Freelancer - Social Media Consultant
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
V dnešní plejádě nástrojů stojíme my jako markeťáci často před těžkými dilematy. Investovat radši do bláznivého obsahu? Nebo jít cestou klasické reklamy? Poodhalíme vám strategii a výsledky kampaně na oslavu 150 let výročí značky Gambrinus, která během půl roku vyzkoušela oba přístupy a prozradíme, kdy se hodí který použít.
Creative Director
Rado to táhne s Triadem již 9 a půl roku. Prošel si mnoha pozicemi od account managera, account directora přes stratéga až po kreativního ředitele. Svoje bohaté zkušenosti získával i na velkých značkách jako Kofola, O2, Ikea, Pilsner Urquell, Teta drogerie. Jeho nejvýraznější kampaně za poslední léta můžete pozorovat pod značkou Gambrinus, které dopomohl ke zvratu negativního trendu ve vnímání značky. Má rád výzvy a v reklamě sází na odvahu.
Strategy and Media Director
Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.
Chleba s avokádem, nový účes, domácí mazlíčci, ale co hlavně….přece fotky z dovolené. Fenoménem dnešní doby je user generated content a ten z cestování tvoří jeho hlavní část na všech sociálních sítích. Proč tedy ukazovat lidem v reklamě nějaké generické záběry slow motion běžící rodinky po pláži, když můžete ukázat autentické emoce vašich klientů. O aktuálním komunikačním konceptu Léto s tebou největší cestovní agentury Invia a využití klientského obsahu v TV kampani.
Brand manager
Brand manager cestovní agentury Invia. Na této pozici začínal před téměř 7 lety, kdy byla Invia vnímána spíše jako internetový srovnávač a vyhledávač dovolených a značka jako taková byla co do známosti daleko za svými konkurenty. Ve společnosti má na starost kompletní marketingovou komunikaci napříč třemi trhy (CZ, SK, HU), dále spolupráci s více než 160 franšízovými pobočkami a koordinaci spoluprací s externími partnery
Nejspíš už jste zjistili, že obrázková síť Instagram není ani pro oldschool markeťáky, ani pro ty, co nemyslí out-of-the-box. Jak tedy na Instagramu sebevědomě zaujmout publikum, které běžně hltá často velmi mladé kreativní influencery se zajímavými životy? Právě od tvůrců se můžeme naučit mnoho o trendech na Instagramu a zapojit je do strategické komunikace, která nebude jen správně mířit, ale svou povahou bude na obrázkové síti jako ryba ve vodě a váš profil si tak u Insta-generace neuřízne ostudu.
Instagram & Influencer Specialist
Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.
Profíci vám určili, že archetypálně jste kouzelník a vaše persona je horský vůdce. Jenže jak teď vše převést do praxe? Ukážeme vám, jak hodnoty, esence značky, archetypy a další nové prvky jednoduše implementujete do vytvářeného obsahu. Čekají vás příklady z praxe a jednoduchý postup, který si snadno vykradete pro vlastní použití.
Copywriter
Michaela v Obsahové agentuře píše a specializuje se na tonalitu. Klienty provede úvodním workshopem, navrhne tonalitu na míru a pomůže ji zavést do každodenní praxe. Michaela má nejradši moment, kdy klienta přesvědčí, že ani sebesložitější značka nemusí mluvit jako nudný profesor. Značky by se podle ní neměly bát být jiné, jenom tak se totiž odliší od konkurence a zákazníci si je mnohem lépe zapamatují.
Jaký formát reklamy převáží v budoucnu? 72 % uživatelů se už ani neobtěžuje otáčet smartphone, aby sledovali klasické video. Na vertikální a horizontální formáty se podíváme optikou historie umění, psychologie a reklamy.
Founder
Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.
Uvedení ginu s tonikem v plechovce na trh se Beefeateru letos v létě podařilo i bez velkých festivalů. Bylo však potřeba rychle reagovat na situaci a během krátké chvíle změnit plány. Kdo pravidelně jezdí na festival Colours of Ostrava a navíc si tu a tam rád namíchá nějaký ten drink s ginem, sotva mohl v minulosti přehlédnout mobilní promo bar Beefeateru. Kdyby koronavirus letos tolik nezamíchal eventovými kartami, mohlo se to na letních festivalech hemžit maličkými plechovkami s předmíchaným koktejlem ginu s tonikem. Všechno však bylo jinak, novinku v podobě Beefeater Tonic si u vody nebo večer při hudbě otestovaly tisíce lidí a další se nechali k ochutnání zlákat díky osvěžujícímu obsahu na sociálních sítích.
Co-Owner
Kryštof je jedním ze tří majitelů agentury EverWhere, jejich společnou vášní je prý neustále překvapovat a s pomocí správných lidí vytvářet zážitky ve spojení se značkou. Agentura EverWhere se specializuje na propojení online a offline aktivit a pečuje o značky společností Jan Becher Pernod Ricard, Pivovary Staropramen, nebo Lego. Kryštof se nejradši prohání po Brdech na kole, šlape po horách na lyžích, nebo jen tak hraje tenis.
Na obsahu každé kampaně se podílí mnoho lidí. Copywriteři, grafici, tvůrci videa či fotek, webaři nebo třeba influenceři. Možná patříte mezi ty šťastné a všechny kampaně u vás proběhly hladce. Pojďme se ale mrknout, co všechno se při takové spolupráci může zvrtnout a na co je potřeba dopředu myslet. Pár příkladů z praxe vás možná přesvědčí o tom, že pořádek dělá přátele a základní znalost práva v marketingu ušetří čas i spoustu peněz.
Advokátka
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
Jak jsme “natočili” proslov, v němž prezident Zeman vyzývá k ochraně novinářů a dodržování ústavy? Co vůbec je technologicky možné technologií deepfake vytvořit a co z to, co je možné, se taky legálně smí? A k čemu by deepfake mohl jednou tvůrcům obsahu být? 20 minutový deepdive do jedné z nejzajímavějších technologií dneška na základě toho, co jsme si sami vyzkoušeli.
Creative director
Jako kreativní ředitel pracoval pro značky ŠKODA, Vodafone, HBO, Philips nebo Pilsner Urquell, pro několik značek i globálně. Za svou práci získal přes 30 domácích i zahraničních cen a byl členem několika prestižních porot. Od roku 2019 je členem výboru Art Directors Club Czech Republic.
Pro McDonald’s jsme připravili YouTube kanál o věcech, které ohledně hranolek a burgerů do teď nikoho nezajímaly. Najednou zajímají, přičemž to nejsou jen legrácky se spoustou views. Máme čísla (a taky best practises) a rádi se pochlubíme.
Head of Content
Martin dělal 7 let onlinový magazín Čilichili, se kterým se dostal až na hranici milionu čtenářů měsíčně. Před rokem odešel z agentury Boomerang Publishing, aby se staral o veškerý obsah v agentuře Bubble. Na starosti má mimo jiné klienty jako je Sazka, Pernod Ricard, Tchibo, Philips nebo Oriflame. Na peďáku vystudoval dějepis, ale učil jen jedno pololetí. Hodně čte, hraje fotbal, má dítě a jen 4 fotky na Instagramu.
Personalizovaná videa nejsou jenom marketingovým „buzzwordem“ posledních let, ale dokáží přinášet také byznysové výsledky. Pokud jsou použita správně. V prezentaci se podíváme na principy jejich fungování, reálné kampaně a jejich výsledky.
Co-founder
Filip Koubek je spoluzakladatel a CMO startupu Motionlab, který vyvíjí unikátní platformu pro video personalizaci. V něm využívá své zkušenosti z řízen úspěšného kreativního a motion design studia Motionhouse. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených. Technologii Motionlab dnes využívají společnosti z celého světa, mezi které patří například Microsoft, HBO, KBC, Česká spořitelna nebo Notino. V roce 2021 se Filip objevil v českém žebříčku 30 pod 30 časopisu Forbes.
Nechat si budovat textový content externě je fenomén dnešní doby. Ale stojí to za ty nervy? Kde vzít schopné copywritery? Jak vytvořit funkční redakci, aby byli spokojení všichni – kopíci, vaši nadřízení, klient a především vy? A kolik taková sranda vůbec stojí? To vše se dozvíte na této přednášce, při níž nebude nouze o historky z praxe, nad kterými budete nechápavě kroutit hlavou.
Content specialist
Roman Čelechovský je content specialist ve výkonnostní agentuře Effectix, kde řídí tým externích copywriterů. Jeho práce je vymýšlení obsahových strategií, zadávání jednotlivých témat textařům, editace hotových článků a vypisování zpětné vazby. S obdobnou prací má již zkušenosti z minulosti, kdy ještě při studiích působil jako editor hudební rubriky online magazínu Topzine.cz. Mimoto pracoval jako redaktor v Lidových novinách či jako copywriter v Alza.cz.
Lidé ignorují reklamu, protože reklama ignoruje je. Co se ale stane, když máte čtenáře až na prvním místě? Představím ukázky obsahu, který dokáže pohnout byznysem, aniž by zahrnoval chvalozpěv na klienta.
Head of Seznam Brand Studio
Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.