Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Jana Dorčáková

Bývalá novinářka, nyní content specialistka s přesahem do UX.

Mám za sebou několik let v televizi, printu, až jsem skončila u online marketingu. Nyní v agentuře GroupM Nexus pracuji na textech, stategiích, proměnách webowek. Písmena dodávám všude – od blogových článků přes webové textace až po sociální sítě. Nezapomínám ani na předávání zkušeností, školím Microcopy – prakticky a zábavně.

Leontýna Jurigová

Senior Copywriter / Idea Maker . Vyzkoušela jsem si práci přímo u klienta, kde jsem měla na starosti nejenom webový obsah, ale také sociální sítě nebo newslettery. Poté jsem přešla na stranu agentury do oddělení copywritingu. Ale protože se neustále ráda učím nové věci a hrozně mě baví obsah propojovat, snažím se vždycky najít možnosti, jak celý obsah zarámovat do obsahové strategii, aby značka komunikovala jednotně na všech svých kanálech.

Miloš Kočí

Miloš vystudoval obor Audiovize na UTB ve Zlíně. Už během studií nastoupil jako copywriter do agentury Saatchi & Saatchi. Hlavní část své kariéry ale strávil v nezávislé lokální agentuře Kaspen/JvM, kde se podílel – nejdříve jako senior copywriter a později i jako zástupce kreativního ředitele – na mnoha úspěšných a hojně oceňovaných kampaních. V anketě Art Directors Clubu o 10 nejlepších kampaní minulého desetiletí se umístily hned tři práce, na nichž se kreativně podílel. Nicméně mnohem důležitější pro něj je, aby ho práce bavila, a tak neustále hledá nové výzvy. Na jaře 2021 se stal kreativním ředitelem české pobočky agentury VML, kde o ně rozhodně není nouze.

Nina Moravcová

Nina Moravcová, copywriterka na volné noze, píše pod alter egem Nejostřejší tužka v penále. Čekejte od ní humor, nadhled, břitký jazyk a texty, které vybočují z šedé průměrnosti. Nemilosrdně seškrtá všechny vaše jedinečnosti, výjimečnosti i originality. Radši najde způsob, jak váš byznys popsat tak, aby zákazníci otevírali své peněženky opakovaně.

Martin Müller

Martin Müller už toho napsal hodně. Z novinové redakce ho vichry odvály do korporátní zátočiny, odkud vyplul na agenturní moře a po oceněních v Česku i zahraničí se dostal k sedmijazyčnému obsahovému kormidlu globálního startupu. Občas se taky snaží být vtipný na Linkedinu a nedávno mu vyšel thriller Černá rusalka. Na volné noze nebo v agenturách psal pro cca padesát značek a interně působil ve firmách Alza, Axa, Corinth, Kaufland a SharpGrid. Takže by se dalo říct, že má k psaní co říct.

Josef Řezníček

Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.

Jakub Stanjura

Jakub Stanjura začínal s copywritingem na propagačním oddělení Univerzity Karlovy. Poté svou textařinu piloval v reklamních a digitálních agenturách a teď pracuje jako copywriter a UX writer na volné noze. Píše v češtině i angličtině, textuje weby, aplikace a cokoliv dalšího, co je potřeba. Poslední roky se taky věnuje vlastní tvorbě, v roce 2023 vydal svůj první román Srpny.