Nechodí pozdě, ani s kocovinou. Umí navrhnout koncept, natextovat web, během pár vteřin vystřihnout dechberoucí vizuál. Naučí Beyoncé plynně česky, urychlí video postprodukci o desítky procent a závěrem vám všechny kreativy otestuje na tři kliknutí. Kreativní parťák snů? AI.
Kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL, Nikola Foktová, využívá se svými kreativci nástroje umělé inteligence napříč celým kreativním flow. Ve své přednášce vám představí praktické rady, tipy a AI nástroje, které vám pomůžou nejen zefektivnit váš vlastní tvůrčí proces, ale hlavně najít v umělé inteligenci parťáka, se kterým je radost pracovat. Tyto tipy přitom využijete i když neděláte v reklamě a marketingu. Dozvíte se, jak si zabrainstormovat s Einsteinem, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky i jak si své návrhy rovnou otestovat.
Nikola je oceňovanou kreativní ředitelkou s více než 10 letou zkušeností v oboru. Spolu se svými kreativními týmy vytváří lokální i globální kampaně pro klienty jako IKEA, Pilsner Urquell, Fortuna, Heinz, LEGO, nebo Amnesty International.
Získala řadu lokálních i mezinárodních cen. Mezi nimi například EFFIE, Golden Drum, ADC Creative Awards, FLEMA, Cresta Awards, SABRE Awards, European Excellence Awards nebo Eurobest.