Jak promptovat, aby byly výstupy z AI nástrojů opravdu vaše? Co do promptů nepatří, abyste mohli vy i vaši klienti klidně spát? Co si u AI nástrojů pohlídat a jak promptovat obrázky reálných lidí? Má se AI obsah v marketingu označovat? Co si pohlídat ve smlouvách s klienty i dodavateli, pokud máte nového AI člena týmu? A kudy vede hranice mezi inspirací a vykrádáním cizí tvorby?
Mrkneme na to prakticky, na příkladech a způsobem, který vás bude bavit.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.