Ambasadoring na LinkedIn: Proč a jak budovat značku firmy obsahem na osobních profilech zaměstnanců

Přednáška

I když děláte B2B byznys, tak stejně cílíte na lidi – rozhodovatele ve vašich cílových firmách. Směrem k nim přeci budujete značku firmy, produktu, služby. Oni jsou těmi potenciálními obchodními leady. A protože jsme v B2B, potřebujete si s nimi vybudovat vztah, získat si jejich důvěru. A to se ve vztahu a komunikaci směrem „neživá“ firma > živý člověk dělá těžko. Obzvlášť na sociální síti, kde se lidé raději propojují s lidmi než s firmami, kde lidé raději čtou obsah od lidí, než od firem, a kde si lidé získávají důvěru snáz než firmy. Řešení? Zapojení ambasadorů, jejich osobních profilů a autentického obsahu. Dám vám konkrétní a praktická doporučení, jak to udělat správně a mít výsledky.

Přednášející