I když děláte B2B byznys, tak stejně cílíte na lidi – rozhodovatele ve vašich cílových firmách. Směrem k nim přeci budujete značku firmy, produktu, služby. Oni jsou těmi potenciálními obchodními leady. A protože jsme v B2B, potřebujete si s nimi vybudovat vztah, získat si jejich důvěru. A to se ve vztahu a komunikaci směrem „neživá“ firma > živý člověk dělá těžko. Obzvlášť na sociální síti, kde se lidé raději propojují s lidmi než s firmami, kde lidé raději čtou obsah od lidí, než od firem, a kde si lidé získávají důvěru snáz než firmy. Řešení? Zapojení ambasadorů, jejich osobních profilů a autentického obsahu. Dám vám konkrétní a praktická doporučení, jak to udělat správně a mít výsledky.
Jana Bártíková je expert na LinkedIn ambasadorské strategie pro B2B prodej a marketing a zakladatelka Linked Akademie. Už více než 8 let pomáhá firmám přeměňovat LinkedIn v nástroj budování značky a generování obchodních leadů a poptávek. Sledování, studování, testování zákonitostí, fungování, nástrojů a taktik LinkedIn je její velkou vášní. A velice ráda a nadšeně své know-how předává dál: na workshopech, konzultacích, přednáškách, při mentoringu, ale i ve svých postech a live streamech na LinkedIn. Spolupracuje hlavně s manažery marketingu, obchodu a HR ve firmách z B2B segmentu napříč obory jak na vytváření ambasadorských strategií, tak i na jejich implementaci do firmy.