K výrobě piva potřebujete chmel, slad, vodu a pivovarské kvasinky. Recept na úspěšné a obsahově silné PR bývá o poznání větší alchymie. Hlavní ingrediencí je bezpochyby DNA značky. Jaké jsou další přísady? To vám prozradí řečnické duo složené z Ogilvy PR a pivovarnické skupiny Heineken. Na průřezu kampaněmi a komunikací lokálních pivních značek uvidíte, jak se díky dobře uvařenému a správně okořeněnému obsahu může značka svou hravostí přiblížit k zákazníkům, smysluplnou podporou ke komunitám nebo odvážnými kroky třeba i ke konkurenci.
V Heinekenu působí čtyři roky, od letošního ledna v roli group brand manažerky. Stojí především za repositioningem a uvedením značky Zlatý Bažant na český trh i za současnou komunikací značky Krušovice včetně Bohéma, nejnovějšího přírůstku do portfolia a zároveň nejúspěšnější pivní produktové inovace posledních pěti let. Do Heinekenu přišla z marketingově zaměřených pozic ve společnostech Nestlé a Unilever. Její vizí je budovat značku Krušovice na jejích základních hodnotách, kterými jsou kvalita a tradice, ale s lehkostí a humorem.
V agentuře má na starosti vedení klientských týmů a strategické konzultace pro největší klienty, jako je např. Netflix, Heineken nebo obchodní centra skupiny Unibail-Rodamco- Westfield. Během desetileté praxe nasbírala zkušenosti jak s řízením značky na klientské straně, tak s PR kampaněmi a projekty především z lifestylového, retailového a FMCG odvětví. Její silnou stránkou je komplexní přístup k PR se zaměřením na kreativní řešení a kvalitní obsah, který má potenciál získat pozornost médií i veřejnosti.