Na Internetu se pohybuje už od roku 1994, společnost Internet Info založil v roce 1998. V prvních letech působil též jako šéfredaktor serveru Lupa.cz, později vedl konzultační centrum Dobrý web a dnes se věnuje především dlouhodobým cílům a strategickému rozvoji obou společností. Současně dává prostor svému alter egu tím, že vyučuje ústavní právo na PF UK
Absolvoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V letech 2002 – 2004 pracoval jako editor webu české redakce BBC World Service. Od prosince 2004 je redaktorem Lidových novin, od dubna 2005 v nich píše pravidelnou páteční stránku o médiích.
DB (1972) Vystudoval literární vědu na FPF Slezské univerzity v Opavě (1993) a masovou komunikaci na FSV Univerzity Karlovy v Praze (2000). Začínal v regionálním tisku jako kulturní redaktor, od začátku studií v Praze (1994) pracoval jako redaktor Lidových novin. Na jaře roku 1996 nastoupil jako politický reportér do televize Nova. Po dvou letech z televize odchází do vydavatelství Stratosféra, aby založil a vedl svůj první časopisecký projekt, titul Spy. Časopis, který byl koncipován jako politický tabloid, opouští po necelém roce. Pracuje opět pro televizi Nova a v polovině roku 1999 je jmenován ředitelem tisku a PR TV Nova. V červnu 2000 se stává šéfredaktorem časopisu Týden. Za jeho působení se zvedl prodaný náklad časopisu Týden trojnásobně (z 16 200 v roce 2000 na 57 800 v roce 2003), Týden získává ocenění Časopis roku. V roce 2002 zakládá časopis Instinkt a stává se mediálním ředitelem vydavatelství Mediacop. Časopis Instinkt po roce úspěšného vydávání získává ocenění Hvězda roku. Z vydavatelství Mediacop odchází v lednu 2009 do představenstva mediální skupiny MAFRA, kde byl tři roky zodpovědný internetové aktivity skupiny a deník Lidové noviny, kterých byl zároveň šéfredaktorem. V polovině listopadu 2013 z Mafry odchází. Počátkem roku 2014 zakládá vydavatelství Echo Media a.s., která vydává internetový deník Echo24.cz
Firemní sociolog; pomáhám firmám pracovat s lidmi. Vést, úkolovat, kontrolovat, hodnotit, motivovat a řešit problémy ve vztazích a komunikaci, které spolupráce přináší. Podporuji lídry a manažery, pomáhám s operativou i strategií personální politiky. Vystudovaný sociolog, otec tří dětí, lenivý sportovec.
Mária Čuhelová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a samostatnou advokátkou od roku 2005; téhož roku rovněž zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, a.s., kterou do současnosti zastupuje. Je členkou Komise samoregulátora při SPIR.
Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz
Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová lupa za Webové a mobilní projekty ČT.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Jiří Hlavenka je podnikatel v oblasti internetových technologií; založil mj. vydavatelství Computer Press a Vltava.cz. Je autorem více než 40 publikací a několika tisíc odborných článků. Dnes působí především jako investor, je mimo jiné spoluzakladatelem a podílníkem společnosti Skypicker.com.
Dominik v současné době pracuje v nově vzniklé agentuře Dark Side na pozici Deputy Managing Director. Před tím řídil v digitální agentuře OgilvyInteractive konzultantský tým, měl na starosti new business, inovativní projekty, business strategie a komunikaci agentury. Dlouhodobě se snaží zapojovat do aktivit spojených s rozvojem českého internetu a online marketingu. Pravidelně přenáší a publikuje v periodickém tisku a na internetových serverech. V letech 2006-2009 působil v týdeníku Strategie, naposledy více jak dva roky na pozici zástupce šéfredaktora. Je členem odborných porot, které hodnotí úroveň marketingové komunikace. Aktivně působí i v neziskovém sektoru.
V reklamě, marketingu a v médiích se Kateřina Hrubešová pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.
Petr Kolář pracuje jako analytik Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) od roku 2008. Jeho agendou jsou nejen projekty NetMonitor a AdMonitoring, ale i průzkum online inzertních výkonů v ČR a také veškerá technická témata ve SPIR.
Taťána le Moigne pracuje od října 2006 v české pobočce Google. Před tím působila 10 let ve společnosti Microsoft, a to v ČR, Německu a Velké Británii, dále pak ve společnostech Digital Equipment a Abakus Distribution. Před nástupem do Googlu provozovala 4 roky svoji soukromou konzultační firmu. Zároveň vlastní firmu zabývající se navrhováním deskových her pro děti. Vystudovala výpočetní techniku a ekonomii.
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.
Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.
Nejčastěji ho potkáte na kole.
Bronislava Plesníková vede internetové oddělení v mediální agentuře MediaCom Praha. V minulosti působila v mediálních agenturách ZenithOptimedia a MindShare. Pohybovala se jak na poli klasické display reklamy, tak i PPC a výkonnostního marketingu.
Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA. Při své práci se zabývá mediální problematikou, mj. v oblasti tiskového práva, televizního a rozhlasového vysílání a internetových médií. Je předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů a členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. Vystudoval právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. V médiích působí od roku 2001, předtím byl činný v advokacii.
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Jana Vyhlídalová působí ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic na pozici ředitelky pro informační a reklamní služby. Mezi její kompetence spadá odpovědnost za řízení produktů, které stojí mimo značku O2 a prodej nových médií. Do společnosti nastoupila v roce 2003 na pozici manažerky marketingové komunikace, kterou zastávala do roku 2007. Mezi její zájmy patří nové trendy v oblasti médií a komunikace, design a architektura. Ve volném čase hraje golf a cestuje. Příležitostně přednáší obor marketingové komunikace na VŠE.
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.
Pavel Zima je generálním ředitelem společnosti Seznam.cz, jedničky českého Internetu. Ve společnosti Seznam.cz působí od roku 1998. V letech 2004–2006 zastával pozici technického ředitele. V srpnu 2006 byl jmenován výkonným ředitelem a od roku 2005 je členem představenstva společnosti.
V současné době se soustředí i na obsah, který společnost Seznam.cz lidem nabízí. V roli Obsahového ředitele zastřešuje směřování internetové televize Stream.cz, redakce serveru Proženy.cz a nově vznikající zpravodajské redakce, která má doplňovat zpravodajský servis, který pro domovskou stránku Seznam.cz nyní zajišťuje vydavatelství Borgis.
Ve volném čase rád hraje fotbal a renovuje historické automobily.