V loňském roce všichni prezentovali, jak nám AI nástroje typu ChatGPT, Bard, Midjourney nebo Dall-E mohou či nemohou pomáhat s tvorbou obsahu. Zatímco se tyto technologie stávají běžnou součástí každodenní práce většiny z nás, pojďme naskočit na vlnu, které se na svět teprve klube: AI videa! Vítejte ve světě, kde si svůj brandový velkofilm za pár šušňů může natočit úplně každý. Anebo ne…?
Jakub v prezentaci shrne aktuální stav tvorby videí s využitím umělé inteligence a představí možnosti, které si každý účastník konference může snadno vyzkoušet hned druhý den. Nabídne ukázky a detaily toho, jak s tvorbou videí pro značky pracují v agentuře. Ukáže také best practices a konkrétní doporučení, s čím a jak pracovat a taky jak si nastavit očekávání.
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.