Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

9:10 - 9:35

Umělá inteligence: váš nejspolehlivější kreativec

Nechodí pozdě, ani s kocovinou. Umí navrhnout koncept, natextovat web, během pár vteřin vystřihnout dechberoucí vizuál. Naučí Beyoncé plynně česky, urychlí video postprodukci o desítky procent a závěrem vám všechny kreativy otestuje na tři kliknutí. Kreativní parťák snů? AI.

Kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL, Nikola Foktová, využívá se svými kreativci nástroje umělé inteligence napříč celým kreativním flow. Ve své přednášce vám představí praktické rady, tipy a AI nástroje, které vám pomůžou nejen zefektivnit váš vlastní tvůrčí proces, ale hlavně najít v umělé inteligenci parťáka, se kterým je radost pracovat. Tyto tipy přitom využijete i když neděláte v reklamě a marketingu. Dozvíte se, jak si zabrainstormovat s Einsteinem, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky i jak si své návrhy rovnou otestovat.

Nikola Foktová Nikola Foktová

Creative Director, Leo Burnett & MSL

Publicis Groupe

Nikola Foktová

Nikola zastává v rámci komunikační skupiny Publicis Groupe pozici kreativní ředitelky agentur Leo Burnett a MSL. Se svým týmem připravuje kampaně například pro klienty Pilsner Urquell, FORTUNA, Heinz, nebo IKEA které v duchu filozofie “Acts, Not Ads “boří hranice tradičních reklamních disciplín.

9:35 - 10:00

Natáčejte videa s AI jako Spielberg! Nebo Troška...?

V loňském roce všichni prezentovali, jak nám AI nástroje typu ChatGPT, Bard, Midjourney nebo Dall-E mohou či nemohou pomáhat s tvorbou obsahu. Zatímco se tyto technologie stávají běžnou součástí každodenní práce většiny z nás, pojďme naskočit na vlnu, které se na svět teprve klube: AI videa! Vítejte ve světě, kde si svůj brandový velkofilm za pár šušňů může natočit úplně každý. Anebo ne…?
Jakub v prezentaci shrne aktuální stav tvorby videí s využitím umělé inteligence a představí možnosti, které si každý účastník konference může snadno vyzkoušet hned druhý den. Nabídne ukázky a detaily toho, jak s tvorbou videí pro značky pracují v agentuře. Ukáže také best practices a konkrétní doporučení, s čím a jak pracovat a taky jak si nastavit očekávání.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Digital Account Director

Adison

Jakub Křenek

Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.

10:00 - 10:25

Jak prakticky využít AI při optimalizaci webu pro vyhledavače

Umělá inteligence neminula ani oblast SEO – neboli optimalizaci webů pro vyhledavače. K čemu AI s klidem použít a co si (zatím) nechat ve svých rukou? To si ukážeme na praktických příkladech a formou srozumitelnou i pro SEO laiky.

Kateřina Líbalová Kateřina Líbalová

SEO Consultant

GroupM Nexus

Kateřina Líbalová

Katka je původně inženýrka ekonomie, která se nakonec našla v optimalizaci webů pro vyhledavače – neboli tomu, jak zařídit, aby daný web “vyjížděl” na Google co nejvýše mezi neplacenými výsledky. V GroupM Nexus s tím radí klientům jako je Škoda Auto, TESCO, Česká spořitelna, Unilever nebo Royal Canin.

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:20

Jak uvařit správný obsah

K výrobě piva potřebujete chmel, slad, vodu a pivovarské kvasinky. Recept na úspěšné a obsahově silné PR bývá o poznání větší alchymie. Hlavní ingrediencí je bezpochyby DNA značky. Jaké jsou další přísady? To vám prozradí řečnické duo složené z Ogilvy PR a pivovarnické skupiny Heineken. Na průřezu kampaněmi a komunikací lokálních pivních značek uvidíte, jak se díky dobře uvařenému a správně okořeněnému obsahu může značka svou hravostí přiblížit k zákazníkům, smysluplnou podporou ke komunitám nebo odvážnými kroky třeba i ke konkurenci.

Alice Divišová Alice Divišová

Group Brand Manager

HEINEKEN Česká republika

Alice Divišová

V Heinekenu působí čtyři roky, od letošního ledna v roli group brand manažerky. Stojí především za repositioningem a uvedením značky Zlatý Bažant na český trh i za současnou komunikací značky Krušovice včetně Bohéma, nejnovějšího přírůstku do portfolia a zároveň nejúspěšnější pivní produktové inovace posledních pěti let. Do Heinekenu přišla z marketingově zaměřených pozic ve společnostech Nestlé a Unilever. Její vizí je budovat značku Krušovice na jejích základních hodnotách, kterými jsou kvalita a tradice, ale s lehkostí a humorem.

Tereza Raidová Tereza Raidová

Head of PR Business

Ogilvy

Tereza Raidová

V agentuře má na starosti vedení klientských týmů a strategické konzultace pro největší klienty, jako je např. Netflix, Heineken nebo obchodní centra skupiny Unibail-Rodamco- Westfield. Během desetileté praxe nasbírala zkušenosti jak s řízením značky na klientské straně, tak s PR kampaněmi a projekty především z lifestylového, retailového a FMCG odvětví. Její silnou stránkou je komplexní přístup k PR se zaměřením na kreativní řešení a kvalitní obsah, který má potenciál získat pozornost médií i veřejnosti.

11:20 - 11:45

9 chyb, kterých se (možná) dopouštíte při tvorbě obsahu

Využíváte ve svých reels útržky z filmů? Uvádíte v copy, že jste v něčem „NEJ“? Využíváte reakční marketing? Dáváte důraz na odpovědnou stránku vašeho brandu? Nebo na švýcarské kořeny vašeho produktu? A promptujete AI?
Přijďte se s Karolínou z eLegal podívat na to, jak to všechno dělat dál, ale právně správně. 9 příkladů z praxe a konkrétních chyb, ze kterých se poučit.

Karolína Kropíková Karolína Kropíková

Advokátka

Karolína Kropíková

Karolína je advokátkou v AK eLegal, kde pomáhá klientům s ochranou značky a nápadů. Nastavuje srozumitelné obchodní podmínky i licenční smlouvy, řeší případy kopírování e-shopů nebo využívání ochranných známek v PPC reklamách konkurence. Věří, že právo se nemusí dělat složitě a nesrozumitelně, a platí to nejen pro marketingové právo, ale pro většinu smluv a dokumentů.

11:45 - 11:55

Energie jako náš nejcennější zdroj

Zažijte interaktivní desetiminutovku, která vás doslova napumpuje energií! Na vlastním těle si vyzkoušíte chytré hacky, jak snížit negativní dopad častého sezení na naše tělo i mysl a jak se znovu nastartovat, když fokus klesá. Podnikněte jednoduchý krok k silnějšímu zdraví a duševní pohodě.

Hana Weaver Hana Weaver

Lektorka

Fpohybu

Hana Weaver

Hanka je lektorka Fpohybu, ostřílená contenťačka, copywriterka a překladatelka, působící především v oblasti SaaS (Software as a Service). Ve Fpohybu spojuje svou dlouholetou vášeň pro zdravý životní styl a sport s kreativní činností u klávesnice a šířením osvěty, jak se správně starat o ten nejcennější pracovní nástroj, který máme – naše tělo.

11:55 - 12:20

Proč (sakra) nepoužíváte AR?

AR – rozšířená realita. Lidi baví, značkám přináší výsledky a nemusí stát ranec. Tak proč jí skoro vůbec nepoužíváte? Máme data, která všechna tahle tvrzení podloží a máme zkušenosti, jak vám pomoct AR konečně začít používat. Na všechno mrknem. A ano, i letos budou humory o tom, co děláte v pracovní době na toaletách. Ale tentokrát v rozšířené realitě.

Petr Koubek Petr Koubek

Kreativní ředitel

LCG New Media

Petr Koubek

Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

12:20 - 12:45

Organický vývoj marketingu značky

Angry Beards už řadu let oslovují své zákazníky originální komunikací a humorem, který není
pro každého. Tam, kde by se jiní zastavili, jdou vousáči plnou parou vpřed. Občas je to sice
semele, ale to je součástí týhle hry. Honza Trval, CEO Angry Beards, bude na přednášce
mluvit o tom, jak se dá kontroverze využít ve prospěch značky. Kdy kočírovat kreativitu (jestli
vůbec někdy)? A jak se tenhle vousatej cirkus podepisuje na vedení a financích firmy?
Kromě toho se můžete těšit na Honzovi historky o různých ups and downs české kosmetiky,
co má koule.

Jan Trval Jan Trval

CEO

Angry Beards

Jan Trval

Honza je už 4 roky součástí třebíčského gangu Angry Beards, který se loni v tržbách přiblížil metě 250 milionů. Pro bandu naštvaných vousáčů pracuje poslední rok jako CEO a sám sobě asistentem zároveň. Navzdory tomu, že ekonomii nikdy nedostudoval, jsou jeho dovednosti takřka magický, a tak mimo jiné řídí engráčům investice a celofiremní strategii. Pro jeho ekonomický skills a zálibu v kryptoměnách sám sebe přezdívá „bitcoinovým aristokratem z Wishe“. Podílí se taky na Angry marketingu, kterýmu už za tu dobu prakticky narostly vlastní koule a vousy. Bezprostředností a humorem si tahle parta získala (nejen) srdce svých „zákošů“ a svým přístupem dokazují, že kreativitě se meze nekladou.

12:45 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:10

Když obsah pro Vesper Homes boostuje výkonnostní kampaně

Máte skvělou komunikační strategii, co teď? V naší prezentaci vám na příkladu klienta Vesper Homes ukážeme, jak dát strategii život v obsahu a jak můžete podpořit výkonnostní kampaně.
Nečekejte teoretické výklady, ale praktické návody, tipy a triky, které hned začnete aplikovat ve své praxi. Ukážeme vám, jak propojit různé kanály (podcasty, YouTube i další sociální sítě), abyste z jednoho tématu vytěžili maximum. Naučíme vás jak efektivně tvořit obsah, který poslouží více účelům.

Dominika Czyzová Dominika Czyzová

Social Media Specialist & Production manager

CZECH PROMOTION

Dominika Czyzová

Jsem Dominika z CZECH PROMOTION, social media specialistka, alchymistka obsahu, online production managerka a odborník na kytovce. Co komunikovat na sociálních sítích? Samozřejmě že kočky, ale pokud kočky s vaším businessem nijak nesouvisí, budete na to muset jinak. Baví mě vymýšlet propracované strategie, zejména pokud musím čelit výzvám (nemáte kočku). Ačkoliv jsem produkčně řídila více než 40 foto/video produkcí, jsem zastáncem toho, že recyklace obsahu dává smysl. Stejně jako fakt, že kytovci jsou podskupinou sudokopytníků. Spravovala jsem sociální sítě desítkám klientů, jako například Vesper Homes, Kosmas, CS-BETON nebo CAT.

14:10 - 14:40

Jaké SoMe metriky sledovat pro vyhodnocování SoMe cílů

Je obsah král? Pouze v případě, že je založený na datech. Ta poskytují cenné informace nejen o výkonu, ale pomůžou vám zjistit, co zajímá vaši cílovou skupinu. Stačí vědět, které metriky stojí za to sledovat a jak s nimi naložit dále v rámci obsahové strategie.

Lukáš Bartošek Lukáš Bartošek

Managing Director

Business Factory

Lukáš Bartošek

Lukáš je lídr CZ/SK divize v marketingové agentuře Business Factory. S nadšením se věnuje leadershipu, ale jeho vášní jsou také data a jejich analýza. V datech nachází souvislosti, které mu je umožňují číst v širším kontextu a díky tomu dokáže ovlivňovat a nastavovat marketingové strategie k vyššímu výkonu.

Petra Pokorná Petra Pokorná

SoMe & Creative Director

Business Factory

Petra Pokorná

Petra aktuálně vede tým kreativních SoMe specialistů v marketingové agentuře. Má zkušenosti s vytvářením kreativních strategií na míru pro sociální sítě velkých značek jak na českém, tak i zahraničním trhu, ve kterých propojuje kreativitu s data-driven přístupem. Mezi její klienty patřily například Rowenta, Preciosa nebo Exim tours.

14:40 - 15:05

Jak tvořit úspěšný obsah díky datům, aniž byste viděli jedinou tabulku

To, že content je king, je už mnohaletý buzzword. Dlouhodobě rostou marketingové investice do obsahu (globálně mezi 15 až 20 % ročně), a to jak do výroby, tak do spolupráce s obsahovými tvůrci nebo firmami. Jak ale zajistit to, že vytvořený obsah, ať už influencerem nebo firmou, u publika opravdu uspěje? A nebude se tvořit jen tak “do zdi”?

Odpovědi máme vlastně celou dobu. Jsou v datech o chování publika, o jeho preferencích, v datech o chování algoritmů nebo třeba o efektivním adresování trendů. Jen je často složité se takovými daty zabývat a je více než snadné se v nich hned utopit.

Proto v ČR vyvíjíme unikátního virtuálního datového asistenta Carla. Ten je určen komukoliv, kdo tvoří obsah na sociálních sítích. Aplikace je postavena na bázi “no charts, no tables”, tedy dává konkrétní insighty a doporučení (navázané na vlastní obsah) pro lepší výkon, a to lidskou a jednoduchou formou.

Vojtěch Matoušek Vojtěch Matoušek

Content Strategy Consultant

Carl Data Company

Vojtěch Matoušek

Vojtěch Matoušek se celý profesní život věnuje obsahovým datům a strategiím. V datové firmě Carl Data Company pomáhá klientům efektivně sbírat a využívat potřebná data pro vyřešení různých obsahových výzev. A být tak lepší. Nejen v tvorbě. Předtím pracoval v BI (Business Intelligence) týmech několika mediálních domů, včetně největších českých vydavatelů a digitálních mediálních společností, jakými jsou třeba Seznam.cz a Czech News Center.

15:05 - 15:35

Coffee break

15:35 - 16:00

Zákazníci vám nevěří. A teď co s tím?

Maminky nás učily, že nemáme věřit cizím lidem. Zvlášť když po nás chtějí peníze. Jenže co když jste ti cizí lidi vy? A co když fakt chcete po ostatních peníze?

Smiřte se s tím, že vám zákazníci nevěří. Jakmile to přijmete, můžete to začít měnit. Ukážu vám, jak si získat důvěru zákazníků ždibíček po ždibíčku.

Bára Hlavicová Bára Hlavicová

Copywriterka

Komuniké

Bára Hlavicová

Bára je webová copywriterka ostřílená lety v agentuře a vycepovaná studiem češtiny. Pod značkou Komuniké tvoří funkční texty bez kudrlinek a učí ostatní, jak na to. Píše o účetnictví, barefoot botách i koloběžkách – o všem se stejným zápalem.

16:00 - 16:25

Vstup značky Trendyol - jak probíhá kampaň s influencery na 7 evropských trzích

Trendyol jakožto e-commerce gigant vstoupil v tomto roce na 7 evropských trhů s marketingovou strategií postavenou na influencerech. Jak se taková kampaň odbavuje, kolik influencerů bylo celkově zapojeno, jak se vypořádat s kulturními rozdíly a jaký byl výsledek zmíněné kampaně? To vše se dozvíte v Martinově přednášce a k tomu ještě navíc i ty největší bizáry z jednotlivých trhů.

Martin Fryč Martin Fryč

Opportunity Manager

World of Online

Martin Fryč

Je mi 25 let a již od svých 17 let jsem začal aktivně pracovat na projektech v prostředí gamingu a esportu, především v rámci ESGA, kde jsem až do roku 2022 zajišťoval pořádání turnajů a eventů pro Blizzard či Riot Games. V tom samém roce začala i moje agenturní cesta, kdy jsem nastoupil do World of Online (WOO), kde je mojí zodpovědností především akvizice nových klientů a nastavení procesů kampaní.

16:25 - 16:50

Trendy v obsahu na LinkedIn 2024

Obsah na LinkedIn je v marketingových mixech pořád trochu za Popelku. Pokud už firmy publikují na této sociální síti, děje se tak většinou na firemních profilech. Přitom ti, kteří už přesedlali na #personalbranding a #bossbranding, výrazně cítí pozitivní dopad na #brandawareness, případně vytěžují leady. Přijďte si poslechnout, jak letos psát na této sociální síti psát tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové či obchodní cíle.

Radka Legerská Radka Legerská

B2B marketérka a copywriterka

Radka Legerská

Radka Legerska se obsahovému marketingu věnuje už téměř 20 let. Specializuje se na B2B obsah a budování silných osobních značek a živých komunit na sociálních sítích. Hodně píše (jako copywriter a ghostwriter), mentoruje, konzultuje a školí firmy i jednotlivce. Přednáší copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v Ostravě. Vede si úspěšný LinkedIn profil, který ji generuje až 95 % akvizic. Bez kafe nežije a jednou napíše knihu, nebo dvě.

16:50

Předpokládaný konec konference