Tato akce již proběhla. Další akce Content First 2025 se koná 27. 5. 2025.

Přednášející

Moderátor

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Přednášející

Martin Brablec

Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Jana Ecksteinová

Jana se stará o rozvoj webu Hithit.com, kde dělají odměnový crowdfunding. Podpořili jste u nich třeba Jatka 78, nový film Prezident Blaník nebo stoličku Štokrle. Konzultovala už přes tisíc projektů a pořád ji to baví.

Štěpán Horn

Vytvořil a rozvíjí digitální svět Forbesu. Od webu, aplikací, nativní reklamy, nových formátů a nápadů, po chatboty a talkshow. Před Forbesem založil a řídil první tým datové žurnalistiky na iHnedu a byl editorem inovací Economie. Deset let před tím zakládal a poté vedl web Lidovky.cz.

Zuzana Kadlečková

V marketingové komunikaci se pohybuje už přes 10 let. Aktuálně má pod palcem digitál a influencerské kampaně všech značek z portfolia The Coca-Cola Company. Patří sem především Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley a další. Ráda kombinuje autentický digitál s offlinem. Právě proto content pro její značky vzniká na skutečných eventech a s reálnými lidmi.

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem český skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.

Martin Kavka

23 let vyšetřovatel příčin vzniku požárů v Praze. V roce 2000 založil a dodnes se podílí na provozu uznávaného odborného webu POZARY.cz, který se stal nejsledovanějším webem mezi hasiči. Český rozhlas si ho vybral do rozhlasového maratonu "100 statečných” jako zajímavou osobnost. V roce 2017 se stal tiskovým mluvčím a od roku 2018 je současně i šéfem pražských hasičských vyšetřovatelů.

Michaela Losekoot

Michelle je digitální vypravěč. Vymýšlí dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity, píše a školí. Pomohla s digitálním storytellingem třeba značkám Prague.eu, PUMA, Martinus, Česká spořitelna, UPC nebo Remoska. Po nocích píše. Její poslední kniha Bez jablka, kterou napsala společně s Milošem Říhou, byla nejúspěšnější prvotinou roku 2016.

Jiří Markvart

Jiří je Idea Maker a Copywriter v agentuře Bubble, kde pracuje nebo pracoval pro klienty, jako jsou McDonald's, Tchibo, Philips nebo T-Mobile. Dříve se věnoval herní žurnalistice, psal pro několik blogů a vydal jednu (nemotivační) knížku.

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

Daniel Šilha

Daniel je Online Advertising Manager ve společnosti SocialSharks. Pokud zrovna nestaví kampaně a nenutí je dělat to, co KPIs káží, zjišťuje, co je kde nového ve světě social media marketingu. Rád také zabrousí do světa messenger botů a strategií.

Lukáš Záhoř

Lukáš Záhoř je šéfproducent Fameplay. Vede kreativní a produkční tým který pomáhá vymýšlet a tvořit obsah internetových televizí značek, tváří a témat. Tato aktivita navazuje na jeho předchozí zkušenosti, kdy byl v rámci Mall.tv zodpovědný za vyhledávání, vyvoj a vyrobu pořadů vhodných pro online publikum. Připomeňme, že coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby.