Pod vedením ředitele nových médií České televize vznikl zřejmě největší balík mediálních aplikací v České republice. Dozvíte se, kolik si našly uživatelů, jak často jsou využívané a na jakých zařízeních. A také, jak se to odráží ve fungování internetového oddělení a celé televize.
Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová lupa za Webové a mobilní projekty ČT.