Obsah na LinkedIn je v marketingových mixech pořád trochu za Popelku. Pokud už firmy publikují na této sociální síti, děje se tak většinou na firemních profilech. Přitom ti, kteří už přesedlali na #personalbranding a #bossbranding, výrazně cítí pozitivní dopad na #brandawareness, případně vytěžují leady. Přijďte si poslechnout, jak letos psát na této sociální síti psát tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové či obchodní cíle.
Radka Legerska se obsahovému marketingu věnuje už téměř 20 let. Specializuje se na B2B obsah a budování silných osobních značek a živých komunit na sociálních sítích. Hodně píše (jako copywriter a ghostwriter), mentoruje, konzultuje a školí firmy i jednotlivce. Přednáší copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v Ostravě. Vede si úspěšný LinkedIn profil, který ji generuje až 95 % akvizic. Bez kafe nežije a jednou napíše knihu, nebo dvě.