Freelancer - Social Media Consultant
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Jak postavit obsahovou strategii, která odráží hodnoty značky, baví zákazníky a prodává auta za miliony? Kreativní agentura Fairy Tailors už více než tři roky šije obsah na Instagram a Facebook českého Porsche. Ondřej Tyleček vysvětlí strategický i kreativní přístup k sociálním sítím slavné značky a na příkladech a datech ukáže, co skutečně funguje.
Business Director a spolumajitel
Původně profesionální muzikant, pak hledač hudebních talentů a nakonec spolumajitel kreativní agentury Fairy Tailors, která šije kampaně pro Sazku nebo Porsche. Vystudoval hru na violoncello na Konzervatoři Jaroslava Ježka a Arts Management na VŠE.
Jaké formáty videí jsou na TikToku? Opravdu jsou to jen tanečky? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Jak vytvořit obsah, který se na TikToku chytne?
Ukážeme si firmy, které platformu naprosto nepochopily a nepřizpůsobily se jejímu „jazyku“. Na straně druhé si uvedeme příklad českých značek, které dokázaly naplno využít potenciál této platformy. Na příkladových studií, jako jsou Super Zoo či NUGOSU, si ukážeme, jak přistupovat k tvorbě strategie a jaké výsledky můžeme očekávat.
Co-Founder
Jaké formáty videí jsou na TikToku? Opravdu jsou to jen tanečky? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Jak vytvořit obsah, který se na TikToku chytne?
Ukážeme si firmy, které platformu naprosto nepochopily a nepřizpůsobily se jejímu „jazyku“. Na straně druhé si uvedeme příklad českých značek, které dokázaly naplno využít potenciál této platformy. Na příkladových studií, jako je Super Zoo či NUGOSU, si ukážeme, jak přistupovat k tvorbě strategie a jaké výsledky můžeme očekávat.
Zaměstnanci ve veřejné sféře se potýkají se stereotypy a podceňováním. To byl i případ agentury CzechTrade, kde přitom pracují skuteční odborníci na export a zahraniční ekonomiku.
Koncept People of CzechTrade bourá předsudky. Ukazuje zaměstnance exportní agentury jako odborníky a především jako zajímavé osobnosti s neobyčejnými životními zkušenostmi i zájmy.
Jak na rychlých sítích zaujmout a upoutat pozornost dlouhým příběhem?
Riskovali jsme s poměrně novým formátem na LinkedIn – články. Dlouhý formát, kterému bychom standardně na poli sociálních sítí asi moc šancí nedávali. Nás však svými výsledky nadmíru překvapil a po roce zkušeností můžeme říct, že je to jeden z nejúspěšnějších formátů, který na LinkedIn pro firemní profily existuje.
Ve Fragile od roku 2021, celkem 4 roky praxe v marketingu. Dříve Specialista destinačního marketingu, senior specialista sociálních sítí pro Prague City Tourism.
Hlavní kompetence: Správa sociálních sítí - tvorba obsahu, textů i grafiky, příprava publikačních plánů i promování postů. Zaměření na Facebook, Instagram, ale především specialista na LinkedIn.
Aktivní a dlouhodobá spolupráce se značkami: CzechTrade, RAVAK a sanaplasma.
Jsme HANNAH, ambiciózní česká značka s 30 lety zkušeností. Umíme, ale pořád se chceme posouvat dál. Každý den. Krok po kroku. Žijeme outdoor. Tvoříme outdoor. Pro nás. Pro naše zákazníky. Funkčně. Komfortně. Stylově. Jsme v pohybu od roku 1991.
→ Jak tohle všechno předat a vysvětlit lidem? Nijak! Je třeba jim to ukázat, proto jsme zapojili do naší komunikace vlastní ambasadorku, která tyto hodnoty žije a ukazuje každý den. Jak to celé vzniklo a jak to aktuálně běží si poslechnete i přímo od ambasadorky Nikol, alias @jsemhannah.
Ambasadorka
Nikol miluje cestování. Tato vášeň se u ní začala objevovat na střední škole, kdy jako úspěšná harfenistka cestovala po Evropě s orchestrem. Vedle lásky k cestování miluje pohyb - snad ve všech jeho podobách mezi které patří například kolo, běh, lezení, skialpy, lyže i běžky. Láska k cestování a pohybu v přírodě jí pomohla stát se novou Hannah. Ráda se všem podělí se svými zkušenostmi při cestování. Její inspirace najdete na instagramovém profilu @jsemhannah.
Marketing Director
Ve skupině Outdoor Concept, která vyrostla kolem původní české outdoorové značky Hannah, vedu tým nadšených sportovců-marketérů. V marketingu jsem sbíral zkušenosti snad ve všech typech firem – od neziskovek, přes startupy po korporáty. A aktuálně si se značkou HANNAH procházím největšími změnami v její 30leté historii, které se dotýkají kolekcí, vizuálního i komunikačního směru a tím pádem i obsahu.
Mnoho začínajících startupů si neví rady, jak začít s marketingem své značky. Volí složitá řešení, která nejsou z hlediska omezených kapacit a budgetů možná. Influencer marketing je stále pojem, který spojujeme zejména s oblastí fashion a lifestylem. Stejně tak ho ale můžeme propojit se světem inovací a technologií. Navíc za minimální náklady lze vytvořit poutavý obsah. Jak? To se dozvíte právě v mé přednášce.
Co-founder / Marketing manager
Sára má více než devět let zkušeností s marketingem a vytvářením komunikačních strategií pro evropský i americký trh. Zaměřuje se na technologické startupy a lifestylové značky. Její specializací je začlenění influencer marketingu do strategií značek. Sára má v databázi více než 700 influencerů z celého světa v oblasti sportu, designu a technologií.
Nedávno vznikl nový start-up, který si dal za úkol zmodernizovat oblast půjčování a sdílení obytňáků a my si dali za úkol nakopnout jejich profily sociálních médií. Navnímali jsme vizi a vytvořili strategii komunikace v rámci socialu, která se nesla v duchu myšlenky projektu, tedy zjednodušit a zpříjemnit cestování, nechat lidi objevit nová místa a zažít nové zážitky. O konkrétních krocích, zapojení publika, nebo cestovatelů se dozvíte na přednášce.
Co-Owner
Kryštof je jedním ze tří majitelů agentury EverWhere, jejich společnou vášní je prý neustále překvapovat a s pomocí správných lidí vytvářet zážitky ve spojení se značkou. Agentura EverWhere se specializuje na propojení online a offline aktivit a pečuje o značky společností Jan Becher Pernod Ricard, Pivovary Staropramen, nebo Lego. Kryštof se nejradši prohání po Brdech na kole, šlape po horách na lyžích, nebo jen tak hraje tenis.
Recenzujete nějaký produkt a přemýšlíte nad tím, jak by textová podoba takové recenze měla vypadat? Jak to nezpackat z hlediska SEO? Víte, co je to obsahové UX? To vše a mnohem více najdete v přednášce Milana Pichlíka prakticky a bez bullshitu.
Spolumajitel
Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.
Jak přicházet stále s novými nápady i po 15 letech práce v kreativním oboru? Existují nějaké ověřené způsoby, jak pečovat o svoji tvořivost? Co znamená tvůrčí blok a pracovní vyhoření? Počkat, počkat – možná by bylo mnohem lepší začít u prevence, než rovnou u hašení problémů…
Lektor tvůrčího psaní
MgA. René Nekuda vystudoval Literární akademii v Praze, několik let pracoval jako novinář, píše povídky a divadelní hry, cestuje po světě a o svých cestách také přednáší. Od roku 2011 profesionálně vyučuje tvůrčí psaní.
Je vítězem první tištěné reality show (časopis Nový prostor, 2005), na svém kontě má několik drobných literárních ocenění a svoji tvůrčí energii realizuje v mnoha veřejných projektech (moderování, režie/dramaturgie pořadů či jako herec). Dále si vede svůj internetový medailonek RenéNEKUDA.cz spojený s blogem (nejen) o kreativitě a tvůrčím psaní.
René Nekuda studoval tvůrčí psaní mimo jiné u Daniely Fischerové, Petra Šabacha, Radky Denemarkové, Arnošta Goldflama, Ivony Březinové.
V roce 2013 absolvoval přátelské školení výuky tvůrčího psaní na Chapman university v Los Angeles, USA.
Autor je součástí European Association of Creative Writing Programmes (EACWP), jeho studenti úspěšně vydávají knihy a někteří jsou zapojeni do chodu českého kulturního života.
Jaké by to bylo, kdybyste měli „obsahový stroj“, který vaši cílovou skupinu zachytí v tu správnou chvíli? Pomůže jí s problémy, které právě řeší, vybuduje pozitivní vztah k vaší značce a část z ní promění na zákazníky? A to všechno bez toho, aniž byste museli neustále vytvářet tuny nového obsahu?
Právě to se povedlo fakturační službě iDoklad, pro kterou jsme vytvořili obsah do mini akademie pro začínající podnikatele. Z přednášky zjistíte, jak obsahové „perpetuum mobile“ funguje a jak ho vytvoříte pro vlastní značku.
Obsahový stratég
Kateřina se v Obsahové agentuře specializuje na obsahové strategie. Podílela se například na strategii pro EET poradnu, která klientovi přinesla milionové prodeje a vyhrála 1. místo v soutěži WebTop100 i ve Zlatém středníku. Tvorbu obsahových strategií pravidelně školí.
Ve volném čase píše povídky a vede kurzy tvůrčího psaní. Také bloguje na literarnialchymie.cz, spravuje největší český seznam literárních soutěží a posílá osobní newsletter o knížkách a tvůrčím psaní.
Nastíníme si, jak vytvořit podcast od první myšlenky až po publikaci. Zaměříme se především na kvalitu zvukové stopy. Ukážeme si příklady, jak by se podcast neměl dělat a jak by podcast měl znít. Budeme si povídat o posledních trendech z podcastového světa. Zjistíme, jakou roli hraje podcast v marketingovém mixu.
Ředitel obchodu a speciálních operací
Tomáš prošel Fajn radiem jako promo manažer. Dostal bronzové ocenění se svým týmem v marketingové soutěži Effie. V současné době je ředitelem obchodu a speciálních operací v podcastovém vydavatelství EP Events & Production. Pravidelně vydává svůj podcast Mediálka. Společně s týmem spravuje přes 100 různých podcastových pořadů, ve kterých vydali přes 1200 audio epizod a jejich poslechovost v loňském roce přesáhla více jak 2,5 milionů poslechů.
Od Vinohradské 12 k 5:59. Už podruhé stavíme novou značku pro audiopublikum. Jakých chyb je dobré se vyvarovat? A jak složité je zaujmout konzervativní posluchače? A je možné vytvořit na stejném půdorysu nový love brand?
Moderátorka podcastu 5:59
Novinářka, moderátorka, autorka podcastu 5:59 Seznam Zpráv, zakladatelka oceňovaného podcastu ČRo Vinohradská 12. Působila jako reportérka a zahraniční zpravodajka Českého rozhlasu v Rusku (2008-2013) a USA (2013-2017). Je držitelkou Ceny Karla Havlíčka Borovského za rok 2020. V roce 2017 získala v USA prestižní novinářské ocenění „Nieman Fellowship“ na Harvardově univerzitě, kde se během ročního pobytu zabývala polarizací médií a vztahy střední Evropy k Rusku a Spojeným státům.
Zástupce šéfredaktora pro investigativu a publicistiku
V minulosti pracoval v reportérském oddělení Hospodářských novin a MF DNES, dva roky vedl domácí zpravodajství časopisu Týden. Specializoval se především na bezpečnostní problematiku. Odtajnil například jména agentů StB pracujících v Hradní stráži Václava Havla, detailně zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže, publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. Podílel se na projektu Konta X, který prověřoval majetek politiků, nebo přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků. Od roku 2012 do roku 2016 vedl zpravodajský server Lidovky.cz, kde se mimo jiné věnoval kauze exposlance Davida Ratha. O zákulisí vyšetřování toho sledovaného případu napsal knihu Operace Rath. Svou druhou knihu Sněžím! Deník bílé mafie věnoval korupční kauze Nemocnice Na Homolce.
V roce 2017 založil zpravodajský server iROZHLAS.cz, který až do letošního února vedl jako šéfredaktor. Byl i na startu zpravodajského podcastu Vinohradská 12, který obsahově řídil.
Jak vypadá obsahová strategie nejdoporučovanějšího českého nástroje na projektové řízení, který využívají desítky tisíc kapitánů? V prezentaci si prakticky ukážeme, jak lze s poměrně malým rozpočtem tvořit úspěšný obsah, který dopluje za stanovenými cíli. Řekneme si, co nám (ne)zafungovalo, a samozřejmě nebudou chybět praktické triky pro vaši posádku.
Nebojte se experimentovat – tvořte video obsah, nahrávejte podcasty a plavte se na místa, kde vaše konkurence zatím není.
Kapitán marketingu
Vláďa je kapitán online marketingu s nadšením do efektivity a týmové komunikace. V roce 2014 se nalodil na palubu digitálního marketingu a už ji neopustil. Přes PPC reklamu a SEO se doplavil až k problematice projektového řízení. Dává si záležet na svých výstupech a rád využívá nejlepší nástroje, které mu momentálně pomáhají šířit Freelo do zahraničních vod.
Tvoří vám agentury reklamní spoty na klíč? Nebo jste sami agenturou a pro klienty spoty zajišťujete? Jak se právně liší videa od billboardových kampaní? Jaká práva si pohlídat a kdo za ně dává hlavu na špalek? Jaké chyby děláte při spolupráci s herci? Víte, co si pohlídat při práci s dětmi? Kdo zajišťuje a platí poplatky OSA? Posvítíme si na nejčastější omyly – aby vás reklama nestála víc, než je stanovený rozpočet. Na příkladech, prakticky a způsobem, který si budete pamatovat.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.