Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2024 se koná 5. 11. 2024.

Program

Program probíhal paralelně ve dvou sálech.

08:30 – 09:00
Registrace účastníků

09:00 – 09:15
Zahájení konference
Modrý sál

(přednášky a panelové diskuze)
Dopolední blok

09:15 – 09:35
Stav a trendy v poskytování Internetu – Zdeněk Polách (Kaora)
Stav internetu v Čechách: od dial-upu k broadbandu. Jaká byla cesta k poskytování širokopásmových datových služeb a je pro ně u nás dostatek obsahu? Přehled služeb ISP nejen pro domácnosti, ale i pro poskytovatele vysokorychlostního obsahu.

09:40 – 10:00
Jak udělat ze start-upu velkou firmu a získat pro ni investora – Ondřej Tomek

Přechod od malé firmy s bezprostřední interní komunikací k velké společnosti s mnoha centry zájmu bez ztráty výhod z obou modelů. Jak najít toho pravého investora a co od něj chtít?

10:05 – 10:25 Pozicování internetového zpravodajství veřejnoprávního media vedle komerčního trhu – Milan Fridrich (Česká televize) Může zpravodajství televize veřejné služby přežít bez internetu? A může internet něčím prospět veřejné službě jakou je například ČT24? Jaké jsou chyby, které dělají zpravodajské televize ve využití webu? A kde se naopak otevřela příležitost pro oboustranně prospěšné propojení? Nebo se mají televize internetu bát?

10:30 – 10:50
Coffee break

10:50 – 11:10
Internet 2019 - Taťána le Moigne (Google.cz)

Quo Vadis Internet aneb očekávané trendy v oblasti dalšího vývoje Internetu. Jak si s tímto vývojem poradíme v Čechách? Budeme se dívat nebo budeme i hrát?

11:15 – 11:35
Český Internet po krizovém roku – Marek Antoš (Internet Info)
Všude kolem nás sice zuří krize, v českém Internetu však o ní v poslední době není příliš slyšet. Jsme už za vodou, nebo se máme připravit, že hlavní úder teprve přijde? A změnila se vůbec nějak pozice jednotlivých mediálních hráčů?

11:40 – 12:20
Souboj „Titánů“ (Panelová diskuse)
Jak se s letošním rokem vypořádali největší hráči internetové mediální sféry? Co se jim podařilo a v čem naopak neuspěli? Jaké vidí nejvýraznější trendy na trhu, jak se Internet prosadí vedle ostatních mediatypů a jak k tomu oni sami chtějí přispět?

Moderátor: Ján Simkanič (Internet Info) Taťána le Moigne (Google.cz), Dalibor Balšínek (MAFRA), Daniel Grunt (CET 21), Pavel Mucha (Centrum Holdings), Pavel Zima (Seznam.cz)

12:25 – 12:55 Yet Another iNDEXer – Arkady Volozh (Yandex.ru)
Building the largest web portal and search engine in Russian Internet. Main challenges for search market.

Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

12:55 – 13:45
Oběd
Odpolední blok

13:45 – 14:20 Je filtrování obsahu správným způsobem boje proti dětské pornografii? (Panelová diskuse)
Proč a s jakými výsledky čeští operátoři blokují některé webové stránky? Jakým způsobem vlastně blokace probíhá? Je tento přístup optimální vzhledem k požadovaným cílům? Jaké jsou případné alternativy?

Moderátor: Jiří Peterka
Veronika Řečníková (Telefónica O2 Czech Republic), Pavel Vichtera (Safer Internet), Přemysl Filip (Vodafone Czech Republic), Daniel Dočekal

14:25 – 14:45 Využití obsahu pro mobilní marketing - Jana Vyhlídalová (Telefónica O2 Czech Republic) K čemu všemu se dnes používá mobilní telefon? Kam se posouvá mobilní marketing? Jak využít obsah při propagaci služeb a produktů? Vpravdě filmová prezentace o budoucnosti marketingu a případová studie z České republiky navrch.

14:50 – 15:25 Regulace audiovizuálních služeb na Internetu ano, či ne? (Panelová diskuse)
Evropská směrnice o audiovizuálních službách a její transpozice do české legislativy. Stav a výhledy. Má Rada pro rozhlasové a televizní vysílání regulovat také Internet? Co to přinese?Je vhodná samoregulace?Jak by fungovala? Média se dynamicky proměňují, ale mění se jejich vnímání v českých zákonech?

Moderátor: Dominik Hrodek (OgilvyInterac­tive)
Kateřina Hrubešová (SPIR), Vladan Rámiš (MAFRA), Luděk Schneider (Ministerstvo kultury), Mária Čuhelová (Seznam.cz)

15:30 – 15:50
Coffee break

15:50 – 16:10
Česko v sociálních sítích – Daniel Dočekal
Sociální sítě jsou firmami často přeceňovány, často však i podceňovány. Jaký je jejich reálný dopad na český Internet? Jsou české firmy připraveny využít jejich potenciál správným způsobem? Pozice českých sociálních sítí vedle globálních konkurentů.

16:15 – 16:35 Nové trendy a zahraniční inspirace – Patrick Zandl (Lupa.cz)
Jaké nové trendy, zajímavé projekty a přístupy se objevily na Internetu a jak na ně reaguje české prostředí? Jaké jsou nové postupy, které se v zahraničí začínají osvědčovat a k nám teprve přicházejí? Shrnutí nejdůležitějších webových trendů z Česka i zahraničí se může stát inspirací i pro vaše podnikání.

16:40 – 17:00 Za tajemstvím nákupního košíku – Jiří Hlavenka
Jak Češi nakupují na Internetu? Kolik kusů mají v košíku, jak vypadá cenové rozložení nákupů? Jak často nakupují, v jakou denní dobu? Jaké způsoby plateb a zasílání využívají? Čísla, grafy, tabulky a zasvěcený komentář.

17:05 – 17:40
Online video: splněná očekávání, nebo propadák? (Panelová diskuse)
Internetové video a videoreklama na českém Internetu postupně zdomácněly spolu s tím, jak se zvýšila rychlost internetových přípojek. Nahradí videoobsah textový obsah, vytlačí vysedávání u televizních obrazovek stahování na vyžádání? Čím se videoobsah na Internetu liší od toho, na jaký jsme zvyklí z našich televizí?

Moderátor: Patrick Zandl (Lupa.cz)
Petr Svoboda (Stream.cz), Jan Březina (Dignit.cz), Pavel Krbec (CET 21), Jaroslav Kábele (iDNES.cz)
Červený sál

(workshopy a panelové diskuze)

10:50 – 11:30 Působení Internetu na chování uživatelů -Vojtěch Bednář
Mění Internet způsoby, jakým spolu komunikujeme? Jaké reakce uživatelů můžeme očekávat, zavedeme-li do původně svobodného informačního prostředí modely placeného obsahu? Jaké je rozhodování v podmínkách velkého množství vstupních informací a tlaku na rychlost? Jaká je budoucnost komunikace s uživateli a podnikání v online prostředí.

11:40 – 12:20 Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku - Jan Horna (HorMart)
Proč se zajímat o sociální sítě? Situace u nás a ve světě, rostoucí demografické skupiny. Příklady kampaní na sociálních sítích. Jak začít aneb mé první krůčky. Lekce pro pokročilé: sociální sítě jako součást firemní strategie.

12:55 – 13:45 Oběd

13:45 – 14:25 Tradiční marketing na éčkách - František Grunt (ACTIVE 24) a Jiří Malý (Neo@Ogilvy) Jaký má digitál vliv na PR, ATL, DM, výzkumy, analytiku. Příklady kampaní tradičních disciplin v digitálním světě. Proč spolu tak často online a offline neumí mluvit.

14:50 – 15:30 Nástrahy kreativy v mobilní reklamě – Tereza Hubičková (Telefónica O2 Czech Republic) S čím se potýkají inzerenti u přípravy kampaní pro mobilní média? Jaká úskalí na vás čekají, jak se s nimi vypořádat a kterou cestou raději nejít? Tipy a triky s ukázkami mobilních kampaní pro zadavatele reklamy, reklamní agentury a zájemce o netradiční reklamní formáty.

16:15 – 16:55 Využití NetMonitoru v praxi (Panelová diskuse)
NetMonitoring jako nástroj denní potřeby. Nástroj, se kterým pracují analytici, obchodníci, mediaplanneři. A jak tito uživatelé s NetMonitorem pracují, dokážou využít všech jeho předností, nebo pro svou práci používají i jiných analytických nástrojů?

Moderátor: Petr Hanisch (AliaWeb)
Bronislava Plesníková (MediaCom Praha), Petr Kolář (SPIR), Lukáš Vinkler (MEDIARESEARCH)