Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.
Díky studiu marketingu na vysoké škole jsem se nadchnul pro oblast online marketingu, zejména v oblasti social médií, kterým se poslední dva roky naplno věnuji u Bistrosocial. Specializuji se primárně na výkonnostní kampaně, protože mě vždy bavilo a dávalo největší smysl vytvářet strategie pro kampaně, které přinášejí reálné výsledky a pomáhají klientům budovat jak brand, tak plnit business cíle. Zároveň se snažím pro klienty hledat uplatnění na u nás ne tolik tradičních sítích jako jsou Twitter, LinkedIn, TikTok, Snapchat, které oproti stabilnímu a osvědčenému tandemu Facebook&Instagram nabízejí řadu příležitostí, jenom je potřeba k nim přistupovat trochu jinak. Během své praxe jsem se podílel na kampaních pro široké spektrum klientů jako jsou O2, Sazka, Honda, Panasonic, až po Estée Lauder, Mattel nebo Calzedonia. Ve svém volném čase jsem veliký fanoušek Esportu, amerického fotbalu, rád cestuji po horách, s čímž je spojena i moje záliba v lyžování a snowboardu.
Bára je webová copywriterka ostřílená lety v agentuře a vycepovaná studiem češtiny. Pod značkou Komuniké tvoří funkční texty bez kudrlinek a učí ostatní, jak na to. Píše o účetnictví, barefoot botách i koloběžkách – o všem se stejným zápalem.
Karolína se k marketingu dostala poměrně náhodou, nicméně ji tento svět tak okouzlil, že v něm již zůstala. V branži, převážně v digitálním odvětví, se pohybuje 5 let, a poslední 2 roky se aktivně zaměřuje na obsah na sociálních sítích pro klienty v rámci skupiny Omnicom Media Group.
Baví ji na sobě pracovat a zdokonalovat se. Veškeré životní situace tedy bere jako prostředek k seberealizaci, a když to jde, snaží se k nim přistupovat s humorem a nadhledem. Proto taky ráda svým kolegům v marketingové agentuře vypráví vtipy, a to hlavně o blondýnkách.
Jsem marketingový specialista na volné noze. Zaměřuji se na tvorbu a exekuci strategií a analýzu chování zákazníka. Má síla je v širokém přehledu napříč obory a schopnosti poskládat jednotlivé dílky ve funkční celek. Díky své úspěšné dráze obchodníka dokáži o byznysu přemýšlet komplexně a v souvislostech.
Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.
Téměř dva roky pracuji v Omnicom media group, kde se věnuji marketingu na sociálních sítích. Rád objevuji nové věci a řídím se heslem: Slovo „nejde“ neexistuje.
V oblasti UX a online marketingu se pohybuje více než 15 let. Působila "na volné noze", v několika agenturách, od roku 2015 pracuje v FG Forrest, kde nyní vede tým UX a designu. Vytvářela informační architekturu řady webů a e-shopů oceněných v soutěžích WebTop100 a Internet Effectiveness Awards (Koop.cz, Warehouse1.cz, Senesi.cz , Moser.com aj.). Přednáší online marketing na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
V roce 2015 jsem se začala specializovat na sociální síť Instagram a její marketingové využití pro podnikatele a firmy. Od té doby jsem jediná, kdo se v České republice věnuje pouze testování a výuce Instagramu. Pomohla jsem za tu dobu stovkám podnikatelů i zaměstnanců ve firmách pochopit, jak Instagram funguje, jak nastavit funkční strategii a usnadnit si každodenní správu instagramového profilu. Nevlastním agenturu, která by vás chtěla “uvrtat” do dlouhodobé správy vašeho Instagramu. Díky tomu vám s radostí předávám 100 % know-how, aktuální informace i dlouhodobě ozkoušené strategie, které vám pomůžou co nejlépe prezentovat vaše podnikání a získávat nové klienty/zákazníky právě díky Instagramu.
Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.
KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.
Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.
Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.
Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.
Prošel jsem si několika agenturami, včetně jedné vlastní a nakonec zakotvil v korporátu. V O2 mám na starosti social media & content tým, se kterým tvoříme komunikaci na všech 14 firemních profilů, včetně nového TikToku.
Oficiálně Jana pracuje v Ryoru 13 let. Neoficiálně však 29 let. Jedná se o rodinnou firmu vyrábějící kosmetiku, kterou založila Jany maminka. Začínala na pozici asistentky marketingu, dnes je obchodní ředitelkou.