, jak je cílová skupina a propozice pro ní základem jakékoliv obsahové strategie.
Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety i konferenci Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.
Všichni mluví o měření obsahu, ale nikdo ho nikdy neviděl. My jsme se rozhodli to změnit. Za více než rok zkoušení a hledání jsme přišli na to, kdy má smysl, a kdy ne; a kdy pomáhá byznysu, a kdy spíš copywriterům. Odhalíme vám reálná data a odnesete si checklist pro nastartování vlastního měření.
Marketing & analytika
Markeťák s duší analytika. Už na vysoké nastoupil do Obsahové agentury, nastartoval v ní marketing a rozjel kampaně na doručování obsahu klientů. Od roku 2016 se neúnavně prokousává programováním a zahraničními blogy a hledá způsob, jak vyhodnocovat a zlepšovat obsah díky datům.
Bavit lidi nebo prodávat? A jde vůbec přes sociální sítě něco někdy prodat? Oboje je možné a nyní i bez většího zásahu social media manažerů díky messenger botům. Ty už dneska umí udělat check-in, objednat pizzu nebo si třeba společně s vámi zarepovat. Dost dobře možná jednou nahradí i celý customer service společností. Budou social media manažeři v budoucnu vůbec zapotřebí?
Strategy and Media Director
Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.
Začalo to zachycením negativních zmínek o psích množírnách a skončilo plnohodnotnou kampaní o pořízení prvního štěkajícího kámoše. Aneb poslechněte si, jak jsme v Annonci aplikovali Kaushikův koncept SEE – THINK – DO – CARE, na jehož základě jsme vytvořili vlastní landing page kampaně, sehnali komentáře od veterinářky, příběhy influencerů všeho druhu a nakonec ulovili i jednoho youtubera.
Obsahový manažer a kandidát vět
Andrej momentálně uplatňuje své kreativní já jako obsahový manažer a kandidát vět v Annonci, kde má na starosti jak sociální sítě a dohled nad PR, tak především copywriterskou práci všeho druhu. Čerpá hlavně ze svých novinářských zkušeností (MF DNES, Literární noviny, Superbeat.cz, Kulturio.cz), marketingové praxe ve slovinské společnosti Equa a práce v PR agentuře ADison. Jestli se mu daří dobře skládat písmenka vedle sebe, můžete zhodnotit třeba díky annončním obsahovým kampaním "Pro jednoho odpad, pro druhého poklad", projektu zaměřeném na inzerenty v gastronomii anebo právě na kampani #chcemepsa. Kromě práce si s ním skvěle pokecáte třeba o hudbě, pokeru nebo sázení.
Tenisky jsou dnes ve stejné kategorii projevu společenského statusu jako mobilní telefon, pánské hodinky nebo luxusní kabelka. Svět tenisek se řídí vlastními pravidly, a tedy i Instagram Footshopu částečně popírá poučky o správném přístupu k této sociální síti.
Social Media Leader
Je stratégem pro soc. sítě ve Footshop.cz, který je díky upřímné lásce k teniskám od roku 2015 jedničkou na českém a slovenském trhu. Opustila agenturní život, kde se věnovala SEO a soc. sítím, nyní více než rok vede a vzdělává tým kolegů, kteří spravují jednotlivé sociální sítě Footshopu v různých jazykových mutacích. Na poli online marketingu se pohybuje od roku 2010, kdy začínala v agentuře H1.cz. Miluje kreativitu v každé formě, každý den se musí smát, svůj volný čas nejraději tráví v offline světe.
Michal Schindler a Miroslav Esser z pražského startupového studia Creative Dock vás provedou celou cestou od tvoření kvalitního contentu až po jeho cílení na digitálních kanálech. Content tým Creative Docku patří k nejlepším v zemi - stojí ze content marketingem Zonky a weby Patalie.cz a Slavanazdarvyletu.cz.
Co-founder, own ventures CEO
Miroslav Esser je spoluzakladatel společnosti Creative Dock, kterou založil v roce 2011 po odchodu z Vodafone Česká Republika. Miroslav v Creative Dock vedl tým Big Data a pomáhal uvést na trh přes 35 startupů. Aktuálně je Miroslav v čele Creative Dock Ventures, tedy větve vlastních projektů Creative Dock.
Miroslav je otcem tří dětí, vášnivý sportovec a technologický nadšenec.
Head of Content
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.
Svůj blog Autismus & Chardonnay začal Martin Selner psát teprve před rokem a rázem uhranul internetové publikum. Nadhled, empatie a mimořádný styl mu zajistily trvalou přízeň stále rostoucího publika i nominace na Křišťálovou Lupu nebo Magnesii Literu. Jak začal psát, jak o psaní přemýšlí, co pro něj znamená a co má v plánu, se ho bude ptát Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info.
Vystudoval speciální pedagogiku, žije v Praze. Pracuje jako sociální pracovník a asistent ve stacionáři zaměřeném na klienty s poruchou autistického spektra. Od března 2016 píše blog Autismus & Chardonnay, který byl mimo jiné nominován na Magnesia blog roku.
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.