Kolik stojí digitální marketing
Kolik stojí online komunikace DIRECT Pojišťovnu, která patří na internetu jednoznačně mezi nejprogresivnější finanční instituce? Realistický a upřímný pohled na efektivitu jednotlivých forem online marketingu spolu s doporučením, na co se má klient ptát svých online agentur. Hlavně žádné nepoužitelné případové studie plné okouzlujících čísel a vyžadující zakoupení nesmyslně drahých nástrojů.
Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).