Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

9:10 - 9:35

Jak se přistupuje k obsahu v rodinné firmě

Ryor vyprodukuje spoustu materiálů, od katalogů, tištěné inzerce, přes blog, sociální sítě i živá vysílání. Jak se k jednotlivým projektům staví, jak plánují kampaně, kdo za tím vším stojí a možná vás překvapí, že ne vždy řeší cenu.

Jana Štěpánková Jana Štěpánková

Obchodní ředitelka

RYOR

Jana Štěpánková

Oficiálně Jana pracuje v Ryoru 13 let. Neoficiálně však 29 let. Jedná se o rodinnou firmu vyrábějící kosmetiku, kterou založila Jany maminka. Začínala na pozici asistentky marketingu, dnes je obchodní ředitelkou.

9:35 - 10:00

Knižní Závisláci. Facebooková komunita, která změnila úplně vše

Knihy jsou stále v podstatě stejné. Pár set stránek, barva, desky a písmenka… Je možné u takto rigidního produktu zásadně změnit pojetí propagace a prodeje? Změnit ho tak, že se prodeje zvednou i o stovky procent? A ideálně to udělat bez jediné investované koruny v nákladech? Knižní Závisláci jsou projektem, který to dokázal a nezastavuje se ani v roce 2021. Projekt komunity Knižních Závisláků získal Českou cenu za PR LEMUR a dostal se do výběru Marketingové inspirace v anketě Křišťálová lupa.

Adam Pýcha Adam Pýcha

Ředitel oddělení marketingu a E-commerce

Knihy Dobrovský

Adam Pýcha

Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.

KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.

10:00 - 10:25

Etiketa zlitá energeťákem

Pro social media kampaň jsme spojili dvě zdánlivě odporující si entity – mistra etikety Ladislava Špačka a energeťák BIG SHOCK!. S odstupem času shrnuji, jaké to bylo, co to značce přineslo a jaké závěry z Dakarské etikety se mohou do budoucna hodit i vám.

Daniel Krásný Daniel Krásný

Creative Director

Socialsharks

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

10:25 - 10:45

Přestávka

10:45 - 11:10

Jsou texty na Instagramu důležité?

Někteří lidé si myslí, že Instagram je pouze o krásných fotkách a texty tady nikdo nečte. Ale je to ve skutečnosti pravda? Chtějí lidé na Instagramu číst? A jak se na texty dívá samotný Instagram? Jsou pro něj důležité a jak je vyhodnocuje?

Katka Pavlíčková Katka Pavlíčková

Specialistka na Instagram

BGRAM

Katka Pavlíčková

V roce 2015 jsem se začala specializovat na sociální síť Instagram a její marketingové využití pro podnikatele a firmy. Od té doby jsem jediná, kdo se v České republice věnuje pouze testování a výuce Instagramu. Pomohla jsem za tu dobu stovkám podnikatelů i zaměstnanců ve firmách pochopit, jak Instagram funguje, jak nastavit funkční strategii a usnadnit si každodenní správu instagramového profilu. Nevlastním agenturu, která by vás chtěla “uvrtat” do dlouhodobé správy vašeho Instagramu. Díky tomu vám s radostí předávám 100 % know-how, aktuální informace i dlouhodobě ozkoušené strategie, které vám pomůžou co nejlépe prezentovat vaše podnikání a získávat nové klienty/zákazníky právě díky Instagramu.

11:10 - 11:35

Jak jsme jako první v ČR začali s reklamou na TikToku

V září jsme se rozhodli poprvé zařadit TikTok do media mixu kampaně a chtěli bychom se s vámi podělit, jak to dopadlo.
S agenturou Bistro Social shrneme, jak kampaň na TikToku probíhala, co obnášely přípravy, jaké byly její výsledky a jaké jsou celkové dojmy z využití TikToku pro reklamu i jako sítě takové. Takže pokud přemýšlíte, jestli jít s kůží (firmou) na TikTok, tohle si určitě poslechněte!

Tomáš Hansl Tomáš Hansl

Senior Social Ads Specialist

Bistro Social

Tomáš Hansl

Díky studiu marketingu na vysoké škole jsem se nadchnul pro oblast online marketingu, zejména v oblasti social médií, kterým se poslední dva roky naplno věnuji u Bistrosocial. Specializuji se primárně na výkonnostní kampaně, protože mě vždy bavilo a dávalo největší smysl vytvářet strategie pro kampaně, které přinášejí reálné výsledky a pomáhají klientům budovat jak brand, tak plnit business cíle. Zároveň se snažím pro klienty hledat uplatnění na u nás ne tolik tradičních sítích jako jsou Twitter, LinkedIn, TikTok, Snapchat, které oproti stabilnímu a osvědčenému tandemu Facebook&Instagram nabízejí řadu příležitostí, jenom je potřeba k nim přistupovat trochu jinak. Během své praxe jsem se podílel na kampaních pro široké spektrum klientů jako jsou O2, Sazka, Honda, Panasonic, až po Estée Lauder, Mattel nebo Calzedonia. Ve svém volném čase jsem veliký fanoušek Esportu, amerického fotbalu, rád cestuji po horách, s čímž je spojena i moje záliba v lyžování a snowboardu.

Matouš Sudík Matouš Sudík

Head of Social Media

O2 Czech Republic

Matouš Sudík

Prošel jsem si několika agenturami, včetně jedné vlastní a nakonec zakotvil v korporátu. V O2 mám na starosti social media & content tým, se kterým tvoříme komunikaci na všech 14 firemních profilů, včetně nového TikToku.

11:35 - 12:00

Clubhouse for byznys

Sociální síť Clubhouse vstoupila na český trh a doslova během pár dnů se stala fenoménem. Zatím je přístupná jen uživatelům značky Apple, ale už teď má pro byznys velký potenciál. Řekneme si, co lze od sítě očekávat a jak ji efektivně zahrnout do své strategie, aby se to pozitivně odrazilo i v našem podnikání.

Markéta Karman Markéta Karman

Parťák na marketing

Markéta Karman

Jsem marketingový specialista na volné noze. Zaměřuji se na tvorbu a exekuci strategií a analýzu chování zákazníka. Má síla je v širokém přehledu napříč obory a schopnosti poskládat jednotlivé dílky ve funkční celek. Díky své úspěšné dráze obchodníka dokáži o byznysu přemýšlet komplexně a v souvislostech.

12:00 - 12:25

Právní faily v obsahovém marketingu

Obsahový marketing není jednoduchá disciplína. Vyžaduje trpělivost, strategii a kreativní mysl. Hodit se bude i špetka právního povědomí. Některé kampaně se totiž v důsledku střetu se zákonem mohou značně prodražit. Pojďme se společně podívat na to, kde končí inspirace a kde už kradete (jako umělec). Jak poznám duševní vlastnictví, komu vlastně patří a jak jej efektivně chránit. Petra na praktických příkladech vyvrátí nejčastější právní omyly, které světem obsahového marketingu kolují a ukáže (drahé) faily přímo z praxe.

Petra Stupkova Petra Stupkova

Advokátka

Legitas

Petra Stupkova

Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.

12:25 - 12:55

Přestávka

12:55 - 13:20

Tisíckrát ALE: Proč pravidla pro dobré texty nefungují?

Pište krátké nadpisy. Nepoužívejte zápor. Soustřeďte se na výhody produktu. Striktních pravidel pro dobré prodejní texty jsou plné články. Jednu věc vám ale autoři těch článků zapomněli říct: Cesta k tuctovým textům je dlážděná „osvědčenými tipy“.

Pojďme na to jinak: Společně rozebereme jednotlivé tipy a ukážeme si, jak je používat s rozumem. Protože cílem reklamního textu není splnit všechna pravidla. Cílem je prodat.

Bára Hlavicová Bára Hlavicová

Copywriterka

Komuniké

Bára Hlavicová

Bára je webová copywriterka ostřílená lety v agentuře a vycepovaná studiem češtiny. Pod značkou Komuniké tvoří funkční texty bez kudrlinek a učí ostatní, jak na to. Píše o účetnictví, barefoot botách i koloběžkách – o všem se stejným zápalem.

13:20 - 13:45

Jak postavit obsahovou strategii na SEO

Slabým místem obsahového marketingu většiny firem je propagace a distribuce obsahu. A jedním ze stabilních zdrojů potenciálních zákazníků může být návštěvnost z vyhledávačů. Pro úspěch stačí často o obsahovém marketingu přestat přemýšlet jako o publikování článků a zaměřit se na obsah celého webu, včetně například mikro a meta obsahu, struktury a aplikování základních SEO principů při copywritingu. Propojte optimalizaci pro vyhledávače s technikami obsahového marketingu a postavte svoji obsahovou strategii na SEO návštěvnosti. Těšit se můžete na ukázky a výsledky z praxe.

Josef Řezníček Josef Řezníček

Marketingový stratég

Včeliště

Josef Řezníček

Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.

13:45 - 14:10

Redakční obsah jako generátor prodejů na e-shopech

Články o historii značek prodávaného zboží, příběhy jejich ambasadorů a jiné zajímavosti z daného oboru, inspirační foto- a videogalerie a další obsah mimo produktový katalog – to jsou osvědčené součásti e-shopů. Data těch nejúspěšnějších vám ukážou, jak přispívá správně zvolená obsahová část e-shopů k jejich návštěvnosti, zvyšování konverzního poměru a k budování loajality zákazníků.

Eva Máchová Eva Máchová

UX Designer

FG Forrest

Eva Máchová

V oblasti UX a online marketingu se pohybuje více než 15 let. Působila "na volné noze", v několika agenturách, od roku 2015 pracuje v FG Forrest, kde nyní vede tým UX a designu. Vytvářela informační architekturu řady webů a e-shopů oceněných v soutěžích WebTop100 a Internet Effectiveness Awards (Koop.cz, Warehouse1.cz, Senesi.cz , Moser.com aj.). Přednáší online marketing na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

14:10 - 14:30

Přestávka

14:30 - 14:55

Na co ty lidi vlastně klikaj

Reklama je v podstatě boj o pozornost a samotný obsah, ani ten dobrý, nestačí. Těch možností a lákadel je totiž na každém rohu hodně, zvlášť v online prostředí. Jen na Seznamu můžete narazit na bannery, videospoty, nativní reklamu, redakční obsah, komerční obsah, podcasty a další. Ukážeme si, co v rámci jednotlivých formátů funguje. Jsou to konkrétní barvy, vykřičníky nebo prsa? Pojďte si zatipovat. (Disclaimer: tuto přednášku nesponzoruje žádná sázková kancelář, ale měla by)

Ondřej Sitta Ondřej Sitta

Head of Seznam Brand Studio

Seznam.cz

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

14:55 - 15:20

PODRAVKA: Od semínka k Ajvaru

Tlak značek na zvyšování povědomí o produktu a budování komunity nikdy neustane. Ne vždy se ale musíme bavit o velkých reklamních plochách nebo přehnaně kreativních formátech. Někdy zkrátka stačí dát fanouškům to, co chtějí. A to se FUSE s půlroční kampaní na téma ‚Vypěstuj si vlastní Ajvar‘ povedlo.

Karolína Junková Karolína Junková

Account Manager

FUSE

Karolína Junková

Karolína se k marketingu dostala poměrně náhodou, nicméně ji tento svět tak okouzlil, že v něm již zůstala. V branži, převážně v digitálním odvětví, se pohybuje 5 let, a poslední 2 roky se aktivně zaměřuje na obsah na sociálních sítích pro klienty v rámci skupiny Omnicom Media Group.

Baví ji na sobě pracovat a zdokonalovat se. Veškeré životní situace tedy bere jako prostředek k seberealizaci, a když to jde, snaží se k nim přistupovat s humorem a nadhledem. Proto taky ráda svým kolegům v marketingové agentuře vypráví vtipy, a to hlavně o blondýnkách.

Jakub Lávička Jakub Lávička

Digital performance specialist

OMD

Jakub Lávička

Téměř dva roky pracuji v Omnicom media group, kde se věnuji marketingu na sociálních sítích. Rád objevuji nové věci a řídím se heslem: Slovo „nejde“ neexistuje.

15:20 - 15:55

Implementace obsahu v marketingu

Setkáváte se občas s tím, že dotáhnete projekt, jste nad míru spokojení s jeho výsledkem, s obsahem i podobou a najednou… to všechno tak nějak začne pokulhávat? Nebojte se, nejste v tom sami. S problémem distribuce a implementace obsahu se setkává až 70 % projektů. Ať už je to nová značka, kampaň, strategie pro sociální sítě nebo třeba nastavení interní komunikace. Chcete vědět, jak tenhle problém eliminovat? Pak se těšte na přednášku o implementaci obsahu. Třeba vám pomůže vaše projekty nejen dotahovat, ale i natahovat přesně tam, kam potřebujete. Ke koncovým uživatelům, kolegům či investorům.

Karel Drašnar Karel Drašnar

Zakladatel BrandCloud.pro

BrandCloud

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.

15:55

Předpokládaný konec konference