Martin Bednář je trenérem, koučem a konzultantem v jedné osobě. Po studiu na VUT v Brně pracoval 15 let na obchodních a manažerských pozicích, převážně ve finančním sektoru. V roce 2007 založil společnost AD Fonte, ve které pomáhá svým klientům v osobním rozvoji, prostřednictvím individuálních a firemních vzdělávání a koučingu. Zároveň je předsedou Fóra pro klientský přístup. V průběhu pracovního života dosáhl titulu MBA na University of Pittsburgh v USA a získal certifikace Neuro-lingvistického programování.
Monika currently works as a General Manager at Parkhotel Praha. She has many experiences with hotel management especially with revenue management and business development. She studied Marketing and Psychology at American Collegue and Hotel Management at Oxford Brooks University.
Jiřina pochází z Brna, kde zároveň vystudovala obor Pedagogika na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V oblasti telemarketingu působí již od roku 2004. Po práci operátora si prošla supervisorskými pozicemi a nyní působí jako projektový manager se zodpovědností za klienty z oblasti IT, telekomunikací a zejména bankovního sektoru a firem z oblasti energetiky.
Karel pochází z Brna, kde vystudoval obor Podnikové řízení na VUT v Brně. V marketingu působí již od roku 2002, v oblasti telemarketingu od roku 2004. Prošel prací operátora, projektového managera, finančního ředitele a nyní působí na pozici ředitele call center společnosti Quality Brands.