Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Jsem obsahová marketérka s více než osmi lety zkušeností. Jsem první certifikovaný UX Writer v ČR. Založila jsem webovou aplikaci Contesaur, která marketérům pomáhá plánovat a vytvářet potřebný marketingový obsah. Ve naší agentuře Pretty Much Nomads píšeme texty v češtině a angličtině pro softwarové firmy.
Jana Bártíková je expert na LinkedIn ambasadorské strategie pro B2B prodej a marketing a zakladatelka Linked Akademie. Už více než 8 let pomáhá firmám přeměňovat LinkedIn v nástroj budování značky a generování obchodních leadů a poptávek. Sledování, studování, testování zákonitostí, fungování, nástrojů a taktik LinkedIn je její velkou vášní. A velice ráda a nadšeně své know-how předává dál: na workshopech, konzultacích, přednáškách, při mentoringu, ale i ve svých postech a live streamech na LinkedIn. Spolupracuje hlavně s manažery marketingu, obchodu a HR ve firmách z B2B segmentu napříč obory jak na vytváření ambasadorských strategií, tak i na jejich implementaci do firmy.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Nikola zastává v rámci komunikační skupiny Publicis Groupe pozici kreativní ředitelky agentur Leo Burnett a MSL. Se svým týmem připravuje kampaně například pro klienty Pilsner Urquell, FORTUNA, Heinz, nebo IKEA které v duchu filozofie “Acts, Not Ads “boří hranice tradičních reklamních disciplín.
Karel Juřička je přední český vývojář, který se podílel na vzniku největších IPTV platforem v Česku. Díky svým zkušenostem se poté stal Team-leaderem na Stream.cz. Nyní se zabývá tecnickým řešením okamžité personalizace reklamního obsahu.
Miloš vystudoval obor Audiovize na UTB ve Zlíně. Už během studií nastoupil jako copywriter do agentury Saatchi & Saatchi. Hlavní část své kariéry ale strávil v nezávislé lokální agentuře Kaspen/JvM, kde se podílel – nejdříve jako senior copywriter a později i jako zástupce kreativního ředitele – na mnoha úspěšných a hojně oceňovaných kampaních. V anketě Art Directors Clubu o 10 nejlepších kampaní minulého desetiletí se umístily hned tři práce, na nichž se kreativně podílel. Nicméně mnohem důležitější pro něj je, aby ho práce bavila, a tak neustále hledá nové výzvy. Na jaře 2021 se stal kreativním ředitelem české pobočky agentury VML, kde o ně rozhodně není nouze.
Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.
Copywriter, tvůrce nápadů, příležitostný designér a příležitostný programátor.
Ve společnosti THIS IS LOCCO vytváří crossline kampaně, které kombinují kulturu, kreativitu a technologie s cílem zajistit zákazníkům zážitek a klientům zisk.
Se svým týmem získal 2krát za sebou ocenění Digitální agentura roku a Agentura roku 2022. Pracuje na značkách z různých odvětví od FMCG, zdravotnictví až po finanční služby, technologie a automobilový průmysl a jeho kampaně získaly více než 100 ocenění za kreativitu a efektivitu ze slovenských i mezinárodních soutěží, včetně Grand Prix na Zlatém klinci.
Jeho práce s Bejby Blue pro Tatra banku mu mimo jiné vynesla ocenění Global Grand Effie contender a Silver Euro Effie v roce 2022. Jako prezident klubu nejoceňovanějších kreativců ADC Slovakia pomáhá kreativnímu průmyslu nadchnout pro něj nové generace kreativců.
Jana už několik let působí na pozici Senior social media specialist v Seznam.cz, kde se věnuje budování obsahových služeb Seznamu na sociálních sítích. Cenné zkušenosti získala v agenturním prostředí prací v Havas Prague, i na klientské straně ve Student Agency. Kromě práce v Seznamu píše cestovatelský blog a věnuje se studiu PhD. na VŠE, kde na Fakultě podnikohospodářské vyučuje předmět Social Marketing.
MgA. René Nekuda vystudoval Literární akademii v Praze, několik let pracoval jako novinář, píše povídky a divadelní hry, cestuje po světě a o svých cestách také přednáší. Od roku 2011 profesionálně vyučuje tvůrčí psaní.
Je vítězem první tištěné reality show (časopis Nový prostor, 2005), na svém kontě má několik drobných literárních ocenění a svoji tvůrčí energii realizuje v mnoha veřejných projektech (moderování, režie/dramaturgie pořadů či jako herec). Dále si vede svůj internetový medailonek RenéNEKUDA.cz spojený s blogem (nejen) o kreativitě a tvůrčím psaní.
René Nekuda studoval tvůrčí psaní mimo jiné u Daniely Fischerové, Petra Šabacha, Radky Denemarkové, Arnošta Goldflama, Ivony Březinové.
V roce 2013 absolvoval přátelské školení výuky tvůrčího psaní na Chapman university v Los Angeles, USA.
Autor je součástí European Association of Creative Writing Programmes (EACWP), jeho studenti úspěšně vydávají knihy a někteří jsou zapojeni do chodu českého kulturního života.
Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.
Jsem reklamní režisér, kreativec a marketér. Ve volném čase se zabývám tvorbou virálních videí, které nashromáždili přes 30 milionů zhlédnutí v Česku i zahraničí. Nyní se věnuji personalizaci obsahu v reklamě s novou unikátní technologií.
Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.
KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.
Ryan is a strategic marketing manager and agency leader with almost 2 decades of global, cross-channel experience. He built his career in the Manhattan ad world, working with pharmaceutical companies like Pfizer, GlaxoSmithKline and Boehringer Ingelheim. Ryan relocated to Prague in 2018 to build a new Agency model grounded in insight-driven strategy and tailored to the unique needs of the digital space and new media consumption behaviors. From this concept, The Milkshake Agency was born.
Dlouholetý copywriter, kreativec a strážce veškerého psaného obsahu v agentuře Elite BTW. Díky tomu se podílel na práci mimo jiné pro E.ON, O2, Generali, ČSOB, Raiffeisenbank, Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Racio. Ve volném čase píše knihy pro děti a komiksové scénáře.
Radek Vítek patří k nejzkušenějším postavám českého PR. V oboru působí již 30 let, během kterých pracoval na vedoucích pozicích agentur GCI Praha, Ogilvy Public Relations a PR.Konektor. Od roku 2020 stojí v čele agentury MSL ze skupiny Publicis Groupe, s níž se stará o komunikaci společností jako ČSOB, McDonald's, Dáme jídlo nebo Mars.