Máte skvělou komunikační strategii, co teď? V naší prezentaci vám na příkladu klienta Vesper Homes ukážeme, jak dát strategii život v obsahu a jak můžete podpořit výkonnostní kampaně.
Nečekejte teoretické výklady, ale praktické návody, tipy a triky, které hned začnete aplikovat ve své praxi. Ukážeme vám, jak propojit různé kanály (podcasty, YouTube i další sociální sítě), abyste z jednoho tématu vytěžili maximum. Naučíme vás jak efektivně tvořit obsah, který poslouží více účelům.
Jsem Dominika z CZECH PROMOTION, social media specialistka, alchymistka obsahu, online production managerka a odborník na kytovce. Co komunikovat na sociálních sítích? Samozřejmě že kočky, ale pokud kočky s vaším businessem nijak nesouvisí, budete na to muset jinak. Baví mě vymýšlet propracované strategie, zejména pokud musím čelit výzvám (nemáte kočku). Ačkoliv jsem produkčně řídila více než 40 foto/video produkcí, jsem zastáncem toho, že recyklace obsahu dává smysl. Stejně jako fakt, že kytovci jsou podskupinou sudokopytníků. Spravovala jsem sociální sítě desítkám klientů, jako například Vesper Homes, Kosmas, CS-BETON nebo CAT.