Dobrý web vzdělává Česko v digitálním marketingu od roku 2004. Za tu dobu prošlo veřejnými kurzy přes 10.000 lidí a realizovány byly desítky kurzů šitých na míru podnikům s různými stupni digitální vyspělosti. Od roku 2021 je možné vzdělávat se ONLINE IHNED v rámci natočených kurzů. Dobrý web pořádá také akademii digitálního marketingu DigiAka, čtyřměsíční kurz, během něhož se účastníci seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Na kurzech školí výhradně lektoři s každodenní praktickou zkušeností z oboru a s vedením školení.
eHUB je affiliate síť postavená na vlastní technologické platformě s důrazem na datovou analytiku. Pomáhá obchodníkům zefektivnit online reklamu a provozovatelům webů a blogů získat provize z reklamy na svých stránkách.
Díky vlastnímu technickému řešení může klientům vytvořit affiliate programy na míru, posílat jim data kam potřebují, poctivě datově vyhodnocovat spolupráce s affiliate partnery a mnohem více. Technologickou stránku zároveň doplňuje službou nadstandardního affiliate managementu, pomáhá klientům zlepšovat jejich affiliate programy, hledat nové partnery, vymýšlet nové spolupráce a ve finále jim tak vydělat peníze.
eHUBu důvěřují velké značky jako například Alza.sk, Biano, Bonami, Vaše čočky, Smarty, AboutYou a stovky dalších.
Seznam.cz je česká společnost založená v roce 1996. Domovskou stránku Seznam.cz navštíví denně téměř čtyři miliony reálných uživatelů a dosah všech služeb, které spadají pod českou internetovou jedničku, je až 95 % internetové populace v ČR. V roce 2020 měla firma tržby 4,946 miliardy korun, což je v porovnání s předchozím rokem o téměř 5,5 % více. V portfoliu Seznam.cz se kromě obsahových služeb (Seznam Zprávy, Televize Seznam, Stream, Proženy.cz, Garáž.cz) nachází i fulltextové Vyhledávání, vlastní prohlížeč, Email.cz a Email Profi, mapová aplikace Mapy.cz, nákupní rádce Zboží.cz, reklamní systém Sklik.cz či služby Sreality.cz, Sauto.cz, Firmy.cz a další. Společnost vlastní podíl ve vydavatelství Borgis a v roce 2019 koupila 100% podíl v regionálních rádiích Expres FM a Classic Praha.
Komplexní služba pro digitalizaci eventů, kongresů a konferencí. Guest management, registrace, on-site tisk badge, konferenční aplikace, zapojení účastníků do průběhu akce, dotazy, hlasování, networking, teambuildingové funkce a mnohem více se službou EasyEvent. Vaše konference bude probíhat moderně, hladce a s maximálním efektem pro organizátory i účastníky.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
Newsfeed.cz je online magazín věnovaný Facebooku a Instagramu z pohledu firemních uživatelů, zejména marketérů. Jde o otevřenou platformu, za kterou stojí Facebook Marketing Partner Business Factory. Newsfeed.cz přináší ověřené novinky, inspirativní případové studie i rady a návody, jak lépe využívat Facebook a Instagram k podnikání. Magazín spolupracuje s kreativci, PPC odborníky a dalšími výkonnostními marketéry z řady zavedených agentur, které se dlouhodobě zabývají marketingem na Facebooku.
TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.