Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Martin Bilik, COO (Mothiva)
Čeká mobilní hry s příchodem sociální distribuce ještě větší boom?
Founder & CTO
„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.
Hráči, na které míří hry na mobilních zařízeních, jsou vesměs označování jako „casual gamers“. Nejedná se o ordoxní pařany hrající denně několik hodin AAA hry, ale o velkou masu spotřebitelů jednoduchých her, které hrají ve volných chvílích. Stejnou skupinu hráčů také najdeme na herních konzolích. Idea propojení mobilních zařízení a herních konzolí je velmi jednoduchá. Tam kde skončím ve hře na jednom zařízení, budu pokračovat na zařízení jiném. To, jak to funguje na Windows Phone a Xbox, uvidíte v mé přednášce.
Technology Solution Specialist pro IoT řešení v regionu CEE
Po skoro devíti letech opustil Štěpán Bechynsky společnost Microsoft, kde pracoval jako Technical Evangelist se zaměřením na Microsoft Azure a zakotvil v klidnějších vodách farmaceutické společnosti MSD, kde měl na starost infrastrukturu v Amazon Web Services. V klidných vodách získal titul MVP a vrátil se do společnosti Microsoft, kde se stará o IoT řešení v regionu CEE jako technický konzultant. Ve volných chvílích se věnuje mikrokontrolérům a 3D tisku a víkendy tráví nejraději u plotny nebo přednášením o Arduino.
Windows Phone roste každým dnem a stejně tak roste Marketplace, zájem ze strany uživatelů, vývojářů i firem.
Technický guru
Aktuálně pracuji v GE Money Bank na pozici IT Systems Analyst, čtvrtým rokem jsem Microsoft Influencer a úzce spolupracuji s Nokia ČR a SR. Programování je více než dekádu mým „hobby na doma“ a mimo dosavadní online (CzechGamer.com, VymenaVeci.cz) a offline (ComputeMark) světy v posledních dvou letech kotvím ve vodách Windows Phone (TV Program, Počasí, Rádio, Svátky, Program Kin, WP Bench). Aplikace ComputeMark a WP Bench jsou používány v recenzích nejvýznamnějších webů průmyslu (Engadget.com, AnandTech.com).
Game designer
Ján Ilavský je jedným z prvých iOS vývojárov v ČR / SR. Stojí za kompletnou realizáciou viacerých ocenených mobilných aplikácií, ktoré vynikajú inovatívnymi UI prvkami, jednoduchosťou a veľmi kvalitným technickým prevedením. Profesne stojí ako aktívny hudobník a producent na pomedzí umenia a softwarového vývoja. Pri práci používa alternatívne metódy a veľmi rád experimentuje. Na UX sa vždy pozerá z komplexného hľadiska a rád pracuje na detailoch, ktoré sa javia na prvý pohľad ako bezvýznamné. Je spoluzakladateľom malého herného štúdia Hyperbolic Magnetism, kde momentálne pôsobí hlavne ako game designer.
Obchodní ředitel
Po předchozích zkušenostech z oblasti analýz a sociálních sítí nyní zastává pozici obchodního ředitele v CrazyTomato. „Crazytým“ poskytuje klientům veškeré služby spojené s mobilním marketingem už 6 let a patří mezi největší hráče na trhu.