Všichni víme, že nápady chodí zpravidla o půl páté. Jinak to není ani u obsahu, který tvoříme v KNIHY DOBROVSKÝ. Snažíme se vás překvapit v našem mailingu, šokovat na sociálních sítích a pobavit, když vám dorazí náš dobrý balíček. Někdy je tedy potřeba vzít pořádně ořezanou tužku, zapnout Chat GPT a pustit se do kreativní práce, která bude následně po zásluze zkritizována v marketingových skupinách na Facebooku, ale i jiných končinách. Co je ovšem zásadní, tak se libí čtenářům a světe div se… Oni následně nakupují. V této přednášce se na některé takové nápady podíváme a ano – dojde i na pindík.
Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.
KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.