Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Přednášející

Lukáš Bartošek

Lukáš je lídr CZ/SK divize v marketingové agentuře Business Factory. S nadšením se věnuje leadershipu, ale jeho vášní jsou také data a jejich analýza. V datech nachází souvislosti, které mu je umožňují číst v širším kontextu a díky tomu dokáže ovlivňovat a nastavovat marketingové strategie k vyššímu výkonu.

Dominika Czyzová

Jsem Dominika z CZECH PROMOTION, social media specialistka, alchymistka obsahu, online production managerka a odborník na kytovce. Co komunikovat na sociálních sítích? Samozřejmě že kočky, ale pokud kočky s vaším businessem nijak nesouvisí, budete na to muset jinak. Baví mě vymýšlet propracované strategie, zejména pokud musím čelit výzvám (nemáte kočku). Ačkoliv jsem produkčně řídila více než 40 foto/video produkcí, jsem zastáncem toho, že recyklace obsahu dává smysl. Stejně jako fakt, že kytovci jsou podskupinou sudokopytníků. Spravovala jsem sociální sítě desítkám klientů, jako například Vesper Homes, Kosmas, CS-BETON nebo CAT.

Alice Divišová

V Heinekenu působí čtyři roky, od letošního ledna v roli group brand manažerky. Stojí především za repositioningem a uvedením značky Zlatý Bažant na český trh i za současnou komunikací značky Krušovice včetně Bohéma, nejnovějšího přírůstku do portfolia a zároveň nejúspěšnější pivní produktové inovace posledních pěti let. Do Heinekenu přišla z marketingově zaměřených pozic ve společnostech Nestlé a Unilever. Její vizí je budovat značku Krušovice na jejích základních hodnotách, kterými jsou kvalita a tradice, ale s lehkostí a humorem.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Nikola Foktová

Nikola zastává v rámci komunikační skupiny Publicis Groupe pozici kreativní ředitelky agentur Leo Burnett a MSL. Se svým týmem připravuje kampaně například pro klienty Pilsner Urquell, FORTUNA, Heinz, nebo IKEA které v duchu filozofie “Acts, Not Ads “boří hranice tradičních reklamních disciplín.

Martin Fryč

Je mi 25 let a již od svých 17 let jsem začal aktivně pracovat na projektech v prostředí gamingu a esportu, především v rámci ESGA, kde jsem až do roku 2022 zajišťoval pořádání turnajů a eventů pro Blizzard či Riot Games. V tom samém roce začala i moje agenturní cesta, kdy jsem nastoupil do World of Online (WOO), kde je mojí zodpovědností především akvizice nových klientů a nastavení procesů kampaní.

Bára Hlavicová

Bára je webová copywriterka ostřílená lety v agentuře a vycepovaná studiem češtiny. Pod značkou Komuniké tvoří funkční texty bez kudrlinek a učí ostatní, jak na to. Píše o účetnictví, barefoot botách i koloběžkách – o všem se stejným zápalem.

Petr Koubek

Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

Karolína Kropíková

Karolína je advokátkou v AK eLegal, kde pomáhá klientům s ochranou značky a nápadů. Nastavuje srozumitelné obchodní podmínky i licenční smlouvy, řeší případy kopírování e-shopů nebo využívání ochranných známek v PPC reklamách konkurence. Věří, že právo se nemusí dělat složitě a nesrozumitelně, a platí to nejen pro marketingové právo, ale pro většinu smluv a dokumentů.

Jakub Křenek

Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.

Radka Legerská

Radka Legerska se obsahovému marketingu věnuje už téměř 20 let. Specializuje se na B2B obsah a budování silných osobních značek a živých komunit na sociálních sítích. Hodně píše (jako copywriter a ghostwriter), mentoruje, konzultuje a školí firmy i jednotlivce. Přednáší copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v Ostravě. Vede si úspěšný LinkedIn profil, který ji generuje až 95 % akvizic. Bez kafe nežije a jednou napíše knihu, nebo dvě.

Kateřina Líbalová

Katka je původně inženýrka ekonomie, která se nakonec našla v optimalizaci webů pro vyhledavače – neboli tomu, jak zařídit, aby daný web “vyjížděl” na Google co nejvýše mezi neplacenými výsledky. V GroupM Nexus s tím radí klientům jako je Škoda Auto, TESCO, Česká spořitelna, Unilever nebo Royal Canin.

Vojtěch Matoušek

Vojtěch Matoušek se celý profesní život věnuje obsahovým datům a strategiím. V datové firmě Carl Data Company pomáhá klientům efektivně sbírat a využívat potřebná data pro vyřešení různých obsahových výzev. A být tak lepší. Nejen v tvorbě. Předtím pracoval v BI (Business Intelligence) týmech několika mediálních domů, včetně největších českých vydavatelů a digitálních mediálních společností, jakými jsou třeba Seznam.cz a Czech News Center.

Petra Pokorná

Petra aktuálně vede tým kreativních SoMe specialistů v marketingové agentuře. Má zkušenosti s vytvářením kreativních strategií na míru pro sociální sítě velkých značek jak na českém, tak i zahraničním trhu, ve kterých propojuje kreativitu s data-driven přístupem. Mezi její klienty patřily například Rowenta, Preciosa nebo Exim tours.

Tereza Raidová

V agentuře má na starosti vedení klientských týmů a strategické konzultace pro největší klienty, jako je např. Netflix, Heineken nebo obchodní centra skupiny Unibail-Rodamco- Westfield. Během desetileté praxe nasbírala zkušenosti jak s řízením značky na klientské straně, tak s PR kampaněmi a projekty především z lifestylového, retailového a FMCG odvětví. Její silnou stránkou je komplexní přístup k PR se zaměřením na kreativní řešení a kvalitní obsah, který má potenciál získat pozornost médií i veřejnosti.

Jan Trval

Honza je už 4 roky součástí třebíčského gangu Angry Beards, který se loni v tržbách přiblížil metě 250 milionů. Pro bandu naštvaných vousáčů pracuje poslední rok jako CEO a sám sobě asistentem zároveň. Navzdory tomu, že ekonomii nikdy nedostudoval, jsou jeho dovednosti takřka magický, a tak mimo jiné řídí engráčům investice a celofiremní strategii. Pro jeho ekonomický skills a zálibu v kryptoměnách sám sebe přezdívá „bitcoinovým aristokratem z Wishe“. Podílí se taky na Angry marketingu, kterýmu už za tu dobu prakticky narostly vlastní koule a vousy. Bezprostředností a humorem si tahle parta získala (nejen) srdce svých „zákošů“ a svým přístupem dokazují, že kreativitě se meze nekladou.

Hana Weaver

Hanka je lektorka Fpohybu, ostřílená contenťačka, copywriterka a překladatelka, působící především v oblasti SaaS (Software as a Service). Ve Fpohybu spojuje svou dlouholetou vášeň pro zdravý životní styl a sport s kreativní činností u klávesnice a šířením osvěty, jak se správně starat o ten nejcennější pracovní nástroj, který máme – naše tělo.