V hledáčku marketérů a značek se stále častěji ocitají sociální sítě oblíbené u mladé generace jako jsou Instagram, TikTok, Snapchat nebo třeba Spotify či herní platformy. S tím souvisí stále rostoucí konzumace videí i audio obsahu a obliba nových interaktivních formátů. Jaká jsou specifika tvorby obsahu pro mladou generaci a jak se v této konkurenci daří zavedeným platformám jako Facebook, YouTube, LinkedIn, ale třeba i firemním magazínům? A neopomíjejí stále marketéři zralejší cílové skupiny?
Na to vše se zaměříme ve 12. ročníku konference Content First. Podíváme se také na přípravu úspěšné obsahové strategie, využití inovativních technologií, na personalizaci obsahu, práci s daty či vyladěné SEO. Přijďte si pro pořádnou dávku obsahové inspirace.
Hledáme ty nejlepší řečníky!
Blíží se další ročník Content First a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 15. února 2025.
Stačí vyplnit jednoduchý formulář.
Stanice: Českomoravská
Linkou B
Zastávka: Arena Libeň jih
Linkou 7, 8, 11
Zastávka: Českomoravská
Linkou 151, 152