Content First 2025

V hledáčku marketérů a značek se stále častěji ocitají sociální sítě oblíbené u mladé generace jako jsou Instagram, TikTok, Snapchat nebo třeba Spotify či herní platformy. S tím souvisí stále rostoucí konzumace videí i audio obsahu a obliba nových interaktivních formátů. Jaká jsou specifika tvorby obsahu pro mladou generaci a jak se v této konkurenci daří zavedeným platformám jako Facebook, YouTube, LinkedIn, ale třeba i firemním magazínům? A neopomíjejí stále marketéři zralejší cílové skupiny?

Na to vše se zaměříme ve 12. ročníku konference Content First. Podíváme se také na přípravu úspěšné obsahové strategie, využití inovativních technologií, na personalizaci obsahu, práci s daty či vyladěné SEO. Přijďte si pro pořádnou dávku obsahové inspirace.

Stages Hotel Prague, Tribute Portfolio Hotel Českomoravská 19a, Praha 9
Téma
To nejlepší z obsahového marketingu českých i světových značek: case studies, trendy, data a nové technologie
Call for papers

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Blíží se další ročník Content First a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 15. února 2025.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Hlavní témata

  • Tvorba obsahu a obsahové strategie – příklady z praxe a case studies
  • Obsahové formáty (nejen) pro mladou generaci
  • Tvorba obsahu pro sociální sítě a influencer marketing
  • Inovace v content marketingu – využití AI, AR, VR, metaverse a dalších technologií
  • Gaming a netradiční obsahové formáty v mobilních zařízeních
  • Video a audio obsah – strategie, tvorba, distribuce
  • Kreativní psaní a storytelling
  • SEO a obsahový marketing – jak optimalizovat obsahové stránky a blogy pro lepší vyhledávání a zvýšení organické návštěvnosti
  • Data, měření a analýzy – jak správně měřit výkonnost obsahu a efektivně využít data
  • Jak na personalizovaný obsah
  • Tvorba uživatelského obsahu (user-generated content) a jak jej zahrnout do marketingové strategie
  • Etické aspekty práce s obsahem – deepfakes, manipulativní obsah a ochrana soukromí

Pro koho

  • marketingoví ředitelé a manažeři 
  • marketingoví specialisté 
  • obsahoví stratégové, tvůrci obsahu 
  • copywriteři
Ceny a vstupenky

Registrace

Early Birds

4 950 Kč cena je uvedena bez DPH
do 31. 03. 23:59:59

Základní cena

5 950 Kč cena je uvedena bez DPH
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Produktový partner

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem? Kontaktujte mě, prosím.

Renáta Kolaříková

Business Development Manager
Místo konání

Místo a kontakt

Stages Hotel Prague, Tribute Portfolio Hotel
Českomoravská 19a
Praha 9
190 00
Jak se k nám dostat?

Jak se k nám dostat?

  • Metro

    Stanice: Českomoravská

    Linkou B

  • Tramvaj

    Zastávka: Arena Libeň jih

    Linkou 7, 8, 11

  • Autobus

    Zastávka: Českomoravská

    Linkou 151, 152

Lenka Stejspalová

Event Manager

Proběhlé akce