Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
Kreativní case study k on-line kampani k seriálu České televize Most! Jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí? Představíme naše ideje, očekávání, úspěchy i to, co jsme udělat chtěli a nezrealizovali. A bude to zábava.
Internetový dramaturg - senior
Ondřej Lasák je internetový dramaturg v oddělení Vývoje pořadů a programových formátů České televize. Od roku 2015 se podílí na dramaturgii a produkci online obsahu a vedení social media kampaní u prioritních projektů ČT jako Most!, Rapl, Metanol, Dukla 61, Marie Terezie, Trpaslík, Svět pod hlavou, Případy 1. oddělení atd. Ve zbývajícím čase se věnuje promotérské a vydavatelské činnosti hudebního kolektivu Genot Centre.
Člověk v tísni vzal na svou misi v Zambii influencerku Shopaholic Nicol, aby přinesla svědectví o projektech této neziskové organizace. Jak se s tím vypořádalo jejích skoro 700 tisíc followerů na Instagramu? A co na to podporovatelé i hateři Člověka v tísni? Naplnila #NicolvZambii očekávání?
Social media coordinator
Tereza Hronová je Člověk v tísni s kamerou. Tvoří obsah na sociální sítě ČvT (hlavně video) a spravuje anglické kanály společnosti. Zabývá se humanitární a rozvojovou pomocí. V ČvT pracuje od roku 2011 a s foťákem se vypravila na řadu misí. Stojí mimo jiné za projektem #NicolvZambii – organizovala cestu Shopaholic Nicol do Zambie. Terezu baví Afrika a Instagram.
Jak vypadá komplexní obsahová strategie pro e-shop experta na outdoor? Jak se dá spojením linkbuildingu a obsahové strategie, založené na SEO, růst o desítky až stovky procent? V případové studii vám ukážu, jak jsme pojali spolupráci se společností Rock Point, co jsme se naučili, z čeho poučili a jaké výsledky tato spolupráce přinesla.
Senior SEO Specialist
Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.
Ať už tomu říkáte podcasty, nebo radio, je to jedno. Ve Forbesu jsme zjistili, že lidé prostě chtějí poslouchat dobrý audiobsah. Podcastová vlna se loni v plné síle převalila i do Česka a Forbes patří na mediální scéně mezi nejpilnější producenty podcastů, které měsíčně zaznamenávají přes 40 tisíc stáhnutí. Jak jsme toho ve Forbesu dosáhli, co znamená "dobrý den, Dušane!" a jaké jsou možnosti monetizace podcastů, si přijďte poslechnout od šéfredaktorky Forbes.cz Hany Němečkové.
Kolumbus postavil na špičku vejce, dobří copywriteři obracejí na špičku pyramidu. To znamená, že v textu řeknou to důležité hned na začátku. A také se vyhýbají neosobní 3. osobě, pracují s efektem ztráty nebo přemýšlejí o kotvení. Jednoduchých a zároveň efektivních způsobů, jak vylepšit každý text, je mnoho. A o pár z nich - těch méně známých, a přitom velmi účinných - se s vámi v přednášce podělíme.
Head of copywriting & SEO
Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.
Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista a v H1.cz aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu.
Volné chvilky věnuje kvalitním knížkám, dobrým filmům, badmintonu a cestování.
I královna Alžběta II. používá sociální sítě. V roce 2014 odeslala svůj první tweet, letos přidala první příspěvek na Instagram. Jak se proměňuje britská diplomacie a proč je znalost sociálních sítí jednou z hlavních diplomatických dovedností 21. století? Příklady obsahu (nejen) britského velvyslance v Praze Nicka Archera, který je v současnosti nejsledovanějším zahraničním diplomatem v ČR.
Head of Press and Public Affairs I Social Media Officer
Britské velvyslanectví v Praze
Tereza vystudovala obor Teorie a kritika na Divadelní fakultě Akademie múzických umění v Praze. Již během studií spolupracovala s řadou mediálních platforem (Český Rozhlas, Generace21.cz, Tanečníaktuality.cz, Loutkář), které ji motivovali vyhledávat kreativní příležitosti v oblasti nových médií a PR. Ještě během studií na DAMU nastoupila na pozici Social Media Officer na britském velvyslanectví v Praze, kde spravuje oficiální sítě velvyslanectví a pomáhá při tvorbě strategického obsahu britskému velvyslanci. Za vánoční video #ChristmasActually s velvyslankyní Jan Thompsonovou vyhrála 1. místo České ceny za PR. V současnosti působí nejen jako Social Media Officer, ale dočasně také jako Head of Press and Public Affairs. Na Masarykově univerzitě dokončuje studium Kulturního managementu.
Engagement je tak trochu buzzword dnešní doby. Likes, shares, komentáře...Každá značka ho měří a vyhodnocuje trochu jinak. O tom, co za tímto záhadným termínem vidíme my v IKEA a proč je pro nás tak důležitý, budeme mluvit vůbec poprvé. Přijďte si poslechnout, jak se nám podařilo díky aktivnímu zapojení našich zákazníků ušetřit mediální investice a proč je důležité si engagement definovat.
Social Media Brand Manager
Michaela působí v reklamní agentuře TRIAD Advertising na pozici Social media brand specialist zhruba jeden rok. Její hlavní náplní práce je starost o značky a jejich komunikaci v digitálním prostředí. I za poměrně krátkou dobu si dokázala vybudovat velmi silný (až platonický) vztah ke značce IKEA a snaží se ji každý den posouvat o krok vpřed. Michaela se při práci věnuje ještě studiu Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Country Integrated Engagement Leader
Pavla má v IKEA na starosti mimo jiné i sociální sítě. Plánuje a připravuje obsah pro český, slovenský a maďarský trh ve spolupráci s digitální agenturou TRIAD. Vedle práce pro svůj švédský lovebrand je také jedním z lektorů Social Media Akademie Elišky Vyhnánkové. Před tím, než přišla do světa nábytku a interiérového designu, byla během studia nových médií na Karlově Univerzitě součástí týmu online marketingu O2 Czech republic.
Nemá to smysl, protože reklamu nikdo nečte. Sponzorovaný obsah je jen pro velké značky. Je to drahé a negeneruje to konverze. Kolem sponzorovaného obsahu koluje spoustu výroků. Které z nich se zakládají na pravdě a co je mýtus? Nabídneme odpovědi, ke kterým jsme se v Seznamu za poslední rok práce na sponzorovaném obsahu dopracovali.
Head of Seznam Brand Studio
Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.
Určitě je konzumujete i vy. Možná máte předplatné nějakého časopisu, možná sbíráte knihy anebo si je každý měsíc odnášíte domů v podobě magazínu z vašeho oblíbeného supermarketu. Ano, řeč je o receptech, obsahu, který prodává. Stačí se podívat do novinových stánků - všimli jste si, že nemají definovanou cílovou skupinu? Prodávají se od nejlevnějších za pár korun po luxusní, tištěné na drahém papíře. Najdeme je v podání Ládi Hrušky i michelinského šéfkuchaře Radka Kašpárka. My se na tento obsah podíváme do hloubky.
Founder and Co-Owner of creative agency S&P Media Group
S&P Media Company
Naďa Fidrmucová je ředitelkou reklamní agentury S&P Media Group. Spolupracovala na vzniku Mňam TV v České republice a následně založila reklamní a produkční agenturu se specializací na foodstyling, jejímiž klienty jsou značky jako Albert, De'Longhi, Albatros či Delmart. Od ledna 2019 vede redakční a kreativní tým, který připravuje Albert magazín.
Šéfredaktorka časopisu Dobroty
COUNTRY LIFE
Zabývá se problematikou biopotravin a ekologického zemědělství. Byla koordinátorkou projektu Bioškoly zaměřeného na zavádění biopotravin do školního stravování. Od roku 2012 je šéfredaktorkou časopisu Dobroty, jehož hlavními tématy jsou biopotraviny, výživa, zdravé vaření.
majitel, autor knih, influencer
Tomáš Kosačík, známý na sociálních sítích jako autor knih pod značkou Břicháč Tom. Vystudoval Přírodovědeckou fakultu v Ostravě, pracoval u zahraniční společnosti na rozvoji obchodního zastoupení v ČR a na Slovensku. Věnoval se affiliate marketingu, content marketingu a následně své zkušenosti využil ve vybudování vlastní značky Břicháč Tom. Během 3 let vydal 5 knih, prodal přes 400 tisíc výtisků, obdržel několik ocenění Český bestseller a zařadil se mezi nejprodávanější české autory. Na sociálních sítích ho sleduje přes 200 tisíc fanoušků.
Senior project manager, foodstylist, foodeditor
S&P Media Company
Po mateřské dovolené začala dráhu foodstylisky - časopis ELLE a Albert, následně foodeditor pro časopis Albert. Finalistka soutěže Masterchef Česko, práce jako marketingový specialista - Delmart a nyní nově v S&P media, opět práce především pro Albert.
Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
Komplexní popis procesu tvorby, realizace a výsledku formátu typu branded content - konkrétně pořadu Závodní akademie na Mall.tv. Prezentace provede diváky od bohu A - tzn. nápadu, zapojení klienta, specifikace plnění, produkce, zapojení influencerů až po bod Z, tj. start na nové internetové platformě.
Head of FUSE Digital
Václav vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Mezinárodní obchodní a komerční komunikace. Své zkušenosti nabral například na pozici Regional Account Supervisor v Leo Burnett nebo jako Managing Partner v AdLab. Nyní působí jako ředitel digitálu v agentuře FUSE. Řídí se heslem "Any advertising we create cannot be any bigger than the idea in it."
Commercial Director MallTV
Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v internetové televizi MALL TV.
"Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv - musí mne (nás) to bavit!"
Co musíte vědět, když chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok a skutečně s tím začnou ještě později? Co pofrčí a co se vyplatí? Statistiky, trendy, tipy, rady, ukázky, podcasty, výzkum vesmíru, 3D hologramy...
Chief freak disaster
Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.
Zábavné i mrazivé ukázky nepovedeného firemního obsahu. Dozvíte se, proč není dobré nechat důležitou práci na stážistech, co způsobí nešťastně naplánované příspěvky na sítích a kdy musíte šéfovi zamknout klávesnici do stolu.
Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.