Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Brand manager cestovní agentury Invia. Na této pozici začínal před téměř 7 lety, kdy byla Invia vnímána spíše jako internetový srovnávač a vyhledávač dovolených a značka jako taková byla co do známosti daleko za svými konkurenty. Ve společnosti má na starost kompletní marketingovou komunikaci napříč třemi trhy (CZ, SK, HU), dále spolupráci s více než 160 franšízovými pobočkami a koordinaci spoluprací s externími partnery
Roman Čelechovský je content specialist ve výkonnostní agentuře Effectix, kde řídí tým externích copywriterů. Jeho práce je vymýšlení obsahových strategií, zadávání jednotlivých témat textařům, editace hotových článků a vypisování zpětné vazby. S obdobnou prací má již zkušenosti z minulosti, kdy ještě při studiích působil jako editor hudební rubriky online magazínu Topzine.cz. Mimoto pracoval jako redaktor v Lidových novinách či jako copywriter v Alza.cz.
Rado to táhne s Triadem již 9 a půl roku. Prošel si mnoha pozicemi od account managera, account directora přes stratéga až po kreativního ředitele. Svoje bohaté zkušenosti získával i na velkých značkách jako Kofola, O2, Ikea, Pilsner Urquell, Teta drogerie. Jeho nejvýraznější kampaně za poslední léta můžete pozorovat pod značkou Gambrinus, které dopomohl ke zvratu negativního trendu ve vnímání značky. Má rád výzvy a v reklamě sází na odvahu.
Kryštof je jedním ze tří majitelů agentury EverWhere, jejich společnou vášní je prý neustále překvapovat a s pomocí správných lidí vytvářet zážitky ve spojení se značkou. Agentura EverWhere se specializuje na propojení online a offline aktivit a pečuje o značky společností Jan Becher Pernod Ricard, Pivovary Staropramen, nebo Lego. Kryštof se nejradši prohání po Brdech na kole, šlape po horách na lyžích, nebo jen tak hraje tenis.
Filip Koubek je spoluzakladatel a CMO startupu Motionlab, který vyvíjí unikátní platformu pro video personalizaci. V něm využívá své zkušenosti z řízen úspěšného kreativního a motion design studia Motionhouse. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených. Technologii Motionlab dnes využívají společnosti z celého světa, mezi které patří například Microsoft, HBO, KBC, Česká spořitelna nebo Notino. V roce 2021 se Filip objevil v českém žebříčku 30 pod 30 časopisu Forbes.
Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.
Martin dělal 7 let onlinový magazín Čilichili, se kterým se dostal až na hranici milionu čtenářů měsíčně. Před rokem odešel z agentury Boomerang Publishing, aby se staral o veškerý obsah v agentuře Bubble. Na starosti má mimo jiné klienty jako je Sazka, Pernod Ricard, Tchibo, Philips nebo Oriflame. Na peďáku vystudoval dějepis, ale učil jen jedno pololetí. Hodně čte, hraje fotbal, má dítě a jen 4 fotky na Instagramu.
Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.
Jako kreativní ředitel pracoval pro značky ŠKODA, Vodafone, HBO, Philips nebo Pilsner Urquell, pro několik značek i globálně. Za svou práci získal přes 30 domácích i zahraničních cen a byl členem několika prestižních porot. Od roku 2019 je členem výboru Art Directors Club Czech Republic.
Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.
Michaela v Obsahové agentuře píše a specializuje se na tonalitu. Klienty provede úvodním workshopem, navrhne tonalitu na míru a pomůže ji zavést do každodenní praxe. Michaela má nejradši moment, kdy klienta přesvědčí, že ani sebesložitější značka nemusí mluvit jako nudný profesor. Značky by se podle ní neměly bát být jiné, jenom tak se totiž odliší od konkurence a zákazníci si je mnohem lépe zapamatují.
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.