Jak tvořit úspěšný obsah díky datům, aniž byste viděli jedinou tabulku

Přednáška

To, že content je king, je už mnohaletý buzzword. Dlouhodobě rostou marketingové investice do obsahu (globálně mezi 15 až 20 % ročně), a to jak do výroby, tak do spolupráce s obsahovými tvůrci nebo firmami. Jak ale zajistit to, že vytvořený obsah, ať už influencerem nebo firmou, u publika opravdu uspěje? A nebude se tvořit jen tak “do zdi”?

Odpovědi máme vlastně celou dobu. Jsou v datech o chování publika, o jeho preferencích, v datech o chování algoritmů nebo třeba o efektivním adresování trendů. Jen je často složité se takovými daty zabývat a je více než snadné se v nich hned utopit.

Proto v ČR vyvíjíme unikátního virtuálního datového asistenta Carla. Ten je určen komukoliv, kdo tvoří obsah na sociálních sítích. Aplikace je postavena na bázi “no charts, no tables”, tedy dává konkrétní insighty a doporučení (navázané na vlastní obsah) pro lepší výkon, a to lidskou a jednoduchou formou.

Přednášející