Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Ukážu vám, že to může být i naopak. Že když máte dobrý headline, můžete poslat art directora na pivo, protože obrázek nebudete potřebovat. A že headliny nikdo nečte? Omyl! Provedu vás ikonickými kampaněmi, které fungují naprosto dokonale a nepotřebují k tomu víc než pár dobře poskládaných slov.
Miloš vystudoval obor Audiovize na UTB ve Zlíně. Už během studií nastoupil jako copywriter do agentury Saatchi & Saatchi. Hlavní část své kariéry ale strávil v nezávislé lokální agentuře Kaspen/JvM, kde se podílel – nejdříve jako senior copywriter a později i jako zástupce kreativního ředitele – na mnoha úspěšných a hojně oceňovaných kampaních. V anketě Art Directors Clubu o 10 nejlepších kampaní minulého desetiletí se umístily hned tři práce, na nichž se kreativně podílel. Nicméně mnohem důležitější pro něj je, aby ho práce bavila, a tak neustále hledá nové výzvy. Na jaře 2021 se stal kreativním ředitelem české pobočky agentury VML, kde o ně rozhodně není nouze.