Je obsah král? Pouze v případě, že je založený na datech. Ta poskytují cenné informace nejen o výkonu, ale pomůžou vám zjistit, co zajímá vaši cílovou skupinu. Stačí vědět, které metriky stojí za to sledovat a jak s nimi naložit dále v rámci obsahové strategie.
Lukáš je lídr CZ/SK divize v marketingové agentuře Business Factory. S nadšením se věnuje leadershipu, ale jeho vášní jsou také data a jejich analýza. V datech nachází souvislosti, které mu je umožňují číst v širším kontextu a díky tomu dokáže ovlivňovat a nastavovat marketingové strategie k vyššímu výkonu.
Petra aktuálně vede tým kreativních SoMe specialistů v marketingové agentuře. Má zkušenosti s vytvářením kreativních strategií na míru pro sociální sítě velkých značek jak na českém, tak i zahraničním trhu, ve kterých propojuje kreativitu s data-driven přístupem. Mezi její klienty patřily například Rowenta, Preciosa nebo Exim tours.