Angry Beards už řadu let oslovují své zákazníky originální komunikací a humorem, který není
pro každého. Tam, kde by se jiní zastavili, jdou vousáči plnou parou vpřed. Občas je to sice
semele, ale to je součástí týhle hry. Honza Trval, CEO Angry Beards, bude na přednášce
mluvit o tom, jak se dá kontroverze využít ve prospěch značky. Kdy kočírovat kreativitu (jestli
vůbec někdy)? A jak se tenhle vousatej cirkus podepisuje na vedení a financích firmy?
Kromě toho se můžete těšit na Honzovi historky o různých ups and downs české kosmetiky,
co má koule.
Honza je už 4 roky součástí třebíčského gangu Angry Beards, který se loni v tržbách přiblížil metě 250 milionů. Pro bandu naštvaných vousáčů pracuje poslední rok jako CEO a sám sobě asistentem zároveň. Navzdory tomu, že ekonomii nikdy nedostudoval, jsou jeho dovednosti takřka magický, a tak mimo jiné řídí engráčům investice a celofiremní strategii. Pro jeho ekonomický skills a zálibu v kryptoměnách sám sebe přezdívá „bitcoinovým aristokratem z Wishe“. Podílí se taky na Angry marketingu, kterýmu už za tu dobu prakticky narostly vlastní koule a vousy. Bezprostředností a humorem si tahle parta získala (nejen) srdce svých „zákošů“ a svým přístupem dokazují, že kreativitě se meze nekladou.